barrie b
Newbie
Hallo, ik ben een twintiger die momenteel 91 dagen clean is van de keta, dit omwille van mijn blaas. Ik had begin juni beginlmachten en heb nog doorgedaan tot oktober. Ik begon toen ik 14 was met experimenteren en heb de afgelopen 2 jaar bijna dagelijks 2 gram gesnoven. Ik heb in die periode momenten gehad dat ik tot 15 keer snachts moest plassen en nadat ik plastte het gevoel had dat ik nog steeds moest plassen. Nadat ik 11 oktober gestopt ben waren de klachten pas echt begonnen. Bloed plassen, heel kleine stukjes weefsel in mijn plas en dit maakte me ongerust. Ik merkte ook dat als in alcohol dronk ik de dag erna ontzettend veel pijn had boven mijn perineum (gebied tussen anus en balzak). Soms zo erg dat ik niet meer wandelen kon. Na verschillende dokters en urologen weten ze nog steeds niet hoe het komt dat ik daar pijn heb terwijl ik niet pijn aan de blaas heb. Iedere arts weet over mijn keta blaas en de uroloog zegt dat het wss de pijn is die uitstraalt. Ik heb me ook 2 keer moeten laten sonderen in het ziekenhuis omdat ik niet meer plassen kon na een avond flink drinken. Ik zou graag willen weten na hoe lang jullie verbetering merkte, ik kan mijn plas heel makkelijk ophouden alleen begint het pijn te doen aan wat ik denk dat mijn prostaat is. Mijn blaas ziet er op echo’s normaal uit en ik heb nergens ontstekingen. Ze vinden dus niets… Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, ik drink ontzetten veel water en thee en erger me alleen aan die pijn… Kan iemand zijn ervaring uitleggen, na hoeveel maanden merkte jullie verbetering?