crack en alcohol

overlever

Newbie
Ja, het internet staat vol met kans plotselinge dood na crack en alcohol. Omdat het hart te zwaar belast wordt door de ontstane stof cocaethylene of id. Maar goed, veel snuivers gebruiken alcohol.Snuiven is feitelijk minder gevaarlijk als gekookte base. Nu wil t geval dat ik laatst bij een vriend op bezoek was en vijf bolletjes heb gebased. Ik wil geen bruin, dus dimde ik tusendoor met witte wijn.en een halve diazepam.( die slik ik dagelijks) .ik had al met al dus een gedeelte van de vijf bollen crack gerookt(de andere helft voor vriend) ,een halve fles witte wijn en een halve diazepam.
En toen ging ik dood.nee natuurlijk niet.maar nu las ik dat alcohol en crack zwaaar dodelijk is.maar bruin raak ik pertinent niet aan.binnenkort moet ik ff op bezoek bij die vriend.stel meneer zit weer te basen.wat ik verder nooit doe.maar kans is groot dat ik mee doe.kan nu wel zeggen ik doe t niet.maar op zon moment is nee zeggen supersterk en onmogelijk.wat zijn mijn opties.om tusendoor te dimmen.kan dat beetje wijn echt kwaad of zijn een enkele oxazepam of diazepam tussendoor, dus tussen het basen door veiliger.het liefst iemand die ervaring heeft.geen feitelijke googledingen.maar is er iemand die mij niet belerend en uit eigen ervaring advies kan geven.in amerika zijn er toch heel veel mensen die alcohol combineren met crack?

MeejheM

Badass junkie
De combinatie kan wel, maar het effect en de schade worden er niet voorspelbaarder of veiliger op. als je het idee hebt tussendoor het effect af te moeten zwakken raad ik je aan om gewoon minder te gebruiken.

als je zelf niet heel vaak based, moet je echt niet proberen in hetzelfde tempo mee te doen met een verslaafde, of iemand die veel vaker gebruikt.

overlever

Newbie
Ik ben de ergste dan.hij dimt met bruin.maar ik rook net zo hard.vooral omdat ik niet dim met bruin.lastig.maar is er iemand met ervaring op tussendoordimgebied en dan geen opiaten.kun je tussendor kleine stukjes pammetjes nemen of valt de halve fles witte wijn besr mee.heb vroeger wel veel gebased en gebruikte toen wel bruin tussendoor.maar was toen jonger.ben nu 40 en lichaam is ook niets meer gewend.

MeejheM

Badass junkie
Vast wel, maar ik hoop dat niemand je alcohol en crack mixen aan gaat raden, of adviseren hoe je het kan gebruiken. als je de behoefte hebt je crackgebruik te "dimmen" met andere drugs of medicijnen is heroine natuurlijk enorm af te raden, maar ik ben wel benieuwd waarom je niet gewoon rustiger aan doet met de crack?

dat is de enige veilige, en voor de hand liggende oplossing. natuurlijk zijn er talloze mensen die altijd coke combineren met alcohol gebruik, maar dat wil niet zeggen dat zei een veilige manier weten, of veiliger...

cocaine en alcohol vormen inderdaad een zeer schadelijke metaboliet, dus mijn advies blijft niet doen.

heb je het topic over het vice nieuwsbericht dat cocaine je synapsen zichzelf laat kannabaliseren al gelezen trouwens?

overlever

Newbie
Maar er zitten denk ik vast wel mensen op dit forum diw t wwl es hebben gedaan.snap jou ook wel.zou ik ook zeggen.ben ook niet blij met de hernieuwde "c"drang.maar zou t nooit kopen meer.krijg wel buikpijn als ik denk dat ik er binnenkort op bezoek ga.denk daadwerkelijk dat t mijn laatste levende dag is dan.want weet ook dat ik het niet kan late
n.it sucks.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb in mijn verkenningsjaren heel wat base coke gerookt en kan enkel maar zeggen dat 2.5 gram op een avond echt niet goed voor je is. Als je al buikpijn krijgt aan de gedachte om daar te gaan gebruiken. Lijkt me toch een duidelijk signaal dat je het beter niet doet...

