coke gevaarlijk?

Deranged

Badass junkie
Als je een zwak hart heb kan het wel eens fout aflopen. Tegenwoordig is er atropine die een extra risico aan het hele gebeuren toevoegd.

matthijs

Badass junkie
Ja, het kan...je kan ook dood gaan van een broodje pindakaas eten, maar het lijtk me niet.
Er zijn 1000en coke snuivers in nederland en je gaat niet dood van de cocaine. Hooguit als er andere stoffen inzitten die wel giftig zijn, maar dit komt bijna nooit voor aangezien de dealer graag levende klanten heeft.
Je kan er wel aan dood gaan als je er alergisch voor bent.

Bal0n

Badass junkie
DarkScope zei:
zou je van 1 keer coke snuiven dood kunnen gaan of wat dan ook?

Kom volgende keer even met een fatsoenlijk topic aan. Dit is wel heel erg bazaal he? Ja je kan dood gaan, je kan ook doodgaan als je aan het wandelen ben. Tevens als je slaapt, en als je je haren kamt.

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:
DarkScope zei:

Kom volgende keer even met een fatsoenlijk topic aan. Dit is wel heel erg bazaal he? Ja je kan dood gaan, je kan ook doodgaan als je aan het wandelen ben. Tevens als je slaapt, en als je je haren kamt.

ik bedoel maar, dat coke zo gevaarlijk kan zijn dat je van 1 keer snuiven dood zou kunne gaan door de stof cocaine zelf? want kheb us gehoord dat of je kunt er de 1e keer dood van gaan of als je te veel gebruikt

J0rrit

Badass junkie
ja wrm zeg je dan dat dit een belachelijk topic is? als het antwoord toch ja is is het helemaal geen domme vraag

Bal0n

Badass junkie
Het punt is dat alles dodelijk kan zijn de eerste keer, misschien ben je wel allergisch voor vlees?! :wink:

Bovendien is dit ook goed op internet te vinden.

J0rrit

Badass junkie
cunt zei:
mischien handig om een paar sites op internet te lezen over de drugs die je interesseren?
is makkelijker dan het allemaal op dit forum te vragen.

ja maar kheb liever meningen van personen met ervaringen van de verschillende drugs, als k lees over de effecten van een bepaalde drug lees k op sommige sites totaal andere dingen dan op andere sites

Bal0n

Badass junkie
DarkScope zei:
cunt zei:
mischien handig om een paar sites op internet te lezen over de drugs die je interesseren?
is makkelijker dan het allemaal op dit forum te vragen.

ja maar kheb liever meningen van personen met ervaringen van de verschillende drugs, als k lees over de effecten van een bepaalde drug lees k op sommige sites totaal andere dingen dan op andere sites

Wat verwacht je hier? Allemaal dezelfde reacties? :wink:

Jeller

Badass junkie
de kans dat je van 1 keer dood gaat is groter bij xtc als je iets aan je lever hebt

als je natuurlijk 5 gram coke in je kl* draait op 5 minuten zal je ook wel dood zijn

Psykaholik

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
als ik u een raad mag geven !!!!
als je het nog nie gedaan hebt blijf er vanaf!!! weet je ook nie hoe het is ...
was ook altijd overtuigd da ik er nie verslaaft aan kon worden.
maar tegendeel is bewezen ik snuif nu geen coke meer nu het nog gaat voor te stoppen;
maar merk wel zeer goed dat mijn goesting in iets veel hoger is als
ik voor die coke had .
rook me maar te pletter met weed voor die kriebels die ik krijg weg te krijgen

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
DarkScope zei:
maar tegendeel is bewezen ik snuif nu geen coke meer nu het nog gaat voor te stoppen;
ik voor die coke had .
hmmmz,hoe komt dat ik mezelf hier in herken??? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: pff :( :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
schranziewanzie zei:
DarkScope zei:
ik voor die coke had .
hmmmz,hoe komt dat ik mezelf hier in herken??? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: pff :( :)
mss omda we elkaar kenne en ong. hetzelfde nemen en roken en bla en bla
GEWOON 1 TIP BLIJF VAN COKE

Jeller

Badass junkie
Flashing Moments zei:
de kans dat je van 1 keer dood gaat is groter bij xtc als je iets aan je lever hebt
als je antivries drinkt is de kans dat je doodgata nog veel groter :grin:
:confused: wat zijn dat nou voor vergelijkingen :P
als je het op jouw vergelijkign hebt een heel slechte..

wie antvries slikt weet gewoon dat het verkeerd gaat gaan..
sommige mensen zijn al doodgegaan aan 1keer xtc gewoon omdat ze iets aan hun lever hebben en niet wisten dat ze dat niet konden..

dus ik zeg gewoon dat je vlugger van xtc kan sterven voor de eerste keer dan van coke.. (als je iets aan je lever hebt natuurlijk)

anno

Newbie
Bal0n zei:
DarkScope zei:

Kom volgende keer even met een fatsoenlijk topic aan. Dit is wel heel erg bazaal he? Ja je kan dood gaan, je kan ook doodgaan als je aan het wandelen ben. Tevens als je slaapt, en als je je haren kamt.[/quote)

Ik denk dat die jongen nog niks afweet van coke baLon.

caatje

Badass junkie
ja denk t ook. Ik vind uit je bol lekker duidelijk en als je alles zeker wil weten zoek je de rest er toch bij? Ter aanvulling ofzo

Bovenaan