Dag na speed

Sjpeezer

Newbie
Wat doen jullie de dag na speed? Ik bedoel als het uitgewerkt is? Veel fruit eten enzo? Ik bedoel hier handelingen om de brakheid een beetje tegen te gaan.

Alvast bedankt, Sjpeezer.

de_psychonaut

Experimenterende gebruiker
Zodra ik thuis ben zo snel mogelijk slapen, op dat moment langer wakker blijven zie ik echt het nut niet van in. Uiteraard zo gezond mogelijk eten, veel vitamines.

Veel meer kan je eigenlijk niet doen, misschien dat sporten de dag erna na het slapen ook enigzins helpt (als je daar energie en fut voor op kan brengen :grin:).

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Zo weinig mogelijk. Als ik het idee heb dat ik kan slapen dan doe ik dat, een uurtje of 2-3. De rest van de dag met een deken op de bank liggen, dvd's kijken, muziek luisteren, water drinken, zielig zijn en wachten tot de zondag voorbij is (:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Goed ontbijt maar echt monsterontbijt, ookal kan je niet goed eten ram het door je strot.
Een douche eens even fitnessen, laat de kater je dag niet verpesten :)

Nomi

Newbie
Veel viataminen eten/innemen idd lekker douchen en heerlijk met een kopje thee op de bank hangen..

Psyworkz

Newbie
Douche nemen
Pasta'tje ofzo eten, iets wat makkelijk naar binnen werkt.
Dikke joints roken & Filmpjes kijken

Doet wonderen!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Koop L-tyrosine, dit stimuleert namenlijk de aanmaak van dopamine, adrenaline en noradrenaline die je met pep juist verbruikt. Ik voel me de volgende dag een stuk fitter en heb geen koppijn (ik neem nooit veel pep)

Het is net als 5-htp die serotonine aanmaak stimuleert.

HET WERKT ECHT!!!! :rock:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
GHB laat je lichaam lekker ontspannen, en dan val ik lekker in slaap, toch nog even die paar uurtjes slaap meepakken!

Eten + veel sojamelk drinken!!!! :hearteyes:

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, dat is een oplossing. Maar dat is niet altijd de goede oplossing.

Ik heb eigenlijk als ik iets gebruik, no matter what, dan merk ik nooit iets van een 'kater' de volgende dag.
:)

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
als je thuis komt derect in men bed, goed slapen als dat lukt.
anders 4 tot 6 uur rusten in men bed, een vast uur meestal.
dan voel ik me beter de dag erna. de volgende ochtend eens goed douchen, eten, appelsap drinken, dikke joint smoren en men eige heel de dag op de zetel leggen, als ik die dag niks speciaal aan de hand heb.

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Als je occasioneel speed neemt voor een feestje ofzo..ga dan gewoon niet speed ligge snuive gelijk als coke..(zielig om het kwartier naar het toilet..)
Als je weet dat je meestal totaal naar de zak bent de dag erna, neem dan de volgende keer gewoon iets minder..
ja dat klinkt niet zo leuk maar speed is gewoon totaal anders en de meeste mensen vermaken zich evengoed met een paar lijntjes dan wanneer ze ne gram binnenkappen op een avond
drink er alcohol op en zorg dat je diezelfde avond slaapt..is heeel goed te doen..en op die manier voel je er niet echt veel van de dag erna
less is nog altijd more met speed :rock:

de_psychonaut

Flunitrazespeed zei:
Als je occasioneel speed neemt voor een feestje ofzo..ga dan gewoon niet speed ligge snuive gelijk als coke..(zielig om het kwartier naar het toilet..)
Als je weet dat je meestal totaal naar de zak bent de dag erna, neem dan de volgende keer gewoon iets minder..
ja dat klinkt niet zo leuk maar speed is gewoon totaal anders en de meeste mensen vermaken zich evengoed met een paar lijntjes dan wanneer ze ne gram binnenkappen op een avond
drink er alcohol op en zorg dat je diezelfde avond slaapt..is heeel goed te doen..en op die manier voel je er niet echt veel van de dag erna
less is nog altijd more met speed :rock:

Kan ik beamen en ga ook zoor zuivere kwaliteit speed, de cafeïne in speed is ook killing.

Stel dat er 50% cafeïne in versneden pep zit, als je dan een halve gram pep weg werkt, komt er dus 250 mg cafeïne in je lichaam.

