De Pof

• Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
A

Anonymous

Gast
Gaan jullie wel eens op de pof? Ik wel. Als ik verkoop schiet ik ook wel eens wat voor, maar alleen als ik zeker weet dat diegene het kan betalen.

cunt

Wijs gebruiker
nee, leen wel is geld voor andere dingen van vrienden. maar voor drugs niet. het 1e wat ik samen met een maatje van me heb afgesproken toen we begonnen was dat we geen geld gingen lenen voor drugs.

Deranged

Badass junkie
Doe dat wel eens met speed. De dealer is geen gewelddadig persoon die je vingers eraf knipt als je niet betaald en speed is niet echt heel duur. Daardoor vind ik dat het in dit geval best moet kunnen, met coke zou het al meteen een heel ander verhaal worden. Nog een pluspunt aan onze lokale amfetamine boer, hij heeft blijkbaar nogal moeite te onthouden of hij nog iets krijgt. Stond 1 grammetje bij hem in de schuld en toen ik gister ging halen vroeg hij er niet eens meer naar. Normaal ben ik wel zo fatsoenlijk hem ff te helpen herinneren maar zit momenteel een beetje krap. :flushed:

Deranged

Badass junkie
Mja vond het eigenlijk al heel wat dat ik er normaal wel zelf mee kom, hij moet het zelf maar bijhouden ofzo he. Heel moeilijk kan 't nooit zijn.

melissa

Wijs gebruiker
poffen heb ik nooit gedaan.
is t zutje op,jij vertieft en moet je ook nog afrekenen.
neeeee liever maar als ik er nog blij om ben.
anders zou ik helemaal balen van wat er in mijn neus is verdwenen :wink:

Jeller

Badass junkie
Ikzelf leen nooit en aan mijn vrienden leen ik ook niet zo veel eigenlijk, behalve als ze het geld nodig hebben

caatje

Badass junkie
ik betaal bij levering. Poffen is klote want als de pret voorbij is en ik moet dan nog betalen.........das nie fijn.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Hmm... bij ons was het meer zo van als de 1 geen geld heeft betaald de ander en als de ander geen geld heeft betaald de ene. en verder er nooit over zeiken. maar dat doe ik ook alleen bij mijn beste vriend

caatje

Badass junkie
ja dat doen wij ook maar ik zorg wel altijd dat de dealer betaald is, onderling helpen we elkaar wel op weg das geen probleem.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik vind: als je geen geld hebt moet je geen drugs kopen, komt alleen maar mizerie van groeten :d

A

Anonymous

Gast
Ik gebruik ook op rekening bij mijn wiet/pillen man.
Pep is ook op rekening te krijgen.
Sos ook, maar om 50 euro meteen op rekening te zetten, nah.
Alles eigenlijk wel, als je iemand flasht(of flest?) heb je een probleem.
Daarna weten alle dealers dat je niet betaald. Het is namelijk een gunst wat je krijgt of geeft, het is geen service of vriendendienst.

Ik hou me mannetje altijd op de hoogte, als ik geen geld heb ontwijk ik hem niet, maar zeg ik het eerlijk, en krijg ik een extra week.

Deranged

Badass junkie
Hehe de mijne wel iig, hij heeft de schuld van een paar tientjes die m'n beste maat had staan maar kwijtgescholden omdat hij er geen hoop meer in zag. Beetje raar beleid dat wel, maarja 't incassobureau zal ook weinig voor m doen. En 't is gewoon geen geweldadige, ben toch blij met zo'n persoon m'n zaken te doen.

cunt

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Hehe de mijne wel iig, hij heeft de schuld van een paar tientjes die m'n beste maat had staan maar kwijtgescholden omdat hij er geen hoop meer in zag. Beetje raar beleid dat wel, maarja 't incassobureau zal ook weinig voor m doen. En 't is gewoon geen geweldadige, ben toch blij met zo'n persoon m'n zaken te doen.
doe mij zo'n dealer! :)

boy

Bewuste gebruiker
Deranged zei:

Schulden kwijtschelden moet gewoon af en toe, winst heb je toch wel.

Kijk, die gozer kan sowieso niet betalen. Als dealer zijnde kun je kiezen om te blijven zeuren, of om hem een grote gunst te verlenen. Zeuren helpt niet, want geld heeft ie toch niet. De schuld kwijtschelden is in dat geval alleen maar positief voor jou en die andere gast. Bovendien heb je kans dat ie voortaan wel altijd betaalt (vergeven is vertrouwen winnen)... of niet, en dan heb je pech :smoke:

lot

Badass junkie
nooit!! met andere dingen wel maar mn drugs niet.. wel ff voorschieten heel soms en dan krijg t later die avond ook wel weer trug

victory

Newbie
KRIJG HET VIA VRIEND HEB GELUKKIG ALTIJD GELD OM TE BETALEN ALS DE LOPENDE REKENING HET NIET PIKT PLUNDER IK DE SPAARREKKENING GEWOON EVEN MAAR IK GEBRUIK NIET ZO VEEL IS ME IETS TE DUUR. BETAAL WEL ALTIJD GELIJK.

Frisko

Badass junkie
hmmz,heb zelf ook al wat te maken gehad met wanbetalers,daarom dus datik zelf niet aan poffen doe...
ikzelf pof ook nergens ofzo dus,doe ik het zelf ook niet bij anderen...
doe je het bij de 1 wil de ander het ook!daarom dus bij niemand :)

Bovenaan