CPP in regenboogjes?

Eveni

Newbie
Joow, ik heb een vraagje. Kan iemand mij wat info geven over de stof CPP? Deze stof is onlangs teruggevonden (in België) in de regenboogpillen, ik weet dat je normaal niet mag voortgaan op uiterlijk van de pillen, maar ik ben er bijna zeker van dat ik deze al een paar keer genomen heb. Het nieuws is bij ons in de krant geweest en ik kan niets vinden over CPP. Ik heb de laatste tijd al enkele keren dezelfde regenboogjes genomen en als ervaren xtc gebruikster moet ik zeggen dat ze inderdaad wel een rare uitwerking hadden; zeer trippy effect, niet altijd even aangenaam, zeer stijve nek en soms wat misselijk. Ik heb ook al veel last gehad van hoofdpijn eens ze uitgewerkt waren, maar dit kan natuurlijk ook uitdroging zijn. Heeft iemand hier nog ervaringen mee (of met CPP)? Groetjes

roaren*

Bewuste gebruiker
zijn dat deze met al die fluo kleurtjes in ?
als het deze zijn dan ken ik ook een paar mensen die ze hebben genomen en dan moeten overgeven

Eveni

Newbie
ja idd, die zijn het. Ik weet nog de eerste keer dat ik ze nam en dat ik zei dat ze me meer deden denken aan poppers, maar dan niet zo heftig.

spacekonijn

Badass junkie
witte gladde pillen met rare rode blauw en gele streepjes erop?

heb ik ook gehad trippy idd erg peppy ook maar vrienden moesten kotsen en ik had rare steken en krampen echt rotzooi.. weet niet of het dezelfde waren hoor

dit was trouwens in belgie en uit belgie

slunse

Bewuste gebruiker
CPP, 1-(3-chlorophenyl) piperazine, of m-chlorophenylpiperazine, is een drug die afgeleid wordt van piperazine. Deze drug werd voor de eerste keer geïdentificeerd door Zweden in 2004. Anderzijds,werd m-chlorophenylpiperazine al verscheidene malen opgemerkt in Frankrijk in 2005 en eveneens in Nederland, Oostenrijk, Litouwen en Noorwegen.

Over de effecten van CPP is weinig geweten. Angst, rillingen, duizeligheid, hoofdpijn en misselijkheid kunnen optreden.

onlangs op Dour festival stonden die pillen gesignaleerd als xtc ZONDER mdma, maat van mij had ze ook genomen, hij heeft nix gevoeld en gewoon verteerd
een andere maat had wel een sterk trippend gevoel ma zag er de volgende dag nie al te goe uit, kotsneigingen enzo...

spacekonijn

Badass junkie
I'm the man on the X zei:
onlangs op Dour festival stonden die pillen gesignaleerd als xtc ZONDER mdma, maat van mij had ze ook genomen, hij heeft nix gevoeld en gewoon verteerd
een andere maat had wel een sterk trippend gevoel ma zag er de volgende dag nie al te goe uit, kotsneigingen enzo...

ik heb m ook op dour gehad .

ging in t begin goed daarna niet bij maten meteen al misselijk en kotsen

Bovenaan