De smokers van arnhem!!

king-joost

Experimenterende gebruiker
Welke smokers hier komen uit Arnhem?? of zijn er wel eens geweest??

Wat zijn jullie favoriete shops hier in Arnhem?? En welke wiet of hasj vinden jullie t lekkerst uit die shop??

Ikzelf ben vaak te vinden in de Omigo, ze hebben daar hele lekkere K2 :hearteyes:. Verder is de Uncle Sam ook een chille shop. Heerlijk om daar een dikke haze joint te roken en dan chill te gaan poolen :stoned:.

Smokers, ben benieuwd naar jullie reacties

Rustig aan :stoned:

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, ik woon in Arnhem. Ik kom regelmatig in Upstairs en Omigo. Met mijn vriend ga ik vaak naar Happy Days.
Northern Light is echt super, en superpolm hasj ook.

k2 heb ik nog nooit gehad.. is dat een beetje goed spul?

ganjaboy

Newbie
Hey,

ben helemaal niet van arnhem, maar ben er wel eens geweest. Ben coffeeshop upstairs binnengestapt, had de keuze tussen een 5-tal soorten wiet (waaronder thai en k2) en ben met 3 gr cali orange buiten gestapt. Was niet slecht. Is toch ook al van in augustus 2008 geleden.

Grtz D

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik kom uit omgeving Arnhem, ik kom het liefst in de upstairs. Ga in ieder geval niet naar de pinguin, daar kocht ik een gram waarvan zo ongeveer de helft tak was :angry:

king-joost

Extisi zei:
Ja, ik woon in Arnhem. Ik kom regelmatig in Upstairs en Omigo. Met mijn vriend ga ik vaak naar Happy Days.
Northern Light is echt super, en superpolm hasj ook.

k2 heb ik nog nooit gehad.. is dat een beetje goed spul?

K2 van de omigo is goed spul :grin: 8 euro de gram, goede smaak en kk stoned

king-joost

Pikachu zei:
Ik kom uit omgeving Arnhem, ik kom het liefst in de upstairs. Ga in ieder geval niet naar de pinguin, daar kocht ik een gram waarvan zo ongeveer de helft tak was :angry:

Pinquin vind ik maar een vage shop, maar heel af en toe hebben ze wel lekkere wiet. Ze hadden daar keer hele lekker Blue stella haze. Daar had ik nog een keertje een zaadje in gevonden, daar kwam nog een mooi plantje uit, en ook nog vrouwtje :grin: en als ik me niet vergis hebben ze daar nu Cheese die had ik laatst een keertje en die is ook erg lekker.

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm dan zal ik wel pech hebben gehad. Wat ik had gehaald weet ik niet meer... :stoned: De wiet was an sich wel goed maar de hoeveelheid takken erin was gewoon enorm kut. Als al die takken gewoon toppen waren geweest in gewicht had ik er nog makkelijk een dikke joint uit kunnen draaien.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
(1)Upstairs: Hia, Spoetnik, Sneeuwwietje, Edelweiss, Haze.
(2)Lucky luke: Jack herer, Santa maria.
(3)Omigo: Super polm, Northernlight.
(4)Uncle sam: Haze.
(5)Joint venture(JV): Corali, Manali, Santa maria, White widdow, Super polm.
(6)Zero: Santa maria.
1 ga ik het meest heen, 6 het minst. (en in die volgorde graag :P )

Over het bovenstaande ben ik zeer tevreden, heb nog wel meer geprobeerd maar is niet bevallen.
Over het algemeen vind ik het aanbod van softdrugs in Nijmegen 10 maal beter dan in Arnhem. :wave:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik studeer in Nijmegen en ik haal als het kan het liefst m'n wiet in de kronkel. Is vrij goedkoop maar heeft wel betere kwaliteit.

Popper

Belezen gebruiker
Haha ik kom samen met king-joost regelmatig in Arnhem en ik heb bijna alles wel een keer gehad :P Toch vind ik de AK47 die ze soms bij de pinquin hebben nog het best, echt heerlijk stoned word je er van. Verder natuurlijk Amnesia Haze of gewoon Silver Haze van de Omigo.

Uncle Sam beste shop om in te zitten, Upstairs beste wiet van Arnhem maar verder niet zo'n mooie shop.

king-joost

Pikachu zei:
Ik studeer in Nijmegen en ik haal als het kan het liefst m'n wiet in de kronkel. Is vrij goedkoop maar heeft wel betere kwaliteit.

