A
Anonymous
Gast
Gaan jullie wel eens op de pof? Ik wel. Als ik verkoop schiet ik ook wel eens wat voor, maar alleen als ik zeker weet dat diegene het kan betalen.
Mr.jiho zei:ik vind: als je geen geld hebt moet je geen drugs kopen, komt alleen maar mizerie van groeten :d
mathijs zei:Beter geen problemen zoeken met dealers inderdaad

melissa zei:mathijs zei:Beter geen problemen zoeken met dealers inderdaad
zo erg ist nou ook weer niet hoor,t zijn ook maar mensen![]()
![]()
BobG zei:melissa zei:mathijs zei:Beter geen problemen zoeken met dealers inderdaad
zo erg ist nou ook weer niet hoor,t zijn ook maar mensen![]()
![]()
En mensen zijn de meest gevaarlijke wezens op aarde.
doe mij zo'n dealer!Deranged zei:Hehe de mijne wel iig, hij heeft de schuld van een paar tientjes die m'n beste maat had staan maar kwijtgescholden omdat hij er geen hoop meer in zag. Beetje raar beleid dat wel, maarja 't incassobureau zal ook weinig voor m doen. En 't is gewoon geen geweldadige, ben toch blij met zo'n persoon m'n zaken te doen.
Deranged zei:Hehe de mijne wel iig, hij heeft de schuld van een paar tientjes die m'n beste maat had staan maar kwijtgescholden omdat hij er geen hoop meer in zag. Beetje raar beleid dat wel, maarja 't incassobureau zal ook weinig voor m doen. En 't is gewoon geen geweldadige, ben toch blij met zo'n persoon m'n zaken te doen.