Cocaïne en slapen?

benzzzy

Badass junkie
Hoelaat moet ik ongeveer stoppen als ik voor 6 uur sochtens UITERLIJK knockout wil liggen?

Spyro

DF-koning
Ik kan meteen slapen na coke. Maar sommige liggen uren plafond te staren. Geen idee dus

• Like
Waarderingen: Juun

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Verschilt erg per persoon. Stop 10 uren van te voren en het lukt je wel. Mits je niet hele grammen weg snuffelt.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Dude, met alle love in mn hart ( oke, das niet echt heel veel maargoed) wat wil je eigenlijk?
K kan een vrijbrief voor je schrijven dat je gewoon tot 1 uur s nachts coke kunt snuffelen en dat je dan om 6 uur gewoon kunt slapen maar kom op kerel, je draait toch al een poos mee, niemand kan jou garanderen dat je om 6 uur kan slapen.
Sorry als dit cru of bot of hypocriet overkomt hoor, love you 😽

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

5 normale lijnen zal rond de 200mg hangen 250 maximum anders leg je wel monsterlijnen ^^. Met kwalitief spul kan je toch na 3 a 5 uurtjes zeker slapen hoor. Sommige al na 2u. Vanaf 300 a 350 mg mag je rekenen op plafonddienst draaien. Spreek dan wel uit eigen ervaring.

benzzzy

Badass junkie
Zal het dan maar licht houden vanavond.

Kan het eigelijk niet veroorloven om plafond dienst te draaien moet om 2 uur fit zijn en heel de fucking dag en avond op de voet zijn

• Like
Waarderingen: Juun

heyol

Bewuste gebruiker
Verschilt van persoon tot persoon en kwaliteit van de cocaine... als het versneden is met amphetamine kan je een nachtje plafondstaren.

Van goeie coke kan je na een klein uurtje al in slaap vallen hoor.

Neem een zolpidem’metje en binnen een half uur ben je al vertrokken.

Paranoize.

Badass junkie
Verschilt van persoon tot persoon en kwaliteit van de cocaine... als het versneden is met amphetamine kan je een nachtje plafondstaren.

Van goeie coke kan je na een klein uurtje al in slaap vallen hoor.

Neem een zolpidem’metje en binnen een half uur ben je al vertrokken.
Moet je wel zolpidem hebben he🙅‍♂️ ik vind zolpidem trouwens geen middel wat je met uppers moet combineren, beter een normale benzo dan. Van zolpidem word je in je kop helemaal leip

benzzzy

Badass junkie
7-8 uur sochtens
Net wat teveel gedaan denk 0.7 ofz en rond 2:30 pas gestopt.
Vanaf 4 uur plafond dienst gedraaid xd.
Rond een uur of 6 kreeg ik mijn eerste hypnagoge hallucinatie maar dat was een vals alarm hellaas lol (vrijwel altijd als ik hypnagoge hallucinaties krijg val ik in slaap in nog geen paar minuten).

Bovenaan