Dagboek: Ninanina's afkickrace!

r@r@

Wijs gebruiker
Hoi lieve Nien,

Ik d8, laat ik je een eigen topic geven; ook bruikbaar als dagboek (voor later).

Om te beginnen:

Dit las ik van mij, toen ik 4 dagen op nul stond van alles:

... Heb nog wel veel spierpijn (Gabapentine tegen gekregen, wat iets helpt) en ik heb het nog koud + veel niezen.

Mijn man snapt er niets van
("... Je had zo'n lage dosis Temgesic, hoe kan het nu weer zo'n zware afkick zijn?").

Herkenbaar hé! :wink:

Ik zie je, lieverd, nog één n8je en dan kijk je er héél anders tegenaan; beloofd! :wink:

Kus, mij :wave:

Reiziger888

Experimenterende gebruiker
Zo is dat Nina,op een morgen zul je de zon zien schijnen,en dan fluiten de vogeltjes voor jou,helemaal voor jou.... :) sterkte en al sal regt kommen (suudafrikaners) groetje de Reiziger :wave: LOVE IS THE HIGHEST :hearteyes:

Ninanina

Belezen gebruiker
Bedankt schat!

Dag 6 dus! Ik moet wel bekennen dat ik op dag 3 's nachts toch 0,5 mg. heb genomen omdat de maagkrampen niet te harden waren! Ik vraag me af of dat effect op de afkick kan hebben :confused:

Ik voel me verder heel,heel slapjes, heb geen energie en kan niet slapen. Van spierpijn heb ik niet zo'n last. Wel "wiebelende" benen zoals Yoro dat indertijd zo mooi kon zeggen!

Dag per dag bekijken zeker maar!
:wave:

Reiziger888

:) Elke keer dat je weer iets neemt,al is het maar zo weinig,duurt het weer langer;lees opnieuw tellen bijna.NIET Doen,is zonde voor je krachten,beter doorzetten....Wij steunen jou allemaal op afstand groet de Reiziger :wave:

Ninanina

Belezen gebruiker
hallo, lieve sschatten,
Op dit moment, danks zij ra voel ik me prima!!

Zoek een maatje!!!

Hee Nina,

Je bent onwijs goed bezig; autorijden kan je niet, maar afkicken wel en daar gaat het om, enne, zorg dat je volgende keer wel suiker in huis hebt als ik kom, voor in de koffie, nee, niet die koffie :grin:

liefs; ra :wave:

Reiziger888

:confused: Spannend,gisteren naar Miroya geweest en nu wachten op datum...maandag vergaderen ze over moi,nog ff wachten.. :cry:
En hoe voel jij je vandaag Nina? Beetje geslapen,en geen kleine beetjes "hoop in pilvorm" meer geslikt? Is echt het beste, nog ff doorbijten,al weet ik uit de vele eigen ervaringen dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan...Maar je kan beter niet jezelf aan het lijntje houden,kost alleen een hoop energie,die je hard nodig hebt.
Goed bezig meid je bent er zo goed als...!!!! Nou veel kracht en GO FOR IT!!
Groet De Reiziger. :wave:

Ninanina

Belezen gebruiker
Bedankt voor de reacties!

Weer een dag voorbij! Slapen viel nog mee, niet zoals hiervoor maar goed dat hoort erbij.
Energie heb ik niet, maag en darmen zijn al beter!

Doorbijten nu, nog een week verder zal het alweer wat beter zijn hoop ik!!

Lieve groetjes

r@r@

Wijs gebruiker
Hé lieve Nina,

Fijn dat het iets beter gaat! Houd vol!

Vergeet niet 3x per dag (elke 8 uur) 1000 mg. Paracetamol in te nemen. Dit moet écht regelmatig gebeuren, omdat je op die manier een bepaalde spiegel bereikt.

Niet vergeten dus!

Verder evt. Gaviscon voor maagproblemen?

Voor slapen kan je aan Melatonine denken.

En voor een snellere afvoer van afvalstoffen elke dag een paar koppen Brandnetelthee (let op: niet té veel, omdat je dan last kunt krijgen van bijv. vaginale schimmel :) ).

