Dagje pretpark met MDMA

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Was benieuwd of iemand al eens een keertje onder invloed van MDMA of een andere drug een pretpark heeft bezocht. Ben van plan om dit deze vakantie te doen alleen was bang dat iemand er wat van zal merken ofzo en dat we er dan worden uitgezet. Als dat toch niet gaat, zijn er andere leuke dingen die je met vrienden kan doen onder invloed van MDMA?

Misfit

Belezen gebruiker
Ik heb wel eens van mensen gehoord dat ze onder invloed naar een pretpark zijn geweest, bijvoorbeeld met LSD op naar de efteling en dan het sprookjesbos bezoeken. Ik weet zelf niet of dit het meest verstandige is, er zijn namelijk ook heel veel kinderen/volwassenen in je omgeving die jou dan compleet waus in zo'n pretpark zien lopen. Daarnaast moet je het zelf ook maar willen om door veel mensen aangekeken te worden. In mijn ervaring kan het je space ook een beetje verpesten als je je nuchter voor moet doen terwijl je juist lekker los wilt gaan.
Om antwoord te geven op je vraag zijn er genoeg dingen om te doen met MDMA; festivals pakken, uitgaan, naar het bos of de duinen, een vakantiehuisje huren kan ook altijd leuk zijn. Ook is het leuk om een aantal dingen te regelen om je space optimaal te maken. Ik heb zelf een keer mijn huis ondersteboven gezet met helium ballonnen, led verlichting, glowsticks en fakkels. Kortom verzin iets leuks in een omgeving waar het niet uit maakt hoe je je gedraagt en waar je genoeg te doen hebt.

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Juist de interactie met de omgeving kan geweldig zijn. Ik heb twee keer LSA in een pretpark gebruikt. Nu is LSA lichamelijk een hell of a job, dus dat viel niet mee. Maar alsnog een ervaring om nooit te vergeten. LSD lijkt me al gauw een stuk beter te hanteren dan LSA.

Ik kan me prima voorstellen dat je juist in een pretpark iets bewustzijnsveranderends wilt gebruiken. MDMA lijkt me dan weer minder geschikt. Ik persoonlijk zou op MDMA alleen maar springen en gek doen, ik kan geen moment stilzitten. Dan word je toch al gauw gek aangekeken.

Eerstvolgende keer Efteling gaat er dus een postzegeltje mee...

Sowieso laag doseren, want je wilt inderdaad niet dat anderen zien je dat je iets op hebt, en je wilt je ook niet ongemakkelijk voelen.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Juist de interactie met de omgeving kan geweldig zijn. Ik heb twee keer LSA in een pretpark gebruikt. Nu is LSA lichamelijk een hell of a job, dus dat viel niet mee. Maar alsnog een ervaring om nooit te vergeten. LSD lijkt me al gauw een stuk beter te hanteren dan LSA.

Ik kan me prima voorstellen dat je juist in een pretpark iets bewustzijnsveranderends wilt gebruiken. MDMA lijkt me dan weer minder geschikt. Ik persoonlijk zou op MDMA alleen maar springen en gek doen, ik kan geen moment stilzitten. Dan word je toch al gauw gek aangekeken.

Sowieso laag doseren, want je wilt inderdaad niet dat anderen zien je dat je iets op hebt, en je wilt je ook niet ongemakkelijk voelen.

Zou 100ug voor een eerste keer goed zijn? Heb zelf nooit LSD genomen want ik wil de eerste keer speciaal laten zijn.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zou 100ug voor een eerste keer goed zijn? Heb zelf nooit LSD genomen want ik wil de eerste keer speciaal laten zijn.

Zou toch afraden om je eerste maal LSD in een pretpark te gaan doen. Zou wel es helemaal minder leuk kunnen uitdraaien dan je verwacht :upsidedown:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik zou je toch echt met klem willen afraden om je eerste keer LSD in een druk pretpark te doen! Voor veel mensen is trippen veel heftiger dan ze van tevoren hadden verwacht. Een druk pretpark geeft dan echt veel te veel prikkels. 100ug is op zich een prima dosering voor een eerste keer maar doe het gewoon lekker thuis. Als dat goed bevallen is kun je de volgende keer altijd nog de extra stimulans van een pretpark opzoeken.

Ik snap dat je dat zegt. Maar jij bent dan ook een doorgewinterde psychedelica liefhebber. En zelfs bij jou gaat het wel eens mis toch?! :tonguewink:
Voor mensen zondert trip-ervaring lijkt mdma me een minder riskante optie.

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou de eerste keer LSD inderdaad niet in een pretpark doen, het is toch wel fijn vooraf al een keer kennis gemaakt te hebben met de stof en hoe je erop reageert. MDMA lijkt me dan ook, net als Eik zegt, een minder riskant plan. Hoewel ik de boel zou onderkotsen in elke attractie op MDMA ben ik bang, maar dat is een ander verhaal :wink:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik moet zeggen dat ik het onder invloed van psychedelica steeds leuker vind om me onder de mensen te begeven, een dagje pretpark al trippend zie ik me nog wel eens doen.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik moet zeggen dat ik het onder invloed van psychedelica steeds leuker vind om me onder de mensen te begeven, een dagje pretpark al trippend zie ik me nog wel eens doen.
Ik had jou ook niet bepaald in gedachte toen ik sprak over: "mensen zonder tripervaring" :tonguewink:

Moet eerlijk toegeven dat het me ook best leuk lijkt om op een lage dosis lsd een pretpark te bezoeken. Maar ik zou zelf 100ug al teveel vinden en voor iemand zonder ervaring lijkt me dat al helemaal een serieus risico!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Eik
Ik voelde me ook niet echt aangesproken lol.

Ik trip van oudsher het liefst buiten in de natuur, en probeerde daarbij altijd mensen te vermijden maar de laatste paar keer toch wat meer op plekken waar dus wel andere mensen wandelen en ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond om zo maar er uit te floepen wat er op dat moment in me opkwam en de interactie met onbekenden wel leuk begin te vinden. Heb inmiddels ook al een paar keer om de hoek getript, en als ik zo door ga kom ik snel bekenden tegen als ik trip lol!

De ADD maakt me al behoorlijk impulsief maar met psychedelica zeg ik echt wat er in me opkomt zonder daar over na te denken en zonder stil te staan bij hoe het over komt en wat een ander daar van denkt lol!

Je eigen op je gemak voelen al trippend onder de mensen vergt wel wat ervaring, absoluut niet doen voor een eerste keer want grote kans dat je dan een bad trip krijgt want je voelt dat je anders bent en je anders gedraagt en dat andere mensen dat zal opvallen.

R

Revolutionair

Gast
Een pretpark met mdma lijkt mij niet fijn. Al die kinderen erbij en attracties zijn denk ik ook niet fijn.
Een dierentuin lijkt me leuker.

Bovenaan