Op school?
Pillen tijdens de coupertest.. of weet ik veel wat het was. Moetje 12 minuten lang rennen..
Ok hetgene wat mij op dit idee bracht :P
Psychedelic_Fairytale zei:ik ga regelmatig fitnessen
daar fiets ik dan als opwarming en wordt mijn conditie gemeten aan de hand van de geleverde inspanning (weerstand fiets & snelheid) gedeeld door de gemiddelde hartslag
wat mij opvalt is dat als ik de dag/avond voor het fitnessen weed gerookt heb, mijn hartslag telkens lager is en mijn conditie dus telkens beter...
dit is volgens mij niet toevallig, omdat dit al zeker zo'n 30 keer gebeurd is, telkens ik weed rook en de volgende dag ga fitnessen is mijn conditie opmerkelijk beter...
mss moet je de avond voor je coopertest dan maar een jointje roken?

BamHero zei:Ik las net (vond ik grappig) een idee van GewoonVOL om Speed te gebruiken tijdens de coopertest...de hoeveel haal je dan wel niet![]()
CX717 zei:Coopertest = 13 minuten lopen aan "vast" tempo. Hiermede kan conditie gemeten worden.
Shuttletest weet ik niet percies, maar ik denk dat veel zwaarder is en gebruikt wordt om de weerstand te meten.
xtaz zei:De laatste keer dat ik dat gedaan had, de shuttle run, was ik na 2 en een halve minuut al kapot.Dat is nu al zo'n.. 4-5 jaar geleden.
Dzy zei:Shuttle run test was m'n favoriete onderdeel van gymmen. Ik haalde meestal tussen de 9 en de 11. Sinds ik rook zal dat nu wel een stuk slechter zijn![]()
Dzy zei:We hadden een jongen in de klas die werd altijd pissed omdat het bandje te vroeg afliep, op de 16 stopte het bandje en was hij nog niet klaar![]()

ik deed nooit mee aan gym :PSaivy zei:Wat een strevers allemaal.![]()

Saivy zei:Nou ik deed altijd netjes mee hoor:P
Ellesdee zei:

GewoonVOL zei:Ellesdee zei:
Vaag. Ik krijg dan zogenaamd 'unlimited energy'..
![]()
GewoonVOL zei:Vaag..
![]()
GewoonVOL zei:Ik voel me dan super licht. En je moet me dan eens zien los gaan op een feestje.. :P
TeQ zei:Ander neem je gewoon mdma én speed voor de cooper test![]()