Weer een dag voorbij, elke dag zal het beter gaan!

Knuffel voor jou, je vriend en de kids,
R@ :wave:

Reiziger888

Beste Ra, ik vind jou advies om 3 x daags 1000 mg paracetamol te nemen ronduit idioot,en
een paar kopjes brandnetelthee vind je WEL schadelijk!!!! Very strange niet? :confused:
En voor Nina,ik zou als ik jou was die "para-tip" even goed met je huisarts bespreken alvorens daar mee door te gaan....Er zijn ook ,als je echt veel pijn hebt, andere mogelijkheden voor meer gerichtere pijnbestrijding zonder opiaatachtige stoffen.
En ik denk dat je beter naar je klachten kan laten kijken en een andere oplossing kunt zoeken.
Nu weet ik natuurlijk niet de grond hiervoor exact,maar 3000 mg para per dag vind ik niet een gezonde oplossing!!!!Heel veel sterkte i.i.g en hopelijk gaat het beter in de toekomst
wederom een groet van de Reiziger...hoi :) en zwaai :wave:

Ninanina

Belezen gebruiker
Buiten een verstuikte voet na een avondje stappen met RA (wat ik al jaren niet meer gewend was) gaat het redelijk!

Ongeveer een week nu, zonder iets, buiten een paar avondjes teveel alcohol! Vandaar die verstuikte voet natuurlijk!

Maar ik heb me onwijs geamuseerd!! Thanks Ra!!
Moeilijk slapen momenten van onrust (gaat op en af), soms buikkrampen, niezen,geeuwen, tranende ogen...
Maar ik voel toch ook wel dat het beter word! Uitzitten dus! Geduld hebben, en dat is nu net iets wat ik niet heb!!

We zien morgen wel weer, weer een dag verder!

Liefs :wave:

r@r@

Wijs gebruiker
Reiziger888 zei:
Beste Ra, ik vind jou advies om 3 x daags 1000 mg paracetamol te nemen ronduit idioot,en
een paar kopjes brandnetelthee vind je WEL schadelijk!!!! Very strange niet? :confused:
En voor Nina,ik zou als ik jou was die "para-tip" even goed met je huisarts bespreken alvorens daar mee door te gaan....Er zijn ook ,als je echt veel pijn hebt, andere mogelijkheden voor meer gerichtere pijnbestrijding zonder opiaatachtige stoffen.
En ik denk dat je beter naar je klachten kan laten kijken en een andere oplossing kunt zoeken.
Nu weet ik natuurlijk niet de grond hiervoor exact,maar 3000 mg para per dag vind ik niet een gezonde oplossing!!!!Heel veel sterkte i.i.g en hopelijk gaat het beter in de toekomst

Die paracetamoltip komt van de arts van Miroya (waarbij behandelaar Sal het mij meerdere malen had geadviseerd met uitleg over spiegel etc.); als jij er gaat afkicken onder narcose zullen ze jou dat ook voorschrijven of op z'n minst adviseren, Reiziger.
Je krijgt vóór je onder narcose gaat een hele lijst met medicijnen mee die de partner/coach bij de apotheek moet afhalen en in beheer houdt en de Paracetamol zit erbij.
Ze zeggen dan dat je je echt aan 3x per dag moet houden om die spiegel te kunnen bereiken. En die Paracetamol is enkel tijdelijk. Ik heb Nina al persoonlijk gezegd dat ze dat natuurlijk ook in overleg met de arts moet doen, net zoals de arts van Miroya dat zo met mij heeft besproken. Ik ben geen arts en pretendeer dat ook zeker niet te zijn...

Enne... in Paracetamol zitten zeker geen opiaatachtige stoffen :confused:

En brandnetelthee is erg goed, dat schreef ik al. Ik bedoelde dat een paar koppen per dag goed is, maar heel veel koppen op 1 dag niet.

