• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Daro Retard 5 Capsules

buzzy

Badass junkie
Zo, net even een pakje gehaald hier dan een verslagje:

09:55

Mijn gereedschapjes :grin:

Het platgewalsde goedje van 5 caps op mijn bord

Gemixt met wat heerlijke appelsap :beer:

10:05:
Ik heb het nu net 10 minuten achter me kiezen, vorderingen worden gemeld uiteraard :wink:

10:14:
Ik begin me enigszins vaag te voelen maar dat is denk ik niet van de caps maar van die liter appelsap die ik nodig had om het allemaal naar binnen te krijgen :(

10:40:
Nog niks merkbaars...

10:52:
Ik voel een soort van warme gloed over me heen

11:13:
Ik ga even een rondje lopen door ut dorp

Het is nu 12:10 en ik voel me gewoon vaag, niet echt hallicunaties ofzo

15:30: ik heb dr nou 10 op, waarvan 7 gestampt maar nog weinig effect ik ben alleen vaag en ik heb redelijk grote doppen, misschien de volgende keer wat meer tegelijk nemen :confused:

buzzy

Badass junkie
Nouja zin, ik was wel benieuwd ik heb er zoveel over gelezen :P
ja nu ben ik nog alleen maar straks komt er een vriend

Mac...

Badass junkie
Is leuk als je dan al helemaal wazig bent :tongueout:
Doet hij ook mee en weet hij wat je aan het doen bent, of kent ie je alleen maar wazig.. hehe

buzzy

Badass junkie
neuhh hij kent me ook wel nuchter :wink: maar hij kwam ff langs blowtje roken :stoned: , hij weet nog niet wat ik aan het uitvreten ben :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
buzzy zei:
neuhh hij kent me ook wel nuchter :wink: maar hij kwam ff langs blowtje roken :stoned: , hij weet nog niet wat ik aan het uitvreten ben :mrgreen:
zal toch niet lang meer duren vooraleer ie het weet denks :P :P

buzzy

Badass junkie
Ik heb wel 1 tip voor mensen die dit ook willen proberen: zodra je klaar bent spoel je glas om want het gaat me toch een partij stinke :openmouth:

buzzy

Badass junkie
nou het is nu 2 uur sinds, en ik ben hoogstens een beetje vaag :confused: maarja ik zal ff een sjekkie roken, we zien wel hoe het loopt :smoke:

Mac...

Badass junkie
Ja denk dat dat ondertussen wel ethisch verantwoord is, al zou ik er niet nog eens 5 pakken als ik jou was.

Mac...

Badass junkie
Is mss sowieso het beste als het niet echt wil aanslaan. Je kunt je er ook behoorlijk misselijk aan vreten aan die dingen, anders moet je gewoon een volgende keer met iets meer beginnen. Pak je de eerste keer meteen een stuk of 7, nja je weet nog niet wat het doet en dat is erg vervelend dat je dus ook nog niet weet hoe je lichaam erop reageert. Nja succes ermee iig.

Maybe try some of this :stoned:

buzzy

Badass junkie
Ik vin het 3X niks, ja of ik doe het gewoon verkeerd dat kan ook...
misschien de volgende keer inderdaad maar wat meer nemen :confused:

buzzy

Badass junkie
Zo, ik heb er gisteravond 23:00 10 achtereen genomen (eerst geplet toen weer de caps in), en dat gaf toch wel een lekker spacy effect :stoned: alles voelde erg zwaar aan en lopen ging een stuk moeilijker :grin: ik kreeg er trouwes wel een knetter rooie kop van maar ik had verder nergens pijn ofzo :sunglasses:

melissa

Wijs gebruiker
buzzy zei:
Zo, ik heb er gisteravond 23:00 10 achtereen genomen (eerst geplet toen weer de caps in), en dat gaf toch wel een lekker spacy effect :stoned: alles voelde erg zwaar aan en lopen ging een stuk moeilijker :grin: ik kreeg er trouwes wel een knetter rooie kop van maar ik had verder nergens pijn ofzo :sunglasses:

whoehaaaa 10 stuks zo he......
werd je daar niet helemaal knetter van...... :confused:

buzzy

Badass junkie
hehe nee :rolleyes: , trouwens als je die bende op hebt moet je tiefus hard met je hoofd gaan schudde dat is echt zoooooo raar dan :hearteyes: :openmouth: :grin:

melissa

Wijs gebruiker
buzzy zei:
hehe nee :rolleyes: , trouwens als je die bende op hebt moet je tiefus hard met je hoofd gaan schudde dat is echt zoooooo raar dan :hearteyes: :openmouth: :grin:

whoehaaa met je hoofd gaan schudden......
als ik dat doe nuchter krijg ik al een raar gevoel..... :wave:
dat heet koppijn.......