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Tekzor668 zei:
Ik heb in mijn verkenningsjaren heel wat base coke gerookt en kan enkel maar zeggen dat 2.5 gram op een avond echt niet goed voor je is. Als je al buikpijn krijgt aan de gedachte om daar te gaan gebruiken. Lijkt me toch een duidelijk signaal dat je het beter niet doet...

Dure hobby ook...

overlever

Newbie
2,5 gram? Volgens mij is 1 bolletje crack niet 1gram.
Het gaat om hoe groot het risico op plotselinge dood is als je ipv de crack met heroine dimt , maar met alcohol. Er ontstaat cocaethylene.maar drank en snuifcoke is dan ook dodelijk.
Maar crack op zich is natuurlijk al gevaarlijker dan snuifcoke.niemand ooit de combi alcohol en crack geconsumeerd?

overlever

Newbie
En.nee.ik wil het niet doen.ben er bang voor.maar heb ook een duiveltje op mijn schouder.wil gewoon weten dat als t duiveltje wint, ik niet eindig in een
kist

MeejheM

Badass junkie
waarschijnlijk gaje niet dood, maar het blijft een stom plan. je kan altijd nog kiezen niet te gaan en dat soort mogelijkheden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
overlever zei:
En.nee.ik wil het niet doen.ben er bang voor.maar heb ook een duiveltje op mijn schouder.wil gewoon weten dat als t duiveltje wint, ik niet eindig in een
kist

Klinkt lullig maar dat kan je nooit weten als je drugs gebruikt :grin:

overlever

Newbie
Gatver.wat een klotesituatie.wat die troep met je hersenen doet.Eigenlijk loop ik geruststelling te zoeken op dit forum. Zodat ik met gerust hart kan basen. Terwijl ik weet dat ik me achteraf zwaaar klote voel.bizar.ik kan.beslissen niet meer te gaan.maar dat denk.ik nu.tegen de tijd dat ik minder angstig ben, denk ik weer anders.vroeger nooit last van gehad.toen wist je niet hoe slecht t was.je zat tussen de diehards te roken en er waren bij die iedere dag alleen.maar baseden, bruin rookten en niet aten.en gewoon soms 65 waren.nu heb je google en fuck dan lees je over de risico's.plotselinge dood zus zo.hartaanvallen.daar dacht ik 12 jaar terug niet aan.wist ik veel.ah shit herinner me wel 1 gast die hersenbloeding kreeg.hij rookte veel crack, bruin en zag m.ook wel es met sterke drank lopen.maar die vent van 65, has keelkanker vijf jaar daarvoor en is nog steeds niet dood.fuck.had ik maar nooit wat gehad laatst.ik ben zoveel jaar geleden gekapt en de kwaliteit was zo fucking goed laatst,dat mijn hersenen er maar aan blijven denken.

MeejheM

Badass junkie
stop. trek ergens aan de bel.

als ik je post lees heb ik niet het idee dat het erg goed gaat met je.

XLR8

Newbie
Ik heb zelf nog nooit crack gedaan maar alcohol & drugs gaan echt niet samen man, het is geen gewone joint dat je bij je biertje oprookt.

MeejheM

Badass junkie
Alcohol is gewoon harddrugs. zet maar ergens in het rijtje heroine, crack en ghb.

van alcohol en blowen worden er veel misselijk, een plofje roken valt vaak veel beter. ikzelf hou meer van speed en sigaretten bij mn alcohol.

Adonis010

Newbie
Ik heb zelf veel mensen alcohol met crack zien gebruiken en doen nog veel meer op een dag maar heb gehoord dat er een hele verschil is je kan met beker en glas roken is beter voor je dan met de pijp denk dat je dat moet proberen stuur me anders een pm als je wilt weten hoe leg ik het wel beter uit. Rook zelf niet maar zie dagelijks 50 mensen dus heb genoeg informatie :wink:

pittoresk

Newbie
Neem aan dat je dan dagelijks ook iets gebruikt tegen de "paranoïde/psychoses", seroquel of halperidol? Ken er 'n aantal die hun hele spaarrekening hebben weggebased, gecombineerd met een lichte doses sterke drank, maar die hebben allen een flinke tik met de hamer gehad. Tip: laat je opnemen en ingesteld worden op bepaalde medicatie.

Bovenaan