Beide adviezen komen van Verslavingsartsen, niet van mijzelf. Ik heb er gewoon goede ervaringen mee, niet meer en niet minder :)

Groetjes,

p.s. Het zou kunnen dat het dan 3x 500 mg. per dag is, maar nogmaals: sowieso moet iedereen natuurlijk altijd alles ook met een arts bespreken alvorens naar de apotheek te rennen :wink:

Reiziger888

r@r@ zei:
Reiziger888 zei:

Die paracetamoltip komt van de arts van Miroya (waarbij behandelaar Sal het mij meerdere malen had geadviseerd met uitleg over spiegel etc.); als jij er gaat afkicken onder narcose zullen ze jou dat ook voorschrijven of op z'n minst adviseren, Reiziger.
Je krijgt vóór je onder narcose gaat een hele lijst met medicijnen mee die de partner/coach bij de apotheek moet afhalen en in beheer houdt en de Paracetamol zit erbij.
Ze zeggen dan dat je je echt aan 3x per dag moet houden om die spiegel te kunnen bereiken. En die Paracetamol is enkel tijdelijk. Ik heb Nina al persoonlijk gezegd dat ze dat natuurlijk ook in overleg met de arts moet doen, net zoals de arts van Miroya dat zo met mij heeft besproken. Ik ben geen arts en pretendeer dat ook zeker niet te zijn...

Enne... in Paracetamol zitten zeker geen opiaatachtige stoffen :confused:

En brandnetelthee is erg goed, dat schreef ik al. Ik bedoelde dat een paar koppen per dag goed is, maar heel veel koppen op 1 dag niet.

Beide adviezen komen van Verslavingsartsen, niet van mijzelf. Ik heb er gewoon goede ervaringen mee, niet meer en niet minder :)

Groetjes,

p.s. Het zou kunnen dat het dan 3x 500 mg. per dag is, maar nogmaals: sowieso moet iedereen natuurlijk altijd alles ook met een arts bespreken alvorens naar de apotheek te rennen :wink:

Nee Ra,ik doelde ook even niet op de paracetamol,betreffende die opiaatachtige stoffen,maar meer op andere pijnstillers,wat ik wil zeggen is dat ik niet zo'n grote fan ben van hun(miroyas)soms iets te makkelijke manier van voorschrijven van medicatie,Cath is een prima arts,maar heel erg gericht op diagnose en medicamenteuze behandeling,en niet met een holistische kijk,naar het geheel van lichaam,geest energie en dat vind ik Persoonlijk wel eens lastig ..
maar dat is mijn visie,en ik wil echt het beste voor jullie allen,daarom reageer ik en denk ik mee op dit forum..Nina sterkte en altijd de arts op de hoogte houden,maar vooral ook zelf voelen en blijven nadenken..
En Ra,jij bedoelt het zeker ook goed,dat heb ik echt wel gelezen ondertussen tussen de regels door,toppie hoor!!Groetjes allen de Reiziger :wave:

Ninanina

Belezen gebruiker
Reiziger,

Gaat het een beetje? Hoe ver sta je nu al?
Denk vooral aan je kindje en je vrouw!!
Het is klote!! ik voel me nu al meer dan een week klote, MAAR ik merk wel dat het iedere dag een klein beetje beter gaat!!
Volhouden!! Het eind is in zicht! Ook voor jou!!
Makkelijk is het niet, heel veel vervelende lichamelijke klachten, maar het is doenbaar!
Hoewel ik liever 2 weken griep zou hebben :)
En waarschijnlijk, om echt goed te worden zijn die laaaaaaaange 2 weken nog niet eens genoeg!!

Ra,
Ik heb ondertussen een nieuw pak suiker in huis gehaald! Dus je weet het he!!! :wink:

Reiziger888

Beste Nina, Ik hoor a.s maandag als het allemaal goed is de datum,en ik ben bezig met gezondheidsonderzoekjes...Ik ben gelukkig heel fit en gezond,en weeg zelfs ruim 80 kilo.
Dus ik ben er zover klaar voor,en hoop dat ik gauw onder narcose kan...daarna gaat de echte quest
beginnen,en ga ik allerlei energetische rotzooi en lichamelijke onbalans opruimen met behulp van de juiste therapeuten...Je moet het zelf doen,maar er is veel goede zorg en hulp tegenwoordig, en ook de ayurvedische gezondheidszorg kan je veel verder helpen..Tevens wil ik graag zweethutsessies(zonder tripjes) ondergaan,en beleven..Ook acupuntuur etc kan je veel goeds doen. Ik heb een hele lieve en echt fijne vrouw en een druk maar tegek zoontje,dus genoeg reden om voor te gaan..Ik ben een stoere :sunglasses: doch ook zeer gevoelige :rolleyes: man,en zal vele harnassen en maskers af dienen te zetten om tot de ware kern te komen,maar mijn wil is sterk.. :smilingimp:
nou je(en jullie)horen van mij,en groet de Reiziger :wave:

