Crack

Ik hou een profielwerkstuk voor scheikunde over cocaine.
Nou las ik op de website van BNN dit: De straatprijs van crack is zo'n 50 tot 80 euro per gram. De gemiddelde gebruiker rookt 2 gram per dag.

http://spuitenenslikken.bnn.nl/forum.ph ... essages/31

Dit lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk, dat een 24/7 hersendode crack verslaafde 100 euro per dag heeft om uit te geven.

Mijn vraag is dus: Is dit waar?

Vigilante

Wijs gebruiker
Volgens mij is crack goedkoper. Iig de echte crack (waar dus teveel maagzout is gebruikt waardoor dat samen met de vervuilingen achterblijft bij de uitgekookte coke = crack), want die is dus een stuk zwaarder dan alleen de pure uitgekookte coke.

100 euro per dag is niet veel, dat houdt in dat je maar 15 telefoons per week hoeft te jatten.

Angramar Temenos

Badass junkie
Nee, de gemiddelde gebruiker rookt tot het op is, flipt, doet alles om meer geld te verdiene (of te jatten) en gaat door met gebruiker. Als je een "Gemiddelde" gebruiker onbeperkt crack gaf, denk ik eerder dat die rond de 5-6 gram per dag zou zitten.

Hislordship

Wijs gebruiker
De junks die ik ken weten het elkedag tog weer voor elkaar te krijgen om een paar gram coke/crack of wat dan ook te kopen. Hoe ze aan het geld komen dat wil ik volgens mij niet eens weten.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
hislordship zei:
De junks die ik ken weten het elkedag tog weer voor elkaar te krijgen om een paar gram coke/crack of wat dan ook te kopen. Hoe ze aan het geld komen dat wil ik volgens mij niet eens weten.
Het is niet zo moeilijk om je eigen gebruik gratis te maken hoor.

Oom Klaas

Badass junkie
beginner&noob zei:
Ik hou een profielwerkstuk voor scheikunde over cocaine.
Nou las ik op de website van BNN dit: De straatprijs van crack is zo'n 50 tot 80 euro per gram. De gemiddelde gebruiker rookt 2 gram per dag.

http://spuitenenslikken.bnn.nl/forum.ph ... essages/31

Dit lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk, dat een 24/7 hersendode crack verslaafde 100 euro per dag heeft om uit te geven.

Mijn vraag is dus: Is dit waar?

Maak je hoofd leeg, laat al je vooroordelen over gebruikers/verslaafden weg sijpelen.

NU kan je pas gaan beginnen aan je leuke werkstuk.

Miriam

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Nee, de gemiddelde gebruiker rookt tot het op is, flipt, doet alles om meer geld te verdiene (of te jatten) en gaat door met gebruiker. Als je een "Gemiddelde" gebruiker onbeperkt crack gaf, denk ik eerder dat die rond de 5-6 gram per dag zou zitten.

Dat is overdreven. er zijn inderdaad wel veel gebruikers die inderdaad zo afglijden maar dat is niet bij iedereen zo. Nou is het wel zo dat als je er eentje neemt je hoe dan ook een tweede neemt en dan is heel moeilijk om er mee te stoppen, maar zodra het bij mij op is ga ik ook slapen en dan hoef ik de eerst komende weken geen crack meer te zien

micky

Experimenterende gebruiker
Zo is het bij mij ook Miriam, als het op is en je zit in die crash dan weet je ook weer even dat je met de duvel aan het spelen geweest bent. :smilingimp:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat ik me dan afvraag hè.. Als je zo'n constante craving hebt bij een drug die zo kort werkt, waarom dan niet iets gebruiken dat langer werkt en harder crasht zodat je er minder zin in hebt? Misschien een hele domme, voor de hand liggende vraag, maar in mijn ogen zo ontzettend logisch.

micky

Eerlijk gezegd ben ik zelf nog nooit op zoek gegaan naar iets anders en een crack dealer heeft vaak maar twee dingen te koop n.l. bruin en wit en hij komt het meest bij één soort gebruikers.
Het is denk één soort circuit waar je in komt.
De meeste crack rokers die ik ken gebruiken ook heroine, en dan heb je minder of geen last van een crash.
Zelf heb ik ook wel eens een paar keer bruin geprobeerd maar ik heb het geluk dat het bij mij nooit (aansloeg) of anders gezegd ik raakte er niet van onder de indruk.
Ik heb geen idee welk soort langer werkt en op ongeveer hetzelfde niveau werkt als basecoke.

hallo my name is jossy de possy and i know everething about crack de lollybolly and i know it i comefrom high to high and everybody is stoned and i know i was high the first time i did it and i know i comefrom high and i know i was high.

