DarkScope zei:zou je van 1 keer coke snuiven dood kunnen gaan of wat dan ook?
Bal0n zei:DarkScope zei:zou je van 1 keer coke snuiven dood kunnen gaan of wat dan ook?
Kom volgende keer even met een fatsoenlijk topic aan. Dit is wel heel erg bazaal he? Ja je kan dood gaan, je kan ook doodgaan als je aan het wandelen ben. Tevens als je slaapt, en als je je haren kamt.
cunt zei:mischien handig om een paar sites op internet te lezen over de drugs die je interesseren?
is makkelijker dan het allemaal op dit forum te vragen.
DarkScope zei:cunt zei:mischien handig om een paar sites op internet te lezen over de drugs die je interesseren?
is makkelijker dan het allemaal op dit forum te vragen.
ja maar kheb liever meningen van personen met ervaringen van de verschillende drugs, als k lees over de effecten van een bepaalde drug lees k op sommige sites totaal andere dingen dan op andere sites
als ik u een raad mag geven !!!!DarkScope zei:zou je van 1 keer coke snuiven dood kunnen gaan of wat dan ook?
hmmmz,hoe komt dat ik mezelf hier in herken???schranziewanzie zei:als ik u een raad mag geven !!!!DarkScope zei:zou je van 1 keer coke snuiven dood kunnen gaan of wat dan ook?
als je het nog nie gedaan hebt blijf er vanaf!!! weet je ook nie hoe het is ...
was ook altijd overtuigd da ik er nie verslaaft aan kon worden.
maar tegendeel is bewezen ik snuif nu geen coke meer nu het nog gaat voor te stoppen;
maar merk wel zeer goed dat mijn goesting in iets veel hoger is als
ik voor die coke had .
rook me maar te pletter met weed voor die kriebels die ik krijg weg te krijgen
pff als je antivries drinkt is de kans dat je doodgata nog veel groterde kans dat je van 1 keer dood gaat is groter bij xtc als je iets aan je lever hebt
mss omda we elkaar kenne en ong. hetzelfde nemen en roken en bla en blaFrisko zei:hmmmz,hoe komt dat ik mezelf hier in herken???schranziewanzie zei:als ik u een raad mag geven !!!!DarkScope zei:zou je van 1 keer coke snuiven dood kunnen gaan of wat dan ook?
als je het nog nie gedaan hebt blijf er vanaf!!! weet je ook nie hoe het is ...
was ook altijd overtuigd da ik er nie verslaaft aan kon worden.
maar tegendeel is bewezen ik snuif nu geen coke meer nu het nog gaat voor te stoppen;
maar merk wel zeer goed dat mijn goesting in iets veel hoger is als
ik voor die coke had .
rook me maar te pletter met weed voor die kriebels die ik krijg weg te krijgen![]()
![]()
![]()
pff
![]()
![]()
als je het op jouw vergelijkign hebt een heel slechte..Flashing Moments zei:als je antivries drinkt is de kans dat je doodgata nog veel groterde kans dat je van 1 keer dood gaat is groter bij xtc als je iets aan je lever hebt![]()
wat zijn dat nou voor vergelijkingen :P
Bal0n zei:DarkScope zei:zou je van 1 keer coke snuiven dood kunnen gaan of wat dan ook?
nieuwere soorten drugs(ghb..) staan er niet op maar de informatie is nog wel relevant toch..?BobG zei:Uitjebol.nl is een beetje veroudert volgens mij...
inderdaadcaatje zei:ja denk t ook. Ik vind uit je bol lekker duidelijk en als je alles zeker wil weten zoek je de rest er toch bij? Ter aanvulling ofzo