r@r@

Wijs gebruiker
Reiziger888 zei:
... Ik hoor a.s maandag als het allemaal goed is de datum...

Veel suc6, Reiziger! Ik hoop voor je dat alles op korte termijn kan plaatsvinden! Je bent er nu helemaal klaar voor, lees ik, dus ik begrijp goed dat het dan voor jou maar beter snel kan gebeuren.

Nog even een tip, doe ermee wat je wilt :wink: , maar als je na de behandeling thuis verder gaat afkicken/herstellen, zorg dan dat, indien mogelijk, jullie kindje ergens anders kan verblijven.

Mijn man en ik hadden alles toch onderschat; met name de inpact van de narcose (op mij, de kinderen en op ons huwelijk) en het herstel nadien.

Ik dacht dat ik helemaal afgekickt wakker zou worden uit de narcose; dat viel dus erg vies tegen :kots: , ik ben in totaal nog 3 weken ziek geweest en heb ook 3 weken niet kunnen lesgeven. Ook kwam ik heel naar uit de narcose (door een tegengestelde reactie op narcose en/of Temazepam), wat voor mijn oudste 2 zoons heel eng is geweest.

Van alle keren afkicken in mijn leven was dit de ergste... Daarom leef ik ook erg met je mee en wens ik je zóveel suc6! :)

Groetjes,

Reiziger888

Ik dacht dat ik helemaal afgekickt wakker zou worden uit de narcose; dat viel dus erg vies tegen :kots: , ik ben in totaal nog 3 weken ziek geweest en heb ook 3 weken niet kunnen lesgeven. Ook kwam ik heel naar uit de narcose (door een tegengestelde reactie op narcose en/of Temazepam), wat voor mijn oudste 2 zoons heel eng is geweest.

Beste Ra, Zat je voor de narcose aan de meet,en wel hoe hoog?En hoe lang,want dat is een punt waar ik zelf ook erg tegen op zie.De vorige keer in 2006 gebruikte ik wel dope maar geen meet,en toen was ik rond de 65 kilo,en toch voelde ik mij toen redelijk sterk na de narcose.
En nu zit ik al een ruim jaar weer op een hoge dosis meet,al ga ik die nog verder afbouwen de komende tijd,en 4 tot 6 weken op 0,en overstappen op andere middelen.
Het wordt weer een hele klus,maar OOK DE LAATSTE X..groets De Reiziger :wave:

Ninanina

Belezen gebruiker
Reiziger, doorbijten nu! De laatste keer he!!!!!!

Tweede week bezig nu. Vooral 's ochtends is het klote !!! Tegen de middag iets beter al, maar met waves, vlagen! Ik ben ook al te lang bezig met mijn lichaam, ingewanden, hersens, voor de gek te houden!!

Reiziger, ik geloof ook in vit., aminozuren..... ontgiften, detox. Gezond eten, normaal slaapritme... Klinkt heel saai maar het helpt je wel lichaamlijk terug ok te krijgen!

Octo, van sponge bob zei net met zijn astrologie voorspelling, dat ik meer rauwe groenten moet eten dit jaar :wink:

Ben het beu!!!!!!! Ik wil me terug "gewoon" voelen!!

Uitzitten!!!!!!!
Heel vervelend met momenten!

r@r@

Wijs gebruiker
Hé Nina,

Fijn, alweer je 2e week. Dat het zo op en af gaat is erg kut inderdaad; dan denk je "nu gaat het eindelijk wat beter" en dan voel je je ineens weer heel kut.

