HmmIk kan meteen slapen na coke. Maar sommige liggen uren plafond te staren. Geen idee dus
Naja ik slaap na 1 sleutelpunt speed al bijna 20 uur niet. Na coke ook de eerste 8 a 10 niet. Dus tis geen geintje hoor. Ken er ook die bijna gelijk kunnen slapen na coke. Dus tja, niks over te zeggen voor jou.10 UUR OMFG.
Laten we zeggen een paar lijntjes over 2-3 uur?Hangt af van de dosis.
Een paar is twee he. Geen 5. En je hebt lijnen en lijnen.Laten we zeggen een paar lijntjes over 2-3 uur?
Ga uit van 5Een paar is twee he. Geen 5. En je hebt lijnen en lijnen.
Dan duurt t wel ff denk dat slapen.Ga uit van 5
Nou, heb daar eens 3 nachten wakker van gelegen en dat was echt mega weinig. Zegt echt niets dusNa 4mmc kon ik altijd na 4 uurtjes met gemak slapen als dat wat zecht
Van 4mmc?Nou, heb daar eens 3 nachten wakker van gelegen en dat was echt mega weinig. Zegt echt niets dus
Ga uit van 5
Kun je beter je coke avondje uitstellen.Zal het dan maar licht houden vanavond.
Kan het eigelijk niet veroorloven om plafond dienst te draaien moet om 2 uur fit zijn en heel de fucking dag en avond op de voet zijn
Dan my man, cocaïne all night, all day long😇🥰Zal het dan maar licht houden vanavond.
Kan het eigelijk niet veroorloven om plafond dienst te draaien moet om 2 uur fit zijn en heel de fucking dag en avond op de voet zijn
De dag erna moet ik om 11am wakker zijn...Kun je beter je coke avondje uitstellen.
Moet je wel zolpidem hebben he🙅♂️ ik vind zolpidem trouwens geen middel wat je met uppers moet combineren, beter een normale benzo dan. Van zolpidem word je in je kop helemaal leipVerschilt van persoon tot persoon en kwaliteit van de cocaine... als het versneden is met amphetamine kan je een nachtje plafondstaren.
Van goeie coke kan je na een klein uurtje al in slaap vallen hoor.
Neem een zolpidem’metje en binnen een half uur ben je al vertrokken.
Net wat teveel gedaan denk 0.7 ofz en rond 2:30 pas gestopt.7-8 uur sochtens