Als je dan nog eventjes weet dat cafeïne een halfwaarde tijd van 5 uur heeft en een sterke bak koffie een cafeïne gehalte heeft van 80mg, werk je dus eventjes 3 goede bakken koffie naar binnen (of meer zelfs als je meer neemt of het meer versneden is).

Dan is het dus ook zo dat 5 uur later nog steeds de helft van de cafeïne in je lichaam zit, dus nog steeds anderhalve bak koffie en ik kan sowieso niet slapen met meer dan een bak koffie in mijn bloed.

wcpapier

K ben eigenlijk nooit brak na speed gebruik.
Behalve als ik 2 dagen wakkertje ben, maar dat is dan ook meer omdat je lichaam op is.

sterker nog, als ik wat pilletjes opheb en ik neem ook speed daarbij ben ik de volgende dag ook vrijwel niet brak.

heb dan ook ADD (ja geen onzin, is bevestigd door het riagg)
en word ook niet echt actief van speed.

voelt meer een beetje als coke eigenlijk :tearsofjoy:

Tchillerke

Newbie
Wat doen jullie de dag na speed? Ik bedoel als het uitgewerkt is? Veel fruit eten enzo? Ik bedoel hier handelingen om de brakheid een beetje tegen te gaan.

Alvast bedankt, Sjpeezer.

Wat ik doe meestal is een goei douchke pakken, wat appelsiensap drinken en een klein bordje spaghetti om mee te beginnen. da ga allemaal heel vlot binnen en door de douche krijg je al een iets beter gevoel. Veel rusten na al die inspanningen wa films zien ofzo :) En voor de rest inderdaad fruit eten (bananen, kiwi's) veel fruit met vitamine c :wink: en ik drink dan ook nog altijd een multivitaminetabletje, voel je de zelfde dag misschien niet meer maar de 2e dag kan da wel helpen :)

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Sluit me aan bij het bovenstaande, alhoewel nbadje nog beter is, indien je daar over beschikt.
En het bloed stroomd dan naar prettige plekken van de warmte, waarna (met gevulde maag liefst ) je je vriendin nog eens zo stevig de hoeken van de slaapkamer kan laten zien, dat ze een week nadien met blozende kaken beseft dat haar gekreun waarschijnlijk de reden is dat de voorheen immer vriendelijke buurman ons niet meer toezwaaid tot zijn pols bijna breekt .
Ach laat die burgerlul maar verder zijn gras maaien en onkruid wieden om de schijn op te houden dat mensen met nkeurig onderhouden voortuintje , binnenskamers monopoly spelen op winteravonden of na een bord hutsepot al het elektrisch lakentje laten voorwarmen. Om dat ze geloven dat de uren slaap voor 00 u dubbel tellen.
Het is zoals de oude Belgische plattelandsspreuk (niet de mijne, ntikkeltje vrouwonvriendelijk ) vanboven blinken en vanonder stinken. Wie dus de schijn hoog houd kan verdacht zijn dames en heren. Het oog kan bedrogen worden, de visuele tovenaars zijn maar stikkende mimespelers , die niemand geloofd en blauw wordend onder hun shminklaag onder oorverdovend applaus sterven.Moraal van het verhaal, laat dat gekreun maar vrijuit vloeien midden de nacht
.Je zal slapen als nbouwvakker of ngrachtendelver nadien.Leef mens leef ! @Tchillerke

Laatst bewerkt:

Love Fun

Newbie
Afgelopen weekend voor het eerst speed gebruikt. Meer dan 1 gram. Ik heb wel coke gesnoven en wel eens een pilletje gehad. Voelde me bij elk gebruik lekker. Maar volgens mij ben ik in een trip terecht gekomen. Wel een hele positieve. Voelde me die avond lekker. Maar eenmaal op bed.. Mijn lichaam leek wel een bron van positief aanmakend impulsen. Soort van electrische schokjes. Tintelingen door het hele lichaam. Verlichtende geest. Alles kon ik plaatsen. Ik ging er vol doorheen. De trip heeft me verrast. Positief. Zijn er mensen die soortgelijke ervaring hebben gehad met speed?

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Voor het eerst speed gebruikt. Meer dan 1 gram? Idiote hoeveelheid joh! Of zat er zo weinig amfetamine in je speed? :flushed:

De ervaring die je omschrijft ken ik zeker ja. Maar die heb ik al vanaf 100mg. Ik noem ze altijd "kippenvelaanvalletjes" en die kunnen zich beperken tot één plek, meestal mijn hoofd maar soms ook andere duidelijk aanwijsbare plekken, tot hele golven kippenvel die over mijn lijf stromen en lang aanhouden. Voel me op speed zeker verlicht, helder en inderdaad euforisch. Verder wil ik praten/chatten met zoveel mogelijk mensen tegelijk en ben ik het liefst met 20 dingen tegelijk bezig.

