Van alle drugs die ik gebruikt heb (en dat zijn er niet zoveel) vind ik speed een categorie apart. Het is een enorm potente drug. Ik bedoel dat de prijs statistisch gezien erg laag is, het effect super lang duurt, en de manier van inname (snuiven, oraal) niet super onplezierig zijn waardoor opnieuw doseren erg makkelijk is.
Ik heb vaak meerdere nachten doorgehaald omdat ik stom genoeg teveel had genomen en dit raad ik je absoluut niet aan. Mijn keren speed zijn op een handvol te tellen, dus ik ben geen expert, maar ik kan je welgemeend advies geven over 2 gevaren die ik zelf heb ervaren namelijk:
1. Herdoseren.
2. Voedsel en drinken.
Herdoseren is gevaarlijk omdat het effect zo lang kan duren zonder dat je het zelf écht doorhebt, en omdat sommige effecten later pas optreden in combinatie met slapeloosheid. (ik heb nog nooit getript op psychedelica, maar ik heb vaak na dagen wakker te te zijn op speed met handen in het haar gezeten, denkend: wtf heb ik gedaan ik space 'm de pan uit! Dit vond ik persoonlijk niet heel leuk)
Ik heb totaal geen behoefte aan voedsel op speed maar ik kan dit wel aanraden en vooral de dag erna. Bananen, mandarijnen, cashewnoten, broccoli, forceer jezelf. Speed is een aanslag op je lichaam, je hebt voedsel nodig ook al voelt dat niet zo.
I hate and love speed.
Hate omdat ik er niet mee om kan gaan zoals het de bedoeling is, en love omdat ik me zo zelfverzekerd, sterk en simpelweg koning voel als ik het heb gebruikt.)