Under_cover011
Newbie
Ik heb in de afgelopen 4 jaar al heel wat coke gebruikt en de beste coke gehad maar ik heb nu iets meer dan een halve op en ik blijf maar bijpakken en steeds sneller en meer normaal nooit moeite gehad met het doseren van coke maar deze gaf me na 2 lijntjes al echt een heftig gevoel wat ik normaal helemaal niet heb ik heb vaker een halve gram in 2 lijnen weg gewerkt en dat was puur van een onsje gepakt en niet eens zo heftig als nu en vraag me af waardoor het kan dat ik deze cravings in eens heb en moeilijk zelf kan bepalen of ik bij pak het lijkt wel of ik door de coke bestuur word en wil stoppen maar me hoofd wil steeds meer en heb nu al 4 kleine lijntjes gepakt op een half uur normaal pak ik een redelijke lijn en na een uur pas meer en geloof me (niet om op te scheppen ) maar heb heel vaak gebruikt en altijd goed mee om kunnen gaan maar het lijkt steeds verslavender te worden en meer versneden te worden met iets wat niet gedaan werd jaren terug hebben jullie mss tips ik ga deze sws laten testen dus dat hoeft niet meer gemeld te worden