Zo'n 12 uur na mijn laatste lijntje (de volgende dag dus) ben ik uiteraard niet meer high, maar heb ik nog wel een soort afterglow achtig gevoel. Ik beschrijf dat het beste als nog steeds praatgraag, helder en scherp maar wel met een relaxte ondertoon. Ik kan dan heerlijk genieten van lekker liggen, en warm dekentje en iets te eten, maar moe ben ik niet.

Van alle drugs die ik gebruikt heb (en dat zijn er niet zoveel) vind ik speed een categorie apart. Het is een enorm potente drug. Ik bedoel dat de prijs statistisch gezien erg laag is, het effect super lang duurt, en de manier van inname (snuiven, oraal) niet super onplezierig zijn waardoor opnieuw doseren erg makkelijk is.

Ik heb vaak meerdere nachten doorgehaald omdat ik stom genoeg teveel had genomen en dit raad ik je absoluut niet aan. Mijn keren speed zijn op een handvol te tellen, dus ik ben geen expert, maar ik kan je welgemeend advies geven over 2 gevaren die ik zelf heb ervaren namelijk:

1. Herdoseren.
2. Voedsel en drinken.

Herdoseren is gevaarlijk omdat het effect zo lang kan duren zonder dat je het zelf écht doorhebt, en omdat sommige effecten later pas optreden in combinatie met slapeloosheid. (ik heb nog nooit getript op psychedelica, maar ik heb vaak na dagen wakker te te zijn op speed met handen in het haar gezeten, denkend: wtf heb ik gedaan ik space 'm de pan uit! Dit vond ik persoonlijk niet heel leuk)

Ik heb totaal geen behoefte aan voedsel op speed maar ik kan dit wel aanraden en vooral de dag erna. Bananen, mandarijnen, cashewnoten, broccoli, forceer jezelf. Speed is een aanslag op je lichaam, je hebt voedsel nodig ook al voelt dat niet zo.

I hate and love speed.
Hate omdat ik er niet mee om kan gaan zoals het de bedoeling is, en love omdat ik me zo zelfverzekerd, sterk en simpelweg koning voel als ik het heb gebruikt.)

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Wat voor mij het beste werkt.
Tijdens en na de speed trip melk en fruit dranken en multivitamine drinken. Ik heb geen last meer van koppijn en wat andere kwaaltjes worden ook minder.
Natuurlijk ook goed eten de dag na speed, lekker gezond vooral. Ik bestel de dag na speed vaak ook eten want ik heb geen zin om zelf te koken maar wil wel graag iets gezonds met allerlei voedingswaarde hebben.

Bibi31

Newbie
Ik doe t zo: zodra de come down begint lekker een alprazolam nemen die haalt de scherpe randjes van je dip af. Of je heb helemaal geen dip zoals ik dan alleen heerlijk lui. Hierdoor kan je eventueel nog wel even lekker genieten van de vaagheid en slap ouwehoeren evt een douche pakken. Als ik wil gaan slapen neem ik 2x 20 mg temazepam . Rook nog een peukie en ga op bed liggen. Je voelt je lekker zweverig misschien gaat t een beetje tintelen. Binnen 15 min lig ik wel tussen de 5 en 8 uur in coma. Word ik toch eerder wakker pak ik nog een alprazolam als ik me brak voel smoothies maken en gezond eten en vooral lekker op bed liggen. Geen dip en geen plafonddienst

Pierre-Jean

Newbie
ik heb dus duidelijk of nog nooit echt los gegaan op speed of ik heb speed waar je geen kater van hebt of ik kan tegen speed om de een of andere reden heel goed tegen :) Het enige dat ik een beetje heb is dat iik iet of wat prikkelbaarder ben de tweede dag erna, maar ik ben voor de rest zo een eitje, dat zelfs dat eigenlijk positief et noemen valt :) De dag erna gewoon lekker stevig ontbijten, netflix op, een paar liter water (puur voor de dorst) en chillen maar. Als het meezit ook nog beetje seks :)

N

Nietingebruik

Gast
Meestal neem ik bij.
En als het op is als een gek blowen.
Jointjes roken na de speed doet wonderen!

Bovenaan