Kim zei:Speed is nauwelijks verslavend
erwin krol zei:Coke stimuleert je beloningssystem; je krijgt een 'pluim' van je geest als je snuift. een beloning die je normaal pas krijgt als je echt iets gepresteerd hebt, zoals een dikke tien scoren. Nadeel bij coke is het uitput en alleen coke kan het weer snel aanvullen; heel tijdelijk. Dat is erg verslavend.
pipoxyz zei:die theorie zou poppers en lachgas wel erg verslavend maken.Armani7 zei:omdat coke snel werkt na inname en snel weer uitwerkt en je snel weer gaat gebruiken leggen je hersenen makkelijker de link tussen handeling en beloning.
pipoxyz zei:die theorie zou poppers en lachgas wel erg verslavend maken.Armani7 zei:omdat coke snel werkt na inname en snel weer uitwerkt en je snel weer gaat gebruiken leggen je hersenen makkelijker de link tussen handeling en beloning.
Snuifdoos zei:en dan mijn "need for speed" cd-doosje nog eens properlikken.![]()
RoosJe16 zei:Snuifdoos zei:en dan mijn "need for speed" cd-doosje nog eens properlikken.![]()
Gatver, een van de zooooveel redenen waarom ik pep klote vind is dat het niet af te likken is. ZO smerig, sos: ZO heerlijk.
Ik kots al bij de gedachte :P

pipoxyz zei:tja..coke denk ik toch wel, aangezien ik, als ik de wc uitloop, direct eigenlijk wel weer naar binnen wil om het effect nog wat te versterken. ..en noges en noges![]()