minn

Badass junkie
melissa zei:
buzzy zei:

whahaha maar je moest gisteren vast niet hoesten he :wink:

ik moest gister wel onwijs hoesten... slijm ophoesten.. Maar ik heb al paar weken last van mn keel, en waarschijnlijk is het bronchitis,
maar t was nog nooit zo erg geweest,
stomme hoestcapsules :grin:

melissa

Wijs gebruiker
minn zei:
melissa zei:
buzzy zei:

whahaha maar je moest gisteren vast niet hoesten he :wink:

ik moest gister wel onwijs hoesten... slijm ophoesten.. Maar ik heb al paar weken last van mn keel, en waarschijnlijk is het bronchitis,
maar t was nog nooit zo erg geweest,
stomme hoestcapsules :grin:

hmmmmm tja welkom in de wereld van de verboden middelen......
altijd wel de 1 of andere verotte bijwerking de volgende dag :wink:

buzzy

Badass junkie
Ik heb het gister nog een keer gedaan, 10 caps en het is echt niks voor mij. ik voelde me wel knetterdronken en ik kon ook zeer moeilijk meer lopen, maar het voelde wel of me kop ging exploderen :openmouth: en me hartslag voelde ik knetterhard in me hele lichaam bonken BONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKE

Nee na 3 keer proberen heb ik er nog steeds geen positieve ervaring mee dus die caps laat ik voortaan lekker in het schap staan :) voortaan hou ik het wel bij de rokerij en nu en dan een lijntje :wink:

minn

Badass junkie
buzzy zei:
Ik heb het gister nog een keer gedaan, 10 caps en het is echt niks voor mij. ik voelde me wel knetterdronken en ik kon ook zeer moeilijk meer lopen, maar het voelde wel of me kop ging exploderen :openmouth: en me hartslag voelde ik knetterhard in me hele lichaam bonken BONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKE

Nee na 3 keer proberen heb ik er nog steeds geen positieve ervaring mee dus die caps laat ik voortaan lekker in het schap staan :) voortaan hou ik het wel bij de rokerij en nu en dan een lijntje :wink:

dat moeilijke lopen en dronken gevoel en gebonk in mn hoofd had ik na 5 capsules :openmouth:
kutgevoel he..
khaat dat spul :P

A

Anonymous

Gast
Ik hoor de mensen die positieve ervaringen hadden praten over de CEV's die je er van kan krijgen, doe je oogjes dicht en zie wat er gebeurd...

minn

Badass junkie
ja da's waar,
dat had ik ook,
maar ze waren eng, dus maar snel oogjes weer open gedaan

LeftBehind

Experimenterende gebruiker
waah ik heb er nu 5 op, hadden jullie ook zo'n jeuk op je hoofd? met je hoofd schudden is idd lekker :grin:

blegh, eerst voelde ik me echt slecht,...ow...nu verpest ik dit topic..waaah srry

pepper

Newbie
kan iemand me a.u.b vertellen wat dat voor een tabletten zijn die daro's
en waar ik die eventueel kan halen?

minn

Badass junkie
pepper zei:
kan iemand me a.u.b vertellen wat dat voor een tabletten zijn die daro's
en waar ik die eventueel kan halen?

je kan ze gewoon bij de drogist halen,
zijn capsules, die maak je open (heel makkelijk) allemaal kleine bolletjes, fijnstampen tot poeder en in je drinken doen.
Geen ijsthee, is heeeeeeel erg vies en gaat heeeeeel erg schuimen

fun

Bewuste gebruiker
maar volgens mij kun je hier in NL toch beter paddo's kopen, LSA zaadjes of iets dergelijks dan die daro's?

Bijna niemand heeft er positieve ervaringen mee, en hier in NL kun je legaal aan echte tripmiddelen komen.
Ik vind die DARO's meer wat voor de VS etc.

Ik kan me wel voorstellen dat je het wilt proberen, ik wilde het ook, maar na het lezen van de topics niet meer...het hoefd niet zo nodig iig.
Waar zon forum al niet goed voor is :wink:

Bovenaan