Gast2009

Newbie
Hoi!,

Ik heb geen enkele ervaring met drugsgebruik maar zou graag eens van ervaringsdeskundigen
willen weten hoe gemakkelijk vrouwen doorgaan met het gebruik van crack tijdens de zwangerschap. Is het misschien een hele goede stimulans om per direct te stoppen of wordt er vaak overgestapt op een minder schadelijke drug of medicijn? Methadon is geen vervanging voor crack toch?

Wordt marijuana vaak gecombineerd met het gebruik van crack en zo ja, waarom?

Als iemand mij kan verder helpen hoor ik het heel graag.

Alvast bedankT!!!!

Groet,
Edwin

micky

Crack is een zware drugs waar je zo maar even niet mee stopt als je er echt aan verslaafd bent, vaak wordt er heroine gebruikt om na het gebruik de crash tegen te gaan die de crack veroorzaakt.
Hasj enz. of alcohol wordt ook weleens gebruikt voor hetzelfde doel.

Verder gebruiken alle zware heroine verslaafden die ik tegengekomen ben ook allemaal crack = zelfde als basecoke.

Crack/base koop je per balletje, zo'n balletje kost een tientje als je er voor 50 haalt krijg je de 6e voor niks...
En ja de gemiddelde crackgebruiker rookt nog wel meer weg op een dag, k ken mensen die zeker voor 500 balletjes op een dag wegroken maar dat zijn ok extreme junks die al 15jr verslaafd zijn en prostitueren voor het geld....
En hoe zo'n dope head aan zn geld komt? Heel simpel.. Vrouwen kiezen meestal voor de prostitutie, een klein deel gaat met de mannen mee... Inbraken diefstallen noem maar op

micky zei:
Crack is een zware drugs waar je zo maar even niet mee stopt als je er echt aan verslaafd bent, vaak wordt er heroine gebruikt om na het gebruik de crash tegen te gaan die de crack veroorzaakt.
Hasj enz. of alcohol wordt ook weleens gebruikt voor hetzelfde doel.

Verder gebruiken alle zware heroine verslaafden die ik tegengekomen ben ook allemaal crack = zelfde als basecoke.

Niet alleen de crash, de echt zware verslaafden kunnen simpelweg gewoon niet slapen zonder een chineesje....

Miriam

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Knap dat je je gebruik dan zo onder controle hebt miriam :openmouth:. Ken verder weinig mensen die het recreatief kunnen gebruiken.

Pijpje op zijn tijd is lekker maar ik hou het toch liever bij snuiven. Misschien is die gedachte dat ik daarom niet zo vaak gebruik. Ik kan ook gewoon slapen na gebruik, terijl ik ook mensen ken die dat absoluut niet kunnen.

poezeke

Newbie
:) HALLO,
ik vroeg me af of jij me kunt helpen, :P

ik heb onlangs 3 gr coke willen kopen ,
maar de jongen die ons da bezorgd heeft heeft ons be pikt , :angry:
want in plaats van 3gr witte coke hebben we iets bruin gekregen.
ik weet niet wat dit is dus heb ik het niet gebruikt, :confused:
het ziet er klei bruin uit , als je er van proeft verdooft het je mond en keel.
we dachten 1 aan heroine omdat het smelt op zilverpapier (met bricé onder)
maar toen we het wouden verkoopen aan iemand die dat regelmatig gebruikt, :confused:
zij die dat het niet ruikt of smaakt naar heroine....

ik hoop echt dat jij weet wat we hebben gekregen,
da diene brol is is uit ons kast is.

alvast bedankt! :)

Bovenaan