Clorazepinezuur (Tranxene), Temazepam en Phenibut

Practuna

Belezen gebruiker
Hey mensen,

Weet het, een droge groet, sorry xD

Ik probeer het zo kort mogelijk te houden, hoop niet dat het vervelend is dat ik speciaal weer voor een vraag van mij een nieuw topic creër, weet niet of dat acceptabel is, als het maar niet 10 x per week is i guess? :P

Mijn vraag:
Is het wel in ieder geval 'redelijk' (dus niet dodelijk) veilig, deze combo, met 450mg Phenibut? Ik slik deze medicijnen al ongeveer iets meer dan een half jaar dus mijn lichaam is wel gewend aan deze medicijnen maarja, weet ik veel ik ben vrij dom als het om medicatie en andere chemicaliën gaat, daarmee bedoel ik dat ik me er wel wat in probeer te verdiepen maar ik heb lang niet de kennis van een goede Psychiater, ver van dan lol..;

- 3x daags 10mg Tranxene
- 2x 20 mg Temazepam voor het slapen gaan, 2 capsules, neem 1 in, zet de stopwatch aan en probeer te slapen, dan na ongeveer 30 a 40 minuten neem ik de 2e capsule in als ik denk 'nee ik zal slecht slapen vandaag' (bijna altijd nodig maar soms niet.)

Dom genoeg, heb ik het impulsief al gedaan, nog geen problemen maar misschien komen die later.. verder neem ik vandaag ook kleine doseringen Ethylphenidate, poeder vorm, geen eens een weegschaal maar heb niet het idee dat ik te hoog doseer, doe het met een kleine tandenstoker en stop steeds 2 kleine bultjes in een capsule en neem die in.
Geen krampen in mijn borst gehad (dan was ik abrupt gestopt natuurlijk), na een capsule eerst beetje eufori, dan (al na een uurtje/45 minuten geen euforie meer maar wat stimulatie en een comedown.. niet echt mijn ding dus, niet meer bestellen dat spul want het 'werkt' te kort voor mij, neem het in en dan na 45 minuten al geen zin meer om sociaal te zijn -_- dus beetje waardeloos voor mij.

Anyway dat was het, hopelijk ben ik er morgen nog :P Al zou ik het niet heel erg vinden als ik er niet meer was, aangezien ik dan dood vlees zou zijn :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik probeer het zo kort mogelijk te houden, hoop niet dat het vervelend is dat ik speciaal weer voor een vraag van mij een nieuw topic creër, weet niet of dat acceptabel is, als het maar niet 10 x per week is i guess? :P
Als je een vraag hebt waar nog geen topic over is of alleen een heel oud topic dan kun je gewoon een nieuw topic aanmaken, geen probleem:thumbsup:.

Wat betreft je vraag over het combineren van tranxene, temazepam en phenibut. Houd er rekening mee dat ze elkaar versterken en je dus een groter risico loopt op bijvoorbeeld ademhalings problemen.

Ik zou heel voorzichtig zijn met deze combinatie en eigenlijk is deze niet aan te raden. Onlangs heb ik 10mg Diazepam samen met 1,8 gram Phenibut genomen. Normaal heb ik een hoge tolerantie voor alle benzodiazepines (gezien een jarenlange verslaving die nu gelukkig achter de rug is) en ben ik gewoon aan een (enkele) wekelijkse dosis van 2 gram Phenibut. Deze mix was echter duidelijk versterkend: ik voelde me fantastisch, relaxed, maar kon