Controle

Seatbelt

Belezen gebruiker
Oke, ik weet dat ik veel reacties ga krijgen dat hier al topics over zijn, maar toch beantwoorden die mijn vraag niet 100%
Want nu vraag ik naar perso. expierence.

Komen jullie wel eens op feesten waar drugshonden aanwezig zijn?
Wat neem je mee, waar stop je het en ben je wel eens gepakt?

Ik wil namelijk even kijken of de kans verwaarloosbaar is dat je gepakt word. En anders neem ik zelf niks mee.

En reacties als: neem zowiezo niks mee of dat heb je daar niet nodig blabla a.u.b. achterwege laten :wink:

Lood

Experimenterende gebruiker
drugshonden zijn veeel te duur voor feestjes joh als er al honden zijn ergens bij de ingang wat ik zelf nog nooit heb gezien zijn het waarschijnlijk geen echte drugshonden. Plus als je niet te veel meeneemt zullen ze het waarschijnlijk alleen afpakken maar mag je nog wel naar binnen.

mocht er echt een speurhond staan dan maak je geen kans hoe je het ook inpakt trouwens. (wat je ooknog kan smokkelen althans)

cropp

Badass junkie
klopt, ik ga regelmatig en ik heb ze nog nooit gezien...

ik heb het nooit geprobeerd, maar hier ergens op DF gelezen, pak een waterstuiver( voor planten), vul die met een liter water, gooi daar 3 puntjes speed of whatever in, spuit buiten alles en iedereen onder en die honden flippen bij alles, ook als er niemand aan komt, wat ze onbruikbaar maakt...

Seatbelt

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien

Ik hoor van mensen/zie filmpjes dat ze er waren op bijv. Qlimax en volgens mij Thunderdome.
Iemand enig idee of ze ooit bij MoH zijn geweest? :grin:

SperSIZEboon

Badass junkie
Seatbelt zei:
SperSIZEboon zei:
ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien

Ik hoor van mensen/zie filmpjes dat ze er waren op bijv. Qlimax en volgens mij Thunderdome.
mensen die naar MoH en Qlimax gaan verdienen het ook om bezoek te krijgen van een drugshond :grin: :smoke:

cropp

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Seatbelt zei:
SperSIZEboon zei:

mensen die naar MoH en Qlimax gaan verdienen het ook om bezoek te krijgen van een drugshond :grin: :smoke:
kijk, ik ben naar masters geweest, nergens een hond...

je kijkt die security aan met alles wat in je zakken zit in je handen, hij vraagt of je zakken leeg zijn, jij zegt ja, hij doet een dubbel check van 10 seconden en je bent binnen...

scheur anders een klein gaatje in de binnenkant van je jaszak en dump je shit in de voering van je jas...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In de 13 jaar dat ik regelmatig feestjes bezocht nooit een drugshond tegengekomen. Wel veel andere honden, maar die waren van de krakers... :wink:

Seatbelt

Belezen gebruiker
Haha dit stelt mij weer wat gerust :grin:

Maar stel je word eruit gepikt door een eventueel aanwezige hond. Ontspring ik dan de dans door 2/3 pillen in een peuk te verstoppen? Of zal al mijn rookwaar door de sterke arm der wet worden geslacht? Misschien een retard vraag, maar je weet maar nooit :wink:

En wat mij nog het meeste zorgen baart, als je eruit gepikt word. Word tijdens de check daarna ook de anus gepenetreerd of alleen gekeken? Of is dit vieze praat bedoeld om onschuldige kinderen als ik bang te maken :tearsofjoy:

Maar dank voor de reacties, ik ben een stuk geruster op mijn bezoek.

Seatbelt

Belezen gebruiker
cropp zei:
scheur anders een klein gaatje in de binnenkant van je jaszak en dump je shit in de voering van je jas...

