Daten en drugs.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik zou het zelf peilen. Als diegene er totaal op tegen is, dan zou ik de afweging maken of ik voor diegene zou willen stoppen. Als ik dat niet wil dan zou ik niet verder daten met diegene. Maar eigenlijk weet ik nu al dat zodra de ergste verliefdheid over is ik weer naar een rave ga en er een pil in knal. Dat saaie kutleven is niks voor mij. Dus ik zou al snel zeggen dat ik af en toe XTC doe.
Goede punten en eerlijk tegenover jezelf, al ben ik het er echt niet mee eens dat nuchter gelijk staat aan saai.

Nuchterheid biedt zoveel verborgen schatten. Uiteindelijk is het denk ik de beste "drug". Niets komt ook maar in de buurt. Maar er is doorgaans een lange moeilijke fase waarin je brein/hoofd je overtuigd dat het onverdraaglijk is (hoeft niet per se, maar zo zal het vaak gaan).

Casrus

DF-koning
Wat een topic wordt dit ook weer. Ik zou bijna stoppen met het daten van mannen en lesbisch worden.

Meine gute

Ben dus zelf homo geworden.

En had dus helaas wel al jaren gelijk wat betreft de onlangs ex-verloofde van mijn zus.

Maar dat was een man.

henkie2

Bewuste gebruiker
Communicatie is alles.

Ook in een relatie, dat weten we denk ik allemaal.

Maar omdat er niet eerlijk wordt gecommuniceerd over drugs, zeker vanuit de overheid die mensen graag in een staat van onwetendheid houdt (War On Drugs), zitten we nu met deze lachwekkende situatie waarin we zijn vergeten dat er diepzinniger dingen zijn in dit menselijk bestaan dan ons verteld wordt. Met alle gevolgen van dien, ook in relaties die daardoor stuk lopen.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Zeehond

Badass junkie
Heb nog nooit gehoord van mannen die vrouwen 'probeerden te veranderen'. Maar ik weet natuurlijk niet alles.

Ook 'pruilen' meestal mannen op een andere manier dan vrouwen.

Meestal niet bijna naakt op de duikplank verstrikt in parelkettingen.
Jij roept in mijn ogen altijd van die rare dingen.
Wat jij zegt lokt bijna altijd iets uit.
Een reactie of anders een heleboel vragen.
Ik hoop dat je er zelf blij van wordt.

We zitten echt op een totaal andere golflengte, geeft niks.

Casrus

DF-koning
Fijn voor je, maar dat betekent niet dat het niet bestaat. Ook nooit gehoord van mannen die hun vrouw isoleren etc? Ik vraag me al regelmatig af van welke planeet je komt, maar nu ook onder welke steen je leeft.

Die mannen willen die vrouw niet veranderen, maar juist hetzelfde houden.

Mannen en vrouwen willen nog weleens dezelfde dingen doen. Maar om andere redenen.

Jij roept in mijn ogen altijd van die rare dingen.
Wat jij zegt lokt bijna altijd iets uit.
Een reactie of anders een heleboel vragen.
Ik hoop dat je er zelf blij van wordt.

We zitten echt op een totaal andere golflengte, geeft niks.

Zo zijn er nog wel meer mensen in onze samenleving die niet geheel op dezelfde golflengte zitten. Dit te onderkennen is het begin van wijsheid.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Die mannen willen die vrouw niet veranderen, maar juist hetzelfde houden.

Mannen en vrouwen willen nog weleens dezelfde dingen doen. Maar om andere redenen.

Zo zijn er nog wel meer mensen in onze samenleving die niet geheel op dezelfde golflengte zitten. Dit te onderkennen is het begin van wijsheid.
Dus een man die een relatie aangaat met een vrouw met een rijk sociaal leven, wil haar HETZELFDE houden door haar te isoleren van dat sociale leven? Of door te kleineren, onzeker te maken etc? Heel rare redenatie.

Neehoor vriend, het kan evengoed dat mannen vrouwen willen veranderen als dat vrouwen mannen willen veranderen. Dat dat niet in jouw (vrouwonvriendelijke) beeld past maakt dat niet anders

Casrus

DF-koning
Dus een man die een relatie aangaat met een vrouw met een rijk sociaal leven, wil haar HETZELFDE houden door haar te isoleren van dat sociale leven? Of door te kleineren, onzeker te maken etc? Heel rare redenatie.

Neehoor vriend, het kan evengoed dat mannen vrouwen willen veranderen als dat vrouwen mannen willen veranderen. Dat dat niet in jouw (vrouwonvriendelijke) beeld past maakt dat niet anders

Mannen willen vrouwen eerder temmen, vrouwen willen mannen veranderen.

Ik zeg niet dat het verkeerd is of goed. Het is wat verschillende mensen hebben opgemerkt.

Je geniet er van hè om zo te praten.
Je zegt alleen niks.

Denk het wel, en ik denk -erger nog- dat je het ergens wel begrijpt.

Dit is een grapje toch?

Nee, want zo werkt het met zoveel dingen.

Als je je niet direkt betrokken voelt met bepaalde toestanden zie je de dingen minder vervormd door de lenzen van je emoties.

