r@r@
Wijs gebruiker
Hoi lieve Nien,
Ik d8, laat ik je een eigen topic geven; ook bruikbaar als dagboek (voor later).
Om te beginnen:
Dit las ik van mij, toen ik 4 dagen op nul stond van alles:
... Heb nog wel veel spierpijn (Gabapentine tegen gekregen, wat iets helpt) en ik heb het nog koud + veel niezen.
Mijn man snapt er niets van
("... Je had zo'n lage dosis Temgesic, hoe kan het nu weer zo'n zware afkick zijn?").
Herkenbaar hé!
Ik zie je, lieverd, nog één n8je en dan kijk je er héél anders tegenaan; beloofd!
Kus, mij
Ik d8, laat ik je een eigen topic geven; ook bruikbaar als dagboek (voor later).
Om te beginnen:
Dit las ik van mij, toen ik 4 dagen op nul stond van alles:
... Heb nog wel veel spierpijn (Gabapentine tegen gekregen, wat iets helpt) en ik heb het nog koud + veel niezen.
Mijn man snapt er niets van
("... Je had zo'n lage dosis Temgesic, hoe kan het nu weer zo'n zware afkick zijn?").
Herkenbaar hé!
Ik zie je, lieverd, nog één n8je en dan kijk je er héél anders tegenaan; beloofd!
Kus, mij

man,en zal vele harnassen en maskers af dienen te zetten om tot de ware kern te komen,maar mijn wil is sterk..
, ik ben in totaal nog 3 weken ziek geweest en heb ook 3 weken niet kunnen lesgeven. Ook kwam ik heel naar uit de narcose (door een tegengestelde reactie op narcose en/of Temazepam), wat voor mijn oudste 2 zoons heel eng is geweest.
En inderdaad als je ouder word gaat de rek er steeds meer uit en duurt het steeds langer om te herstellen. maar je bent supergoed bezig en hebt al heel wat gepresteerd.