De digitale Schandpaal ...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok je mag niemand vernoemen, geen dealers geen links geen propaganda ... ik weet het !!

Maar:

Iemand die andere oplicht mag toch wel met foto 06 nummer en email adres vermeldt worden ?

:hearteyes:

:wave:

ik heb 3 kanditaten in de wachtrij ....

caatje

Badass junkie
Tja waardeloos dat je met dit soort mensen niet naar de consumentenbond kan gaan. Die partij voor legalisatie van drugs is eigenlijk lang zo gek nog niet.

TrippyShit

Badass junkie
:beer: Hahaha.

Idd, dat kan niet met illegale middelen. Das net zoiets als mijn gestolen geld is gestolen..
Je bent al bezig met iets wat niet mag, das het risico van drugs kopen.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tsja, je blijft -zelfs in Nederland- als drugsgebruiker achter met 0,0 rechten.
Op het moment dat je wiet op zak hebt ben je in theorie strafbaar, ik heb 't gisteren nog zien gebeuren (iemand boete gekregen voor een coffeeshop omdat hij het zakje nog niet weg had gestopt). Dat is de reden waarom criminaliteit opbloeide bij het verbod op alcohol, geen controle betekent geen garantie en geen rechten, dus kon het spul voor elke prijs verkocht worden door de onderwereld. Zonder garantie van kwaliteit. Ik zal niet ook in dit topic gaan zeuren, maar legalisatie is de enige manier !

TrippyShit

Badass junkie
Dat kan niet en zal ook niet goed zijn. Dat verhaal heb ik al ergens gepost dus ga het niet nog een keer doen. Ik verdom het!

Pikachu

Wijs gebruiker
Het lijkt me dat als zo'n klootzak de info zelf op internet heeft gezet d.m.v. bv partyflock of hyves dat eventjes doorlinken geen probleem mag zijn? Hij heeft het er immers zelf op gezet en de info is dus openbaar voor iedereen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
als je duizend euro betaald voor een kilo bakmeel, ben je niet strafbaar, je kan gewoon een rechtzaak maken, omdat hij te weinig bakmeel heeft geleverd. volgens afspraak

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Iemand heeft mij eens opgelicht, en ook nog eens mij als een oplichter aangeschreven op deze website. Mijn maam, adres, en telefoonnummer er neergezet. toen ik er een tegenbericht van gaf, werd ik permanent gebanned.

helaas had ik enkele irri telefoontjes van mensen die Mij dachten te herkennnen, maar hij had zijn eigen foto, erop gezet. Dus ze dachten dat hij op Mijn adres woonde...

Heb zelfs zwaar* geweld moeten gebruiken om mensen voor de deur weg te jagen, Die gewoonweg wilde inbreken, om spullen weg te halen.

*hierdoor kon ik een aantal jaar, geen gebruik maken van internet. gelukkig durfde niemand mij er meer over te benaderen. Ik kreeg mijn gelijk van die website, maar niet van wat ik deed om die mensen weg te jagen. Ik wist trouwens niet, dat je een Pegeaut half kon doorzagen met een kettingzaag. :grin: :grin: :grin:...

Dimension4 zei:
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=7990.30

Gotcha :)
Weet niet of het mag, maar dit is wel een oplichter pur sang :angry:

Dat is em.

Daniel Legrand is op deze website actief (geweest) als Shadow Child, Snelle Rick, Professor Xavier en The Supplier.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je kan ook de hele avond kleine steenjes tegen de ruit gooien, en steeds weer verstoppen als ie buiten gaat kijken waar t vandaan komt. Na 6 en een half uur, worden de meeste mensen knettergek, en beginnen vreemde dingen te roepen naar de bosjes.

cropp

Badass junkie
loadrunner zei:
Je kan ook de hele avond kleine steenjes tegen de ruit gooien, en steeds weer verstoppen als ie buiten gaat kijken waar t vandaan komt. Na 6 en een half uur, worden de meeste mensen knettergek, en beginnen vreemde dingen te roepen naar de bosjes.

ietwat subtiel als je het mij vraagt

Er is al eerder door politie bevestigd dat hij alleen gestraft kan worden als alles gebundeld wordt en dat kan de politie blijkbaar niet zelf, dus moeten wij het maar doen!

Ik heb een overzicht van deze kerel zn gegevens.
Document is op te vragen bij mij, stuur een PM als je t wil hebben.

Bovenaan