Ha dat heb ik standaard in mn jas zitten, Hardcore kledingmerken weten precies wat den consument wil :hearteyes:

Debris

Bewuste gebruiker
Seatbelt zei:
En wat mij nog het meeste zorgen baart, als je eruit gepikt word. Word tijdens de check daarna ook de anus gepenetreerd of alleen gekeken? Of is dit vieze praat bedoeld om onschuldige kinderen als ik bang te maken :tearsofjoy:
Ga eens 3 keer door je knieen, er zal niks meer in je kont zitten.

knolselderij

Wijs gebruiker
Seatbelt zei:

bij n vriend van mij hebben ze met n zaklamp in zn anus gekeken op raving nightmare. hij had zn pillen te vroeg uit zn zak gehaald en dat zagen ze nog dus was ie de sjaak

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
whahaha op ground zero werden heel veel mensen gepakt door drugs honden 'maar het leukste was toen er iemand naar ons toe kwam lopen en zij had alledrugs bij zig en haar vriend werd gepakt en had niks bij zich maar die mocht eventjes mee voor grondig onderzoek

whahahz zelf nooit gepakt op hardcore feestjes zijn er gwwn te veel mensen met drugs bij zich
die hond word gek van alle luchtjes
iedereen lijntjes pep en coke door neus halen en die hond maar ruiken

twijfel soms of ze niet gwwn normaale hond neer zetten voor de pygologiche tik van de mens
gaan ze alles voor de rij weggooien

Bxl

In België zijn er veel meer controles .. Soms staan ze gewoon aan grote station's zoals die van Brussel / Antwerpen.

Was over paar weken op nieuws in Oostende lieten ze iedereen die afstapte om naar school te gaan controleren (met hond).. Je bent gewoon de pineut dan

wat ik mij afvraag is als ik nu 1 gram coke wil meenemen op de vlieger (Van een regionale luchthaven naar een regionale luchthaven in Spanje (dus geen grote).
is de kans toch klein dat ik gepakt wordt ? en als ik dan gepakt wordt gaan ze dit zien als "drugs smokkel"?

plopkoek

Bewuste gebruiker
Bxl zei:
In België zijn er veel meer controles .. Soms staan ze gewoon aan grote station's zoals die van Brussel / Antwerpen.

Was over paar weken op nieuws in Oostende lieten ze iedereen die afstapte om naar school te gaan controleren (met hond).. Je bent gewoon de pineut dan

wat ik mij afvraag is als ik nu 1 gram coke wil meenemen op de vlieger (Van een regionale luchthaven naar een regionale luchthaven in Spanje (dus geen grote).
is de kans toch klein dat ik gepakt wordt ? en als ik dan gepakt wordt gaan ze dit zien als "drugs smokkel"?

Je bagage word gescant tevens als je hand bagage, dan moet je zelf door een metaal detector.
en je moet je schoenen uit doen, riem etc.

zo was het toch bij mij als we naar spanje waren geweest.

Bxl

Welke luchthaven was dat ? Ja ik zou het bij mijn geslachts delen steken , de kans is toch klein dat er drugshonden staan?

Bxl

SperSIZEboon zei:
Bxl zei:
Welke luchthaven was dat ? Ja ik zou het bij mijn geslachts delen steken , de kans is toch klein dat er drugshonden staan?
als jij een best wel groot risico wil nemen voor een grammetje coke :grin:
De kans is klein dat ik op 3 dagen Spanje een kerel tegen kom die wat verkoopt.. zou zonde zijn van een vakantie zonder narcotics :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Beetje ontopic blijven mensen, het gaat hier over controles bij feesten en niet over drugs meenemen naar het buitenland. Vragen over het smokkelen van drugs over de grenzen, zijn sowieso niet toegestaan hier!!

Bxl

Marla Singer zei:
Beetje ontopic blijven mensen, het gaat hier over controles bij feesten en niet over drugs meenemen naar het buitenland. Vragen over het smokkelen van drugs over de grenzen, zijn sowieso niet toegestaan hier!!
Ok ok maar smokkelen dat is smokkelen met de bedoeling het verder te verkopen in andere landen. Dat is dus niet de bedoeling :grin:

cropp

Badass junkie
Bxl zei:
Marla Singer zei:
Ok ok maar smokkelen dat is smokkelen met de bedoeling het verder te verkopen in andere landen. Dat is dus niet de bedoeling :grin:
smokkelen is met drugs in the pocket het land verlaten, of je het nou door verkoopt, zelf oprookt of van de brug gaat gooien...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
cropp zei:
Bxl zei:
Marla Singer zei:
smokkelen is met drugs in the pocket het land verlaten, of je het nou door verkoopt, zelf oprookt of van de brug gaat gooien...

