• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

CRYSTAL METH AKA ICE

hallo allemaal,

Ik ben een rotterdammer van 27 jaar.
Ik woon in Thailand en hier is dat crystal meth volop.
Ze hebben hier pilletjes yaba(ruikt naar vanlle als je het rookt) en echte crystal.
Ik heb het laatst in cambodja geprobeerd toen ik en paar dagen op vakantie was.
Ik heb het gerookt in zon glaze n pijpje met een bolletje aan het eind.
Was wel echt knettervaag,maar anders dan van de speed in nl.
ook een soort vage roes in mn kop en kon er 1,5 dag niet van slapen

Ik vind het een heel ander gevoel dan speedterwijl iedereen hier zei dat het bijna hetzelfde was.

Is dus niet zo.

Of ik het weer zou doen?

Nee zoveel bijzonders was het niet en gef de voorkeur aan andere drugs.
MdmA is veel gekker.

LIEVER een beetje wiet,of een xtc tje op zn tijd

dat is zeker zo.

ze verdelen het nonder in klasses de zwaarste klasse is klasse 1: meth,xtc,coke
klasse 2 : heroine

klasse 5 pas wiet.

In thailand gebruik ik nooit wat,alleen wat heineken.
Als ik op visa trip moet naar cambodja,laos,myanmar en ik moet er een paar dagen blijven,
dan kruip het bloed waar het niet gaan kan :wink:
In nederland feest ik erop los,maar hier doe ik rustig aan.

er is in thailand zat drugs te verkrijgen en makkelijk ook.
Maar ik rraad het iedereen af,vanwege de zware straffen.

In cambodja en laos is het geen probleem,In Phnom Pen heb je zelfs wietzerrias,en kan je overal happy shakeshappy pizza s en mushroom shakes kopen in de barren en restaurants.

Ik heb mn eigen bedrijf in bangkok

weyoun22

Bewuste gebruiker
Wat rookte je dan pure crystal of een yaba pil? Yaba is geen pure meth.
Er zit sowieso een verschil tussen het roken van meth en het snuiven van meth, net zoals dat bij snuifcoke en freebase het geval is.

Ik denk niet dat veel mensen hier zullen beweren dat het snuiven van Hollandse pep te vergelijken is met het roken van crystal meth. Van het roken van meth takel je veel sneller af dan van het snuiven van meth.

Angramar Temenos

Badass junkie
Vind je heroine minder "zwaar" dan mdma? :openmouth:
Ik vind persoonlijk opiaten een stuk verslavender en risicovoller (kans op overdosis) dan mdma.

Dreuge

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Vind je heroine minder "zwaar" dan mdma? :openmouth:
Ik vind persoonlijk opiaten een stuk verslavender en risicovoller (kans op overdosis) dan mdma.

nee, dat vinden ze in Thailand.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik vindt crystal meth persoonlijk wel een aangenaam stofje, zowel om te roken als om te snuiven.

Het is niet zo geweldig of gevaarlijk als de meeste mensen beweren, ook de cravings vallen reuze mee. Dat is mijn ervaring tenminste.

ik heb idd geen cravings gehad naar nieuwe crystal.
Ik heb zowel yaba als crystal meth geprobeerd,maar mijn voorkeuren gaan uit naar andere drugs

abby

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
Ik vindt crystal meth persoonlijk wel een aangenaam stofje, zowel om te roken als om te snuiven.

Het is niet zo geweldig of gevaarlijk als de meeste mensen beweren, ook de cravings vallen reuze mee. Dat is mijn ervaring tenminste.
Dan is dat dus allemaal propaganda van de VS :tongueout:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Om het allemaal als propaganda af te doen is ook een beetje kortzichtig.

Daar heb je ook gelijk in.

Ik heb me in principe wel bedacht. Het is toch iets gevaarlijker dan ik gedacht had, de cravings kunnen best zwaar zijn.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dreuge zei:
als het allemaal toch maar propaganda is wil ik het ook wel een keer proberen

Het is niet allemaal propaganda, zoals Chris al zei. Sommige dingen zijn toch wel waarheid hoor.

Huggybear

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
Dreuge zei:
als het allemaal toch maar propaganda is wil ik het ook wel een keer proberen

Het is niet allemaal propaganda, zoals Chris al zei. Sommige dingen zijn toch wel waarheid hoor.

Nouja, waarheid...? In de VS maken ze van een mug een olifant. Maar of je wordt aangevallen door een olifant of mug, ook een muggensteek blijft klote :smoke:

Bovenaan