Combinatie Wiet en drank

Miquelsanchez

Experimenterende gebruiker
hallo
ik moet eerlijk zeggen dat ik een onervaren Drinler ben. meestal drink ik max 1 of 2 Glaasjes bacardi
of martini wat niet zo veel alcohol procent heefd
1 keer met een vriend halve fles vodka opgezopen bad gegaan wil ik niet nog een keer mee maken
dus morgen oud en nieuw dus we Willen gaan blowen en drinken Bacardi
tips om te blowen en drinken zonder Bad te gaan? Maar wel lekker Aangeschoten te zijn?
trouwens ben wel een ervaren blower

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gewoon niet veel drinken. En pas op: blowen na alcohol kan je erg misselijk maken. Is helaas een bekend fenomeen. Niet veel drinken en niet veel blowen, dan gaat t misschien wel goed.

Miquelsanchez

Gewoon niet veel drinken. En pas op: blowen na alcohol kan je erg misselijk maken. Is helaas een bekend fenomeen. Niet veel drinken en niet veel blowen, dan gaat t misschien wel goed.

Wat is het beste eerst blowen dan drinken.
Of andersom?
Is Bacardi cola hoeveel glaasjes ongv is oke? Dus net gevoel dat je dronken/aangeschoten bent maar ook weer niet te veel

Ben trouwens wel een ervaren blower

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wat is het beste eerst blowen dan drinken.
Of andersom?
Is Bacardi cola hoeveel glaasjes ongv is oke? Dus net gevoel dat je dronken/aangeschoten bent maar ook weer niet te veel

Ben trouwens wel een ervaren blower
Meestal werkt eerst blowen beter. Hoeveel becardi etc kunnen we niet zeggen natuurlijk. Is voor elk persoon verschillend. Ik lig bij 2 al onder de bar te lallen en anderen kunnen er 10 drinken.

Miquelsanchez

Meestal werkt eerst blowen beter. Hoeveel becardi etc kunnen we niet zeggen natuurlijk. Is voor elk persoon verschillend. Ik lig bij 2 al onder de bar te lallen en anderen kunnen er 10 drinken.

Ahhh oke meestal als ik uurtje geleden heb Geblowt en ga poelen bestel Bacardi cola gaat het wel goed
Maar kijk gewoon tot ik beetje aangeschoten ben dat het genoeg is toch?
Is het ook waar dat ervaren blowers minder snel bad gaan op deze combi?
Ookal zijn ze onervaren met drank?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
wiet en alcohol is voor mij een uitstekende combinatie.

de hoofdregel die ik altijd aanhou is tegelijk gebruiken. biertje, jointje biertje jointje, gaat altijd goed.

waar het verkeerd kan gaan is als je je eerst knetterzat zuipt en dan pas een jointje rookt, dan misselijk draaierig en zo ziek als een hond. dus ik heb geleerd om na een avond stevig drinken dat traditionele jointje voor het slapen gaan toch maar te negeren. zo stoned als een garnaal een biertje drinken kan dan weer wel.

N

Nietingebruik

Gast
Doe ik zo vaak biertje erbij , Whiskey
Er bij nog een dan nog Bacardi en Champagne.
Dan nog ondertussen ervoor en erna Een hoop jointjes hehe.
Natuurlijk drink ik dagelijks niet zo veel als Dit maar is een feestdag

Bee

Belezen gebruiker
Wat grappig, ik heb juist dat ik kotsmisselijk word als ik eerst blow en dan een drankje doe. Ik drink eigenlijk vrijwel niet, maar meestal is het dan een of twee glazen rode wijn en dan een jointje. Prima hoor :grimacing:

Bovenaan