Precies! :wink:

Seatbelt

Belezen gebruiker
Oke dit is nuttige info, maar weet iemand ook antwoord op de vraag van de pillen in peuken?
En als je eruit gepikt word door een hond, maar ze kunnen niks vinden. Mag je dan gewoon naar binnen, of zijn ze zo kinderachtig om je dan als "verdacht persoon" niet binnen te laten?
En als ik met een groep van plusminus 20 mensen naar binnen wil die allemaal wel iets bij zich hebben, is dan de kans groot dat de hond mij aanwijst met 2/3 pillen?

Off topic:
Guide to smokkel:
Pak je spul, wikkel het in met WC-Papier, 20 lagen zal voldoende zijn. Hierover heen aluminium folie, ook hier zal 20 lagen volstaan. De laatste laag zal bestaan uit het grofkorreligste schuurpapier wat je kan vinden. Ram dit alles in je arie, geen mens/hond/apparaat ter wereld wat dit kan vinden of eruit kan krijgen :P

Volgin

Ik zal maar even antwoord geven op je peukenvraag:
Dat ligt er maar nét aan hoe hard ze zoeken, kijk, garanties dat het niet gevonden gaat worden krijg je nooit. Als je een opengebroken pakje peuken meeneemt naar een feest, heb je bijv. al kans dat ze bij het fouilleren ál je peuken eruit halen (er zijn mensen die een halve peuk erin doen en daaronder een paar pillen proppen). Je moet jezelf gewoon afvragen "als ik mij zou moeten fouilleren, zou ik dit dan verwachten / vinden?"

En als je met 20 vrienden naar binnen loopt, die allemaal wat bij zich hebben, en jij wordt daaruit gepikt, heb je écht keihard pech. Als er een hond staat, (wat ik in NL nog nooit heb meegemaakt) staan ze meestal ook niet bij de ingang (waar er gefouilleerd wordt) het fouilleren is inderdaad meer voor wapens / vuurwerk en andere rotzooi. Meestal wordt je er gewoon volkomen willekeurig uitgepikt en gevraagd of je even mee wilt komen, dan ga je naar een apart kamertje / tentje waar er 15x langs je gelopen wordt met een hondje, die gaat tegen je opspringen enzo onwijs actief snuffelen, en als die iets ruikt gaat 'ie zitten. Dan heb je nog weinig kans, de politie is dan namelijk gerechtigd jou tot op je laatste kledingstukjes uit te kleden en vaak vragen ze dan ook nog of je even door je hurken wil zakken (zoals ik net al ergens las, zelfs voor de mensen die het anaal naar binnen "smokkelen", flinke vent als je het dán nog binnenhoudt!) Honden die gewoon buiten lopen en bij ingangen / uitgangen staan (van die duitse herder-achtige beesten) zijn gewoon beveiligingshonden.

Conclusie: wees gewoon creatief met verstoppen, maak je niet té druk (vaak wordt je toch niet gepakt, en áls je gepakt wordt doe je er toch niks aan, blijf dan ook gewoon rustig en ga niet lopen schelden of wat dan ook, het hangt er namelijk maar vanaf wat ze met je doen.)

De ene keer pakken ze het af en mag je vrolijk verder lopen, de andere keer wordt je gezien als dealer en gelijk afgevoerd. Dit alles heeft ook te maken met hoeveel jij bij je hebt natuurlijk...

Launched

Seatbelt zei:
cropp zei:
met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?

Arie=Anus=Achteruitgang

Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?

dat schuurpapier doet het 'em.
en trouwens Volgin, ik had eerst echt precies hetzelfde onderschrift als jij. best toeval.

Peace

cropp

Badass junkie
Launched zei:
Seatbelt zei:
cropp zei:

Arie=Anus=Achteruitgang

en trouwens Volgin, ik had eerst echt precies hetzelfde onderschrift als jij. best toeval.

Peace
jou onderschrift is echt rete iritant, hou het alstjeblieft bij text...

