Dag na speed/coke/mdma/... Brengt wiet effect terug

Tchillerke

Newbie
Hallo ik ben een 20 jarige gast die nu al 2 jaar aan 1 stuk blowt. Nu heb ik een half jaartje terug eens xtc genomen en natuurlijk de volgende dag een kater enzo ... :tearsofjoy: maar als ik dan die dag weer een jointje wil opsteken komt bij mij het effect van die mdma weer wat terug, ik vond het niet erg :tearsofjoy: dat even terzijde.
Op Paar weekjes verpsreid heb ik mij ook eens laten gaan op pep, coke en ghb. En ook dus hierbij komen de effecten allemaal de dag erna terug dankzij wiet :tearsofjoy:
Zijn er nog mensen die dit meemaken? :)
Want ik heb hier en daar iets opgevangen dat veel man het dan juist gebruikt om de kater te minderen? Maar ik krijg gewoon een 2e ritje :hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Met name bij xtc is het gebruikelijk dat de effecten weer licht terug komen wanneer je de dag erna gaat blowen.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik had het na mijn eerste keren xtc dat het gevoel nog wel eens terugkwam na het slapen als ik mijn koffie gedronken had en wat muziek opgezet had. Wel licht, maar wel degelijk aanwezig.
Na een speed nacht heb ik het ook, dan slaap ik kort en daarna komt een soort "afterglow" gevoel, dat dan nog de hele dag blijft. Ik blow trouwens niet.

Laatst bewerkt:

Tchillerke

Newbie
Ja nu je het zegt muziek blijft wel een tijdje goed klinken enzo :) Maar als ik dus dit vaker zou gaan doen dan gaat da effect ook weggaan zeker?

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik verwacht van wel ja. Ik ga er in ieder geval zo zuinig mogelijk mee om. Zou het jammer vinden als dat weg zou vallen. (Met speed dan)

Tchillerke

Newbie
Oké, misschien moet ik toch serieus eens ook aan de wiet. Dit klinkt echt aantrekkelijk haha, ik voel de me dag na XTC voornamelijk alsof ik door drie vrachtwagens gevuld met sumoworstelaars ben overreden.

Haha ja moest je het gaan doen zou ik wel aanraden eerst al wat kennis maken met wiet. Want als je de eerste keer wiet na xtc gaat doen zou u maag is wel kunnen ambetand doen :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Oké, misschien moet ik toch serieus eens ook aan de wiet. Dit klinkt echt aantrekkelijk haha, ik voel de me dag na XTC voornamelijk alsof ik door drie vrachtwagens gevuld met sumoworstelaars ben overreden.
Blowen maakt zo'n day after vaak wel wat dragelijker en geeft je licht de xtc effecten weer terug. Maar vraag me af of het net zo chill is als je nooit blowt. Want dan is het blowen opzich al ontzettend heftig natuurlijk.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Haha ja moest je het gaan doen zou ik wel aanraden eerst al wat kennis maken met wiet. Want als je de eerste keer wiet na xtc gaat doen zou u maag is wel kunnen ambetand doen :wink:

Blowen maakt zo'n day after vaak wel wat dragelijker en geeft je licht de xtc effecten weer terug. Maar vraag me af of het net zo chill is als je nooit blowt. Want dan is het blowen opzich al ontzettend heftig natuurlijk.

Ik heb inderdaad te weinig ervaring hiervoor met wiet, omdat het roken ervan me tegenstaat. Toevallig afgelopen weekend wietolie-druppels geprobeerd, stuk of zes, maar geen effect van gehad (ze waren dan ook gefabriceerd door mijn vader, die er niks vanaf weet en ze heeft aangelengd met alcohol, dus zou goed kunnen dat-ie het totaal fout gedaan heeft).

Maar als ik hier op het forum lees wat voor versterkend effect wiet kan hebben op de werking van andere drugs, dan word ik toch wel heel nieuwsgierig.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Voor de versterkende werking van cannabis op andere drugs zou ik eigenlijk alleen maar roken of vapen aanraden, aangezien je daarbij nog enigszins controle hebt over je dosering.

Wanneer je het oraal inneemt duurt het lang voordat het werkt en neem je al snel teveel. Bovendien wordt thc in je lever net iets aangepast waardoor het effect sowieso net wat anders en veel sterker is.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik ga het een nieuwe kans geven wanneer ik weer in NL woon, toch stukje makkelijker om eraan te komen. Wel jammer dat oraal zo moeilijk doseren is, vond de olie ook naar beschimmeld mos/rotte wortel of iets dergelijks smaken maar wel veel beter te doen dan het roken van wiet.

iv99

Newbie
Ik heb zaterdag voor het eerst xtc genomen, was echt een goeie ervaring enzo, maar toen ik de volgende avond een jointje rookte.. daaaamnn.. wat ging ik slecht. Ik had die nacht ervoor al zo'n hele psychologische trip en het gevoel alsof ik door meerdere dimensies ging en andere manieren naar de wereld keek, meerdere realiteitslagen (moeilijk uit te leggen), maar dat was nog interessant en leerzaam. De wiet de volgende avond gaf dit idee ook weer maar voor 3 uur lang bleef het maar intensifiseren en intensifiseren en ik dacht echt dat ik dood zou gaan of in coma ging raken. Elke keer wanneer ik dacht het hoogtepunt bereikt te hebben en dat ik out zou gaan, kwam ik weer op een hoger level. Holy shit wat was dat eng. Ik ga wel vaker een beetje slecht op wiet, dus daar blijf ik nu maar een tijdje vanaf, vooral na xtc.

Tchillerke

Newbie
Ik heb zaterdag voor het eerst xtc genomen, was echt een goeie ervaring enzo, maar toen ik de volgende avond een jointje rookte.. daaaamnn.. wat ging ik slecht. Ik had die nacht ervoor al zo'n hele psychologische trip en het gevoel alsof ik door meerdere dimensies ging en andere manieren naar de wereld keek, meerdere realiteitslagen (moeilijk uit te leggen), maar dat was nog interessant en leerzaam. De wiet de volgende avond gaf dit idee ook weer maar voor 3 uur lang bleef het maar intensifiseren en intensifiseren en ik dacht echt dat ik dood zou gaan of in coma ging raken. Elke keer wanneer ik dacht het hoogtepunt bereikt te hebben en dat ik out zou gaan, kwam ik weer op een hoger level. Holy shit wat was dat eng. Ik ga wel vaker een beetje slecht op wiet, dus daar blijf ik nu maar een tijdje vanaf, vooral na xtc.

Ja als je de dag erna iets wilt pakken kan je best allebij de producten eerst wat leren kennen zoals ik hierboven vermeld heb.
Anders lang genoeg wachten tot het volledig uit je lichaam is :)
Heb zelf ook is die fout gemaakt en geen 2e keer nimeer ze :tearsofjoy:

Bovenaan