Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb ergens gelezen dat ze dat expres niet doen (ging over RC’s) toen er nog 3mmc legaal te koop was Wert er veel over gepraat, dat wekte interesse bij mensen die het nog nooit geprobeerd hadden. Het werkte averechts dus. Vandaar dat ze ook geen “bekendheid” willen geven aan bijv. 3cmc
Ik heb ergens gelezen dat ze dat expres niet doen (ging over RC’s) toen er nog 3mmc legaal te koop was Wert er veel over gepraat, dat wekte interesse bij mensen die het nog nooit geprobeerd hadden. Het werkte averechts dus. Vandaar dat ze ook geen “bekendheid” willen geven aan bijv. 3cmc
Lijkt me ook niet helemaal de oplossing. Als je ziet hoeveel jonge mensen hier op DF komen met geen enkel benul van veilig gebruik en dat dan achteraf hier nog allemaal moeten leren, na bijvoorbeeld jarenlang wekelijks mdma te hebben gedaan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.