Volgin

OT:

Launched zei:
Seatbelt zei:
cropp zei:

Arie=Anus=Achteruitgang

Peace

Timothy Leary is en blijft een held toch.. :P

Drientje

DF-koning
Drugshonden vind je niet op feesten. De honden die daar staan zijn alert op jou en je gedrag. Een drugshond kan maximaal maar een kwartier achter elkaar werken en moet daarna een uur uit snuiven in een geur arme plaats. (credits aan Marjolijn)

Als je angstig bent of je vreemd gedraagt dat zal een hond op een feest jou eruit pikken omdat hij je angst ruikt.
En sowieso, wat doe je op feesten waar honden zijn? Dat zijn de sloeber feesten. Daar lopen niet voor niets honden, omdat er vaak ongeregeldheden zijn. De echte leuke feesten zijn die waar niemand vanaf weet en je op het allerlaatste moment de locatie door gesmst krijgt. Dan sta je met 3000 man illegaal op een veld in Oost Duitsland tegen de speakers aan de dansen.

:hearteyes:

-spaceman-

Badass junkie
Zeker!! :hearteyes: :hearteyes:

Maar nee, op een feest nooit controle met honden gehad...

Dat heb ik wel ergens anders gehad:

-spaceman- zei:
Ben wel een keer gepakt door een drugshond op de metrohalte Wibautstraat in Amsterdam. Had toen gelukkig alleen wat ephedra op zak. Was helemaal vergeten dat het in me tas zat. Had het een week eerder van een gozer gekregen die in een smartshop werkt... Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten. In eerste instantie dacht ik dat het gewoon de ''restantjes'' waren van het weekend :grin: Wat natuurlijk overal kan zitten. Ik werd meegenomen naar een hokkie en moest volledig strippen, zelfs bukken! Vieze vieze meneer agent. Het grappige was, ephedra was op dat moment net een tijdje op de lijst van illegale drugs gezet. Dat was vreemd, hebben ze helemaal niks over gezegt. Ze namen het van me af en daarna kon ik weer gaan.

Had tijdens het strippen nog wel een halve discussie over hoe vaag de regels wel niet zijn in Nederland. Ik zei, dat ik de ephedra gewoon legaal in de smartshop gekocht had (hij was niet up-to-date over de verbanning) en ik een reden wilde weten waarom ik het niet op zak kan hebben. Hij zei zoiets van, je mag dat niet bij je hebben. Waarna ik zei dat ze net zo goed voor de deur van de smartshop kunnen staan en meteen al de gekochte goederen in beslag kunnen nemen. Hij zei, ja dat kunnen we ook... Ja wtf! dat is toch belachelijk...

Seatbelt

Belezen gebruiker
Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten.

Kan ik uit deze zin concluederen dat dit wss. een "angsthond" is?
Of worden de eckte honden zelfs in het openbaar vervoer gebruikt? :confused:

-spaceman-

Badass junkie
Seatbelt zei:
Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten.

Nee man... angsthond... echt niet... Ik zat onder de restjes van drugs... Op het moment dat ik de roltrap af kwam en er een groep politie-agenten stond, had ik dat helemaal niet door man. Muziek aan, lekker in me eigen wereld. Toen de hond naast me kwam zitten nog totaal geen emoties ofzo. Maarja, meneer agent loopt langzaam maar zeker mijn kant op en dat hele dagdroompje viel uit één. Toen begon het zenuw-moment. Iets wat altijd zal blijven tussen mij en politie...

Seatbelt

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
Seatbelt zei:

Nee man... angsthond... echt niet... Ik zat onder de restjes van drugs... Op het moment dat ik de roltrap af kwam en er een groep politie-agenten stond, had ik dat helemaal niet door man. Muziek aan, lekker in me eigen wereld. Toen de hond naast me kwam zitten nog totaal geen emoties ofzo. Maarja, meneer agent loopt langzaam maar zeker mijn kant op en dat hele dagdroompje viel uit één. Toen begon het zenuw-moment. Iets wat altijd zal blijven tussen mij en politie...

Ja dan ben je idd wel genaaid :P
Maar heeft de overheid zo weinig vertrouwen in het volk tegenwoordig?
Dat gewoon in het openbaar vervoer al getrainde drugshonden word gebruikt :openmouth:
Ach Nederland wil toch met alles op de USA lijken tegenwoordig :(

Bovenaan