Magicalwoman
Belezen gebruiker
Dag lieve lezers,
Zoals jullie misschien wel zien ben ik nieuw op DF.
Natuurlijk volg ik alle forums al enige tijd en wil jullie ook niet voorbij laten gaan dat ik een ervaren gebruiker ben.
*Laten we zo beginnen om het mezelf even goed te praten.
Het is corona tijd, geen verplichtingen en je verveelt je kapot.
Mijn man kon een x aan super steady ice komen, sindsdien ligt het in de vriezer te verstoffen.
Sinds dat bij ons in die vriezer ligt is het "een keer proberen, ik ben toch wel erg benieuwd. Jij niet? " vaker gevallen.
En ja, voor ons omdat we enorm zijn afgekoeld met ons gebruik zijn we er al die tijd super benieuwd naar geweest.
Dus, om een lang verhaal kort te maken.
Gisteravond was de avond, the moment you've all waited for.
Natuurlijk heb ik voor het consumeren van uitgebreid het internet af gesearched naar effecten, side effecten etc.
Mijn man had het in bommetjes gedaan.
Ik begon met 10mg om het even met mijn maag te checken, "alles oke maag?" "Yup, alles oke!".
En door, volgende bommetje was aangevuld tot 40 mg ongeveer.
Voordat de madness begon kan ik me nog herinneren dat ik me nog even wilde douchen.
Voordat ik daar geen zin meer in zou hebben, ik begon al goed te transpireren dus dat was enorm fijn.
Tijdens het douchen voelde ik fijne warme tintelingen over mijn hoofd heen gaan.
Dat gevoel heeft zeker nog 5/6 uur aangehouden.
Ik was er van overtuigd dat mijn man het had gecombineerd met mdma om mij de risico's te besparen, maar dit was niet het geval.
Enorm fijn mdma gevoel kreeg ik ervan, zin om dingen te ondernemen en lekker met mijn man te kletsen.
Lekker warm in bed kruipen (terwijl ik het al zo heet had) gezellig serietje op de achtergrond.
Iedere x wanneer ik langs een spiegel liep schrok ik weer van mijn verschijning.
Ik stond echt strak joh.
Alles nog steeds positief.
Mijn man ging ook lekker.
We hadden een lachgas tankje gekocht voor erbij, zelfs de lachgas was enorm intens.
Ondertussen vliegt het zweet me echt overal.. dan weer warm en dan weer koud.
Het viel me op dat mijn voeten echt niet warm te krijgen waren.
De tijd vloog voorbij, het ging zo enorm snel.
We raakte maar niet uitgepraat en waren nog zo ondernemend.
Aan het eind van de rit nam ik nog een paar lijntjes coke om me nog even bij het gevoel te houden.
En pas toen het 09:00 uur in de ochtend was besloot ik er een baclofen bij te gooien om me een beetje rustig te houden.
Ondertussen begon ik geluiden te horen die er niet waren en oprecht.. ik hoor het nogsteeds. Ik ga onder de grond jongens xD
Maandelijks lucht alarm, ik ben bij de indianen geweest en gefeest en op de kermis.
(dit zijn de geluiden die ik hoor).
Ik voelde me op een gegeven moment echt even depri.
Niet te spreken over mijn man, die zag nog gekkere shit als mij.
Wat gaat er een oorlog gaande in mijn maag zeg, brrrr.
Enorm misselijk en koppijn van het strak trekken van mn kaken.
Mijn hoofd vind maar geen rust, elke houding is krampachtig en doet pijn door het nog steeds strak trekken van mn lichaam.
Onwijs honger maar het gaat er voor geen goud naar binnen op dit moment.
Wat een unieke ervaring, blij om het eens te mogen ervaren ondanks de horror verhalen
Cravings heb ik absoluut niet, het is even een tijdje goed zo.
Lichaam en geest herstellen na deze enorme klapper.
Achteraf ben ik blij dat ik de mdma kant heb ervaren van crystal meth ipv de speedy kant waar ik zo bang voor was.
Ik raad iedereen aan om jezelf goed in te lezen voordat je hier aan begint (maar dat weten jullie zelf ook wel)
Zelf niet loopt met depressies of verslaving.
Guys, thanks for reading.
Stay healthy!