Troost je ermee dat het in elk geval verspreid over een aantal dagen steeds beter gaat, als je tenminste geen Meet meer neemt.

Ik hoop dat je weer wat beter slaapt, dat is het halve werk. En inderdaad: groente en fruit. De vitamineboost is erg goed én het geeft een lekker gevoel als je goed voor jezelf zorgt, toch?

Slaap lekker en knuffel voor iedereen thuis!

Kus,

r@r@

Wijs gebruiker
Reiziger888 zei:
Beste Ra, Zat je voor de narcose aan de meet,en wel hoe hoog?En hoe lang,want dat is een punt waar ik zelf ook erg tegen op zie.

Hoi Reiziger,

De laatste paar jaren zat ik tussen de 10 en 20 mg., maar met tussenpozen van een keer 3 jaar achtereen clean, een keer een jaar en nog een keer een jaar volledig clean (zwangerschappen) ben ik toch 11 jaar aan het vechten geweest tegen opiaatverslaving.

En wat Meet betreft: ik heb bijna 2 jaar op een kwart pil Symoron (= Meet): 1,25 mg. gezeten en mijn maximum Meet was 40 mg. (ongeveer een half jaar in 2004).

Relatief dus niet zo hoog, in vergelijking met anderen, maar van die kwart pil kwam ik dus steeds maar niet af; een ramp was het :kots:

Ik ben zóóó blij dat ik er vanaf ben, ik gun het iedereen, helder en fit.

Ja, er zijn problemen en ja, je kan niet meer lekker vluchten, maar dat maakt me echt niet meer uit, ik ben clean en dat pakt niemand me af.

Kan ook niet, ik kan het enkel mezelf afpakken als ik zo stom zou zijn, die macht ligt bij mij en niemand anders. En alleen die gedachte al geeft zoveel kracht :)

Nog een paar weken en dan voel jij je ook vast zo goed!

Ninanina

Belezen gebruiker
Hey Ra, Reiziger, nonna en de rest,

Bijna einde tweede week. Nog 2 dagen te gaan! Pffffffffffff wat een gedoe toch!! :(

Overdag gaat het nog maar het duurt s ochtends zeker twee uur voor ik een beetje op de been ben!

Dat slapen, ok, een uurtje of 4 per nacht maar daar kan ik zelfs nog mee leven!!
Verder constant kou (tot in de botten!!!) , toch ook buikkrampen, en natuurlijk het eeuwige niezen en geeuwen!
Energie, kwasie 0......

Uitzitten!!!!

Liefs Nina

Reiziger888

Beste Nina,
Ik heb vandaag mijn datum,,20 februari...dus nu de laatste weekjes afbouw in en dan Huplakee onder het mes,nouja mes,klein kerfje voor implantaat en een boel naltrexon en anesthesie.
Ik zie er tegen op en ik heb er zin in-....?Maar ik hoop dat jij je gauw wat beter voelen gaat,beweeg je genoeg,ook al is het koud,effe een half uurtje lopen,of joggen als dat gaat,doet echt wonderen. :openmouth:
HEEL VEEL STERKTE MEID,EN IK STEEK EEN LICHTJE VOOR JE OP..
Groet de Reiziger :wave: Hou vol i.i.g :P

r@r@

Wijs gebruiker
Reiziger888 zei:
Ik heb vandaag mijn datum,,20 februari...dus nu de laatste weekjes afbouw in en dan Huplakee onder het mes,nouja mes,klein kerfje voor implantaat en een boel naltrexon en anesthesie.
Ik zie er tegen op en ik heb er zin in-...

Hoi Reiziger,

Je doet je naam eer aan :wink:, want de reis op weg naar het clean zijn wordt niet makkelijk, maar 1 ding weet je zeker: vanaf 20 februari wordt elke dag alleen maar beter en terugvallen zal je in elk geval de eerste weken niet doen; en dat zal veel rust geven!

Suc6!

Groetjes,

r@r@

Wijs gebruiker
Hoi lieve Nien :wink: ,

Deze eerste 2 weken kan je dus bijna wegstrepen, mooi!

Ik hoop dat je snel wat beter kunt slapen. Houd vol meid, je doet het zó onwijs goed!!!

Jij bent het waard én je gezin is het waard!

Liefs,

Ninanina

Belezen gebruiker
Hoi lieverds,

Dag 13! Hoe is het toch mogelijk dat het zo lang duurt!!!!!
Vooral 's ochtends nog steeds klote!
Dan op en af, elke dag een klein beetje beter maar toch! Dan denk je het gaat goed en een uur later krijg je weer een bots! :(
Maar goed, ik hou vol!! :wave:

nonna

Hai Nina,

Probeer een beetje te accepteren dat het een tijdje zal duren, Nina.
Anders raak je nog gefrustreerder.
Meet laat zich niet snel onthouden, dat is gewoon een feit.
Het zal een tijdje op en neer gaan en hoe lang dat duurt weet niemand want iedereen heeft weer z'n eigen stuk, conditie, hoe zit je in je vel, enz.
Probeer geen tijdslimiet te stellen aan wanneer je je weer goed moet voelen, de praktijk is vaak heel anders.
Laat het komen en gaan en het zal zeker op een gegeven moment beter gaan.
Ik ken niemand die na een paar weken off van de meet zich geweldig voelde.
Het is een van de gemeenste medicijnen om van af te komen, het zal een proces zijn van lichaam en geest die zich weer aan moeten passen, zonder roes, aan het gewone leven.
Geef jezelf tijd daarin en probeer te accepteren dat het een tijdje nodig heeft om te herstellen.
Zorg goed voor jezelf en accepteer dat je in een proces van herstel/aanpassing zit.
Ik wens je heel veel sterkte want je bent al aardig op weg! petje af!

Reiziger888

nonna zei:
Hai Nina,

Probeer een beetje te accepteren dat het een tijdje zal duren, Nina.
Anders raak je nog gefrustreerder.
Meet laat zich niet snel onthouden, dat is gewoon een feit.
Het zal een tijdje op en neer gaan en hoe lang dat duurt weet niemand want iedereen heeft weer z'n eigen stuk, conditie, hoe zit je in je vel, enz.
Probeer geen tijdslimiet te stellen aan wanneer je je weer goed moet voelen, de praktijk is vaak heel anders.
Laat het komen en gaan en het zal zeker op een gegeven moment beter gaan.
Ik ken niemand die na een paar weken off van de meet zich geweldig voelde.
Het is een van de gemeenste medicijnen om van af te komen, het zal een proces zijn van lichaam en geest die zich weer aan moeten passen, zonder roes, aan het gewone leven.
Geef jezelf tijd daarin en probeer te accepteren dat het een tijdje nodig heeft om te herstellen.
Zorg goed voor jezelf en accepteer dat je in een proces van herstel/aanpassing zit.
Ik wens je heel veel sterkte want je bent al aardig op weg! petje af!

Beste Nina,
Ik kan dit alleen maar beamen,ik moet zelf ook eerst van de meet af zijn en hier heb ik tot 20 feb de tijd voor...(nog 36 dagen dus....)
Dit gaat niet makkelijk worden,en als hulpmiddel neem ik o.a oxynorm,maar ook dit is troep,en dat zal ik allemaal na de narcose nog wel zeer degelijk gaan ondervinden.
Bij Miroya zijn ze niet echt blij met mijn idee om met dope af te bouwen,klinkt ook raar,geef ik toe,maar hier heb ik ervaring mee..De narcosebehandeling met naltrexon is heavy,maar ik hoop dat ik de meet er lang genoeg uit heb om me weer redelijk te voelen..De vorige keer in 2006 ging dit goed en voelde ik mij best ok...
Nou,jij heel veel sterkte meid,en niet teveel de dagen tellen,helpt niet hoor.
Ik ga ervoor en hou jullie op de hoogte.
Liefs en groet de Reiziger (Michel) :wave:

Reiziger888

Dag 22 he Nina...Heel goed meid,hoop ik tenminste,ik zie nix van je al een weekje ..Hoop echt dat alles goed gaat en je je weer wat beterderder voelt..Nou ik moet nog ff geduld hebben,maar alles op zijn tijd,tis zomaar 20 feb.....Sterkte en have a nice life :P
groet de Reiziger :wave:

Ninanina

Belezen gebruiker
Sorry lieve mensen!!!

