Coffeeshops in Wageningen

TheStrip

Experimenterende gebruiker
Hoihoi,

Ik studeer sinds kort in Wageningen, waardoor het me wel handig leek om daar zo af en toe ook mijn wiet te kopen. Ik had al opgezocht dat daar 3 shops zitten: Sjop 86, de Bengel en Sidewalk. Ik ben in alle drie nog nooit geweest, maar ik wil er binnenkort wel naar toe gaan (in m'n eentje aangezien m'n studiegenootjes voor zo ver ik weet niet blowen).

Aangezien ik nog niet zo lang 18 ben, haalden m'n vrienden altijd de wiet, en ben dus nog niet helemaal bekend met de prijzen/soorten die ze in shops verkopen. Ik weet wel dat het overal een beetje verschilt wat je kan kopen..

Is er toevallig een goede, sterke wietsoort in één van die shops? Hebben ze er ook gewoon een tientje van Silver Haze, hoeveel gram (1,1?)? Of raden jullie me een andere hoeveelheid/soort aan?

Ik wil graag op de hoogte zijn van de hoeveelheden, prijzen en soorten voordat ik er naar binnen stap. Dus als iemand nog tips heeft, graag!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Welkom op het forum!

Ik zou zeggen laat je adviseren binnen de shop. De meeste shops zijn daar wel netjes in omdat ze weten dat je dan terugkomt. Als je in de shop aangeeft of je bijvoorbeeld heel erg stoned of een beetje high wilt worden, vertellen zij wel welke soort het beste voor je geschikt is. Probeer ze sowieso alle drie een keer, dan weet je waar je het prettigst geholpen wordt :wink:.

TheStrip

Experimenterende gebruiker
Dankjewel! En dank je voor je reactie,

Ja dat is eigenlijk wel het beste. Normaal gesproken loop ik alleen meteen de shop in, bedenk wat ik van te voren wil bestellen en ga weer zo snel mogelijk weg. Ik vind de sfeer en de personeel van de shops bij mij in de buurt niet erg fijn, en ik voel me ook nooit echt serieus genomen als klein, schattig-ogend meisje. Daarom wilde ik ook een nieuwe shop zoeken, maar ik zie er dus wel een beetje tegenop om daar zo onwetend naar binnen te lopen. Maargoed.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan ik me iets bij voorstellen. Misschien heb je dan gewoon de verkeerde shop te pakken. Hier zijn ze in de shop altijd heel vriendelijk en voel je je best wel welkom. Scheelt wel zeker per shop inderdaad hoor, sommige shops kom ik ook liever niet

Bovenaan