O.T.: mijn partner weet van mijn druggebruik. Hij lijkt het te accepteren mits het niet uit de hand loopt.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Mannen willen vrouwen eerder temmen, vrouwen willen mannen veranderen.
Sommige mannen/sommige vrouwen
Als je je niet direkt betrokken voelt met bepaalde toestanden zie je de dingen minder vervormd door de lenzen van je emoties.
Jouw waarneming is niet per se objectief. Word bijvoorbeeld ook gekleurd door de manier waarop je dingen ziet. Je zou al een stuk minder gedonder over je afroepen als je daar eens wat beter mee om zou haan.

Je uitspraken gaan over subjectieve waarnemingen en bevatten dus vooral je mening. Alleen presenteer je dat regelmatig vrij zwart/wit als feit.
O.T.: mijn partner weet van mijn druggebruik. Hij lijkt het te accepteren mits het niet uit de hand loopt.
Wat is 'uit de hand lipen' voor hem?

Casrus

DF-koning
Sommige mannen/sommige vrouwen

Jouw waarneming is niet per se objectief. Word bijvoorbeeld ook gekleurd door de manier waarop je dingen ziet. Je zou al een stuk minder gedonder over je afroepen als je daar eens wat beter mee om zou haan.

Je uitspraken gaan over subjectieve waarnemingen en bevatten dus vooral je mening. Alleen presenteer je dat regelmatig vrij zwart/wit als feit.

Alles wat ik hier neertyp is mijn mening.

Slechts mijn mening of fantastischerwijs mijn mening dat is aan jullie om te beoordelen.

Wat is 'uit de hand lipen' voor hem?

Bepaalt hij.

Zeehond

Badass junkie
Denk het wel, en ik denk -erger nog- dat je het ergens wel begrijpt.
Dat heb je helemaal verkeerd gedacht.

Die woorden - erger nog - pffff…. ik vind het gewoon een beetje zielig vooral dat je zoiets schrijft. Wie denk je dat je bent?

Ik haak af met jouw onzin.
Kom hier voor m’n gezelligheid, met jou lukt dat voor mij niet.

De Zandman

DF-koning

Noot:.
Laten we helaas moeten realiseren dat er veel, veel te veel mensen die zo zijn als hierboven staat, rondlopen.....laten we dit niet vergeten.

Casrus

DF-koning
Niks is is leuker dan samen een lijntje of pilletje nemen.

Maar daar gaat dit topic al lang niet meer over zeker? :thinking:

Was weer een béétje te seksistisch...

Seks met drugs kán heel leuk zijn, maar met bepaalde drugs kan het soms vreselijk uit de hand lopen.

De Zandman

DF-koning
Tsja, je hebt de ene kant, en dan ook nog eens een andere kant in deze heikele kwestie.
De een zegt het niet, of later pas, en de ander zegt het meteen.
Wat doen de meesten?

Casrus

DF-koning
Tsja, je hebt de ene kant, en dan ook nog eens een andere kant in deze heikele kwestie.
De een zegt het niet, of later pas, en de ander zegt het meteen.
Wat doen de meesten?

Het staat al in onze datingprofielen en anders vermelden we het binnen drie berichten.

Vanmiddag berichtte een meneer me of ik "T" deed.
MeThamphetamine. Ik zei dat ik van slammen drie dagen mijn erectie totaal kwijt was en natuurlijk meebetaalde maar niet zelf methamphetamine had.

Als dating app lid uit Duitsland kende hij 3MMC niet, en wist hij niet dat 'slammen' (IV druggebruik) in Nederland ook vaak met 3MMC gedaan wordt.

Verder gaf ik hem nog tips om de zogenaamde "chemsex" party's te vinden.

Laatst bewerkt:

MyBadLife

Newbie
Ik heb nu 8 jaar een relatie. Op het begin 3 jaar lange afstand relatie en nu al 5 jaar samen wonend.

in het begin tijdens het daten wel gezegd dat ik wel eens blow met vrienden, maar (nog) niet over hard drugs.

tegenwoordig doet ze alles net zo hard mee. Van xtc coke keta tot truffels. Terwijl ze voordat ze mij kende nog nooit iets had gebruikt. Zelfs geen blowtje

Je moet het maar treffen. 👌🏼

@topic starter.

hoe verloopt het bij jou inmiddels?

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Er is een app voor ravers: Turn Up App.
Ik weet niet of die goed is, want ik ben niet aan daten.
Daar vind je vast wel een mede druggie ❤️

DennisD

Experimenterende gebruiker
Ik denk als je een goede relatie krijgt dat de drugs wel klaar zijn, als je de juiste hebt gevonden dan vervangt die liefde alle andere behoeften

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik denk als je een goede relatie krijgt dat de drugs wel klaar zijn, als je de juiste hebt gevonden dan vervangt die liefde alle andere behoeften
Ik denk dat je je behoefte voor voldoening helemaal niet extern moet zoeken. Niet in drugs, maar ook niet in relaties/andere mensen.

Je legt eigenlijk een totaal onredelijke eis op een ander, als diegene jou moet vervullen in die behoefte.

Beter vind je de voldoening/liefde in jezelf, zodat je het niet meer extern hoeft te verkrijgen. Het is eigenlijk pas dan dat je met een ander kunt zijn en beiden kunt delen in liefde, er even van uitgaande dat de ander ook zelfstandig van binnenuit voldaan is.

En als jullie beiden toch stabiel en voldaan in jullie zelf zijn, waarom niet eens samen een middel doen, áls jullie daar zin in hebben?

Zolang het allemaal maar niet gedaan wordt om extern je voldoening te zoeken.

Bovenaan