Ik ben in nijmegen alleen naar het kruidentuintje geweest als ik me het nog goed herinner. volgens mij had ik daar santa maria gehaald, maar dat weet ik niet meer zeker :stoned: Verder hoor ik van mensen dat kronkel goeie shop is :grin: denk dat ik er maar eens een keertje naa toe gaa :stoned:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
De White Pearl uit coffeshop het Wonder is een aanrader, de Hia van de Jet Set is ook een aanrader, en de Wedren High van coffeshop de Wedren is een aanrader.
Allemaal shops uit Nijmegen.
Verder ben ik het eens met wat er word gezegd, Upstairs heeft vaak de beste kwaliteit van heel arnhem.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pikachu zei:
Iemand zin om over een paar weekjes een keertje een upstairs meet in Arnhem te doen? :)

Yeah duidelijk! Dan kunnen DF'ers de stonies in de up ff showen wat blowen is. :P

Mijn 100ste post.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ja ik doe het tegenwoordig weer rustig aan, dus als ik een goeie rook lig ik ook plat.. maargoed het id was mooi :)

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm dan kunnen we ze laten zien hoe verantwoordelijk wij drugs gebruiken ofzo? :P Wel iets minder cool maarja, je moet toch wat!

wave

Belezen gebruiker
king-joost zei:
Verder is de Uncle Sam ook een chille shop. Heerlijk om daar een dikke haze joint te roken en dan chill te gaan poolen :stoned:.

Sinds een paar maanden woon ik tegenover de Uncle Sam, maar ik ben er vreemd genoeg nooit geweest. De enige plek waar ik wel eens ga zitten is de Dakota in Nijmegen. Maar het is dus een aanrader? En je kan er poolen? Misschien ga ik er binnekort toch maar eens kijken dan..

Pikachu

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
pawelonius zei:
Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent! :tongueout:

Zeker weten. :stoned:

Ik kan deze uitspraak bevestigen :)

Laten we idd eens een leuke shopmeeting hebben, extisy blijft dan gewoon de eerste 5 minuten buiten de shop wachten totdat we wat wiet hebben gehaald en dan banjeren we rustig door naar sonsbeek. Moet het wel s'avonds zijn want overdag blow ik niet buiten de vakanties om ^^

Extisi

Wijs gebruiker
Pikachu zei:
DrippTone zei:
pawelonius zei:
Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent! :tongueout:

Zeker weten. :stoned:

Ik kan deze uitspraak bevestigen :)

Laten we idd eens een leuke shopmeeting hebben, extisy blijft dan gewoon de eerste 5 minuten buiten de shop wachten totdat we wat wiet hebben gehaald en dan banjeren we rustig door naar sonsbeek. Moet het wel s'avonds zijn want overdag blow ik niet buiten de vakanties om ^^

En ook ik bevestig dit. :)
Sonsbeekpark is té chill.

IllySilly

Newbie
Sonsbeeeeeeeeeekkkkkkkkkk :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ik kwam altijd in de Uncle en hun hebben soms hele lekkere senzi.
Ook ging k wel naar de Zero Zero, dan kreeg je lekker veel, maar niezo erg stoned.
En Speak Easy 's Turbo Skunk krijg je veel en wel lekker.

Maar eigenlijk haal k altijd bij de Happy Days - White Widdow :stoned:
Dan ben je iig verzekerd van hangende oogleden hihi.

:wave:

wave

Belezen gebruiker
Het sonsbeekpark is supertof. Heb daar ook een keer paddos gedaan.

Gaan jullie nooit bij de rijnkade ergens zitten? Vorig jaar ging ik daar heel vaak heen, maar het viel me op dat er heel weinig mensen waren terwijl het echt zo'n blow-plek is.

wave

Belezen gebruiker
Haha ik ook! Als je daar ooit een meisje met lang bruin haar ziet die puur rookt met een puurpijp dan ben ik het!

Eury

Ej hej heeejjj!

Omg Arnhem ook goed?
Ligt eraan wat ik te doen heb op de desbetreffende dag.
Anders neem ik effe de trein na Arnhem. Gelukkig is dat dicht bij Nijmegen :stoned:
Ben alleen nog nooit in Arnhem geweest :confused: . Toen ik klein was misschien wel...

@Wave
De Dakota ja?
Dobbelen voor de spaarkaartjes :beer:
Ik kan me herinneren dat ik vroeger aan me pa vroeg of dat dat nou een vliegtuigmaatschappij was. :tearsofjoy: Alleen vind ik het wel een beetje toeristenshop, de weed/prijs is wel echt dubbel niks. Maar meestal is de kwaliteit wel erûg goed :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
wave zei:
Gaan jullie nooit bij de rijnkade ergens zitten? Vorig jaar ging ik daar heel vaak heen, maar het viel me op dat er heel weinig mensen waren terwijl het echt zo'n blow-plek is.

Niet meer, heeeel heeeel vroeger, toen jij nog niet wist wat blowen was. :wink:

Bovenaan