CRAVING

Serenity

Badass junkie
Wees maar blij want je bent al een geestelijke verslaving aan het opbouwen, en als je dat doorzet gaat het je heeel erg veel geld kosten. Meer dan je lief is, uiteindelijk :)

xPlaystationx

Experimenterende gebruiker
Ik ken het gevoel wel. En het is inderdaad beter dat je een time-out neemt. Toen der tijd ik dat gevoel had, heb ik voor een kleine 2 weeken de coke gescot. En ik d8 er haast niet meer aan. Tot het weer een xtje fout ging. Maar elke dag dat je het niet doet helpt je geestelijk ook in de goede richting.

Miriam

Bewuste gebruiker
Nooit echt last van gehad. Heb wel soms zin in coke maar das meer t gevoel als bv "zin in een appel" als je begrijpt wat ik bedoel. Zo weer weg.
wanneer ik wel last krijg als mjn packie leeg is dan is dat wel ff zweten en stressen. maar dat komt niet vaak voor meer. Met roken is dat wel ander.s daar draaie de meeste mensen helemaal van door.
Beste is hulp zoeken altjd, en ook die hulp echt willen.

TheChippy

Newbie
Miriam zei:
Waarom zou je dat willen elke dag :confused: Dan is t niet lekker meer das zonde van t geld.
Gequote voor de waarheid. Deed ik eerst ook, iedere dag meerdere grammen er door heen (wel al 5 jaar geleden hoor) maar idd, er is dan niets meer aan. Tolerantie gaat skyhigh. Nu doe ik het een paar keer per week, en dan weer enkele maanden niet. Gaat prima zo.

Maar ik realiseer me wel dat ik destijds flink op het randje van versalving heb gezeten. Ruzie met mijn ouders, agressief, niets meer uitvoeren, brak op mijn werk verschijnen, enz enz. Toen kwamen mijn ouwe lui er ook nog eens achter en toen was het hek natuurlijk helemaal van de dam.

Miriam

Bewuste gebruiker
TheChippy zei:
Miriam zei:
Waarom zou je dat willen elke dag :confused: Dan is t niet lekker meer das zonde van t geld.
Gequote voor de waarheid. Deed ik eerst ook, iedere dag meerdere grammen er door heen (wel al 5 jaar geleden hoor) maar idd, er is dan niets meer aan. Tolerantie gaat skyhigh. Nu doe ik het een paar keer per week, en dan weer enkele maanden niet. Gaat prima zo.

Maar ik realiseer me wel dat ik destijds flink op het randje van versalving heb gezeten. Ruzie met mijn ouders, agressief, niets meer uitvoeren, brak op mijn werk verschijnen, enz enz. Toen kwamen mijn ouwe lui er ook nog eens achter en toen was het hek natuurlijk helemaal van de dam.

Ik vind af en toe een iljn veel beter en lekkerder dan elke dag. hele week nuchter en dan in twekend smaakt die beter das veel goedkoper ook

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Oh ik ken dat wel ja. Die van mij was op vakantie gegaan, ik was in staat tot moord!

Maar als goedmakertje kreeg ik wat extra toen ie terug was, en nu voel ik me weer zijn favoriete klantje HAHAHHAHAA.

Oh mijn god, wat ben ik sip.

Miriam

Bewuste gebruiker
Gister avond was het heel erg na dat rond negen uur t laatste beetje werd uitgekookt dacht ik alleenmaar aan hoe i meer moest halen. was wel hee erg junky en kut dat jje voelt das niet leuk maar nu weer fris wakker dus niks aan de hand

Bovenaan