De combinatie truffels en wiet

Kipcorn

Belezen gebruiker
Wat is jullie ervaring met het combineren van truffels met wiet? Ik kreeg dit ooit als tip mee van een smartshop eigenaar, echter is een vriend van mij compleet slecht gegaan na het nemen van een aantal hijsen van een pure wiet joint na de piek van een truffel trip. Ik rook soms na een truffel trip weleens een joint, maar merk toch dat mijn truffel trip dan een nogal duister ( wel interssant ) randje krijgt. Ik rook verder nagenoeg nooit wiet of hasj.

De tip die ik kreeg was trouwens om een pure wietjoint te roken.

• Like
Waarderingen: ljuv

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wiet kan een trip intenser maken, maar staat ook bekend om het risico op gevoelens van angst te vergroten.
trip dan een nogal duister ( wel interssant ) randje
Dit inderdaad.

Sommige mensen vinden het heel fijn, ik niet. Als je het doet, zorg dan dat je ervaren bent met zowel de stof waar je op tript als wiet.

Kipcorn

Belezen gebruiker
Afgelopen zaterdag heb ik weer truffels gedaan en als afsluiter een pure joint. De trip kwam hierna weer helemaal terug. En werd ineens super vaag. Ik kwam ook moeilijk uit m’n woorden en m’n gedachten gingen alle kanten op.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik blow altijd met truffels of paddo's of wat voor psychedelica ook. Maar als dagelijkse blower is dat iets anders dan dat je af en toe een stick draait.
Als ik iemand in een trip begeleid en weet dat het geen blower is, dan krijgt diegenen ook gewoon maar ÉÉN a twee hijsjes. Wat dus de vaak de fout is van mensen dat er meteen meerdere hijsen nemen zo niet een hele of halve joint en ja... dan raad je het wel. Dat kan wel eens niet goed gaan.

Ik kan eigenlijk niet zonder wiet trippen. De keren dat ik dat gedaan heb, is de mindfuck en het filosofisch minder aanwezig vind ik. Maar trips kunnen ook wel totaal veranderen als je zomaar even een hele stick erbij rookt. Dus altijd voorzichtig zijn.

Bovenaan