Ben heel erg met mijn eigen bezig geweest!!!
4 weken! Goed ? Hmmm, ,het wordt wel elke dag beter! Maar goed????

Zelfs na 4 weken nog steeds niet top! Maar wat wil je ook, 10 jaar meet!

Vooral "s ochtends toch nog niezen enz. en vooral energie dat betert maar wat eerst 0 was is nu 2 op een schaal van 100!

Tijd uitzitten ,voor elk jaar een maand!!

Maar ik hou vol! Hoe klote het ook is !!

Liefs

artwork

Ik ben hier sinds een paar dagen aan het rondkijken op dit forum. Heb zelf een lange grbruikers geschiedenis achter de rug. En ook jaren methadon geslikt. Wat een troep is dat om daar af van te komen zeg. Vooral de slapenloosheid. Maar goed Nina vind het knap dat je dit probleem (meet) aanpakt en weet hoe moeilijk het is. Ik ben blij dat ik er nu al weer jaren vanaf ben. Je gaat weer verder dan met je eigen ontwikkeling in het leven. Die meet blokkeert veel hoor.
Nou heel veel sterkte en ik hoop weer goed nieuws van je lezen hier, maar ook al gaat het niet goed laat wat horen waarom het niet goed gaat.

r@r@

Wijs gebruiker
Hoi lieve Nien,

Hoe gaat het nu met je? De laatste keer aan de telefoon klonk je nog erg moe.

Hebben jouw kinderen ook nog 1 week school en dan lekker vakantie? Wij zijn er in elk geval al weer heel hard aan toe :)

Liefs,

Reiziger888

artwork zei:
Weet niet of het positief is dat we niks meer van Nina horen :(

Kunstwerk en anderen,

Nina is druk met haar leven,dit gebeurt vaker,laten we positief blijven,en er van uit gaan dat als er iets is dat ze dan ook wel even iets laat horen..
Dus Nina,heel veel sterkte,en ik ben na zondag ook weer onder de ´levenden´(hoop ik)
Tot kiekus en succes allen...Groet de Reiziger :wave:

Ninanina

Belezen gebruiker
Hoi lieve mensen,

Reiziger!!!!! veel succes!!!! Laat vooral weten hoe het is!!

Ik ben inmiddels 2 maanden verder, craving, trek, heb ik niet echt!

Had wel 10 jaar methadon onderschat!! Het gaat goed, maar ik ben nog steeds moe! Vooral 's ochtends, ik slaap nog steeds slecht, mijn darmen zijn nog steeds van streek, maar het is allemaal veel draaglijker geworden.

Ik hoop echt dat ik weer het meisje van zestien kan worden (hoewel ik nu heel wat ouder ben!).
Maar leren leven zonder constante verdoving gaat niet zonder afzien. En alle vervelende kwaaltjes die ik nu relateer aan Meet gebruik hebben andere meisjes van 43 blijkbaar ook!

Ik hou jullie op de hoogte!!

artwork

Knap van je!!!!!! :rock: En inderdaad als je ouder word gaat de rek er steeds meer uit en duurt het steeds langer om te herstellen. maar je bent supergoed bezig en hebt al heel wat gepresteerd.
Ninanina zei:
Hoi lieve mensen,

Had wel 10 jaar methadon onderschat!! Het gaat goed, maar ik ben nog steeds moe! Vooral 's ochtends, ik slaap nog steeds slecht, mijn darmen zijn nog steeds van streek, maar het is allemaal veel draaglijker geworden.

Ik hoop echt dat ik weer het meisje van zestien kan worden (hoewel ik nu heel wat ouder ben!).
Maar leren leven zonder constante verdoving gaat niet zonder afzien. En alle vervelende kwaaltjes die ik nu relateer aan Meet gebruik hebben andere meisjes van 43 blijkbaar ook!

Marster

Ninanina zei:
Hoi lieve mensen,

oi,

Oke dan dame , je gaat goed ....hoe vast deze lijn!!!!

grtz Mars

Bovenaan