Alles met mate 😉🙏🏻
Zoals jullie misschien wel zien ben ik nieuw op DF.
Natuurlijk volg ik alle forums al enige tijd en wil jullie ook niet voorbij laten gaan dat ik een ervaren gebruiker ben.
*Laten we zo beginnen om het mezelf even goed te praten.
Het is corona tijd, geen verplichtingen en je verveelt je kapot.
Mijn man kon een x aan super steady ice komen, sindsdien ligt het in de vriezer te verstoffen.
Sinds dat bij ons in die vriezer ligt is het "een keer proberen, ik ben toch wel erg benieuwd. Jij niet? " vaker gevallen.
En ja, voor ons omdat we enorm zijn afgekoeld met ons gebruik zijn we er al die tijd super benieuwd naar geweest.
Dus, om een lang verhaal kort te maken.
Gisteravond was de avond, the moment you've all waited for.
Natuurlijk heb ik voor het consumeren van uitgebreid het internet af gesearched naar effecten, side effecten etc.
Mijn man had het in bommetjes gedaan.
Ik begon met 10mg om het even met mijn maag te checken, "alles oke maag?" "Yup, alles oke!".
En door, volgende bommetje was aangevuld tot 40 mg ongeveer.
Voordat de madness begon kan ik me nog herinneren dat ik me nog even wilde douchen.
Voordat ik daar geen zin meer in zou hebben, ik begon al goed te transpireren dus dat was enorm fijn.
Tijdens het douchen voelde ik fijne warme tintelingen over mijn hoofd heen gaan.
Dat gevoel heeft zeker nog 5/6 uur aangehouden.
Ik was er van overtuigd dat mijn man het had gecombineerd met mdma om mij de risico's te besparen, maar dit was niet het geval.
Enorm fijn mdma gevoel kreeg ik ervan, zin om dingen te ondernemen en lekker met mijn man te kletsen.
Lekker warm in bed kruipen (terwijl ik het al zo heet had) gezellig serietje op de achtergrond.
Iedere x wanneer ik langs een spiegel liep schrok ik weer van mijn verschijning.
Ik stond echt strak joh.
Alles nog steeds positief.
Mijn man ging ook lekker.
We hadden een lachgas tankje gekocht voor erbij, zelfs de lachgas was enorm intens.
Ondertussen vliegt het zweet me echt overal.. dan weer warm en dan weer koud.
Het viel me op dat mijn voeten echt niet warm te krijgen waren.
De tijd vloog voorbij, het ging zo enorm snel.
We raakte maar niet uitgepraat en waren nog zo ondernemend.
Aan het eind van de rit nam ik nog een paar lijntjes coke om me nog even bij het gevoel te houden.
En pas toen het 09:00 uur in de ochtend was besloot ik er een baclofen bij te gooien om me een beetje rustig te houden.
Ondertussen begon ik geluiden te horen die er niet waren en oprecht.. ik hoor het nogsteeds. Ik ga onder de grond jongens xD
Maandelijks lucht alarm, ik ben bij de indianen geweest en gefeest en op de kermis.
(dit zijn de geluiden die ik hoor).
Ik voelde me op een gegeven moment echt even depri.
Niet te spreken over mijn man, die zag nog gekkere shit als mij.
Wat gaat er een oorlog gaande in mijn maag zeg, brrrr.
Enorm misselijk en koppijn van het strak trekken van mn kaken.
Mijn hoofd vind maar geen rust, elke houding is krampachtig en doet pijn door het nog steeds strak trekken van mn lichaam.
Onwijs honger maar het gaat er voor geen goud naar binnen op dit moment.
Wat een unieke ervaring, blij om het eens te mogen ervaren ondanks de horror verhalen
Cravings heb ik absoluut niet, het is even een tijdje goed zo.
Lichaam en geest herstellen na deze enorme klapper.
Achteraf ben ik blij dat ik de mdma kant heb ervaren van crystal meth ipv de speedy kant waar ik zo bang voor was.
Ik raad iedereen aan om jezelf goed in te lezen voordat je hier aan begint (maar dat weten jullie zelf ook wel)
Zelf niet loopt met depressies of verslaving.
Guys, thanks for reading.
Stay healthy!
Alles met mate 😉🙏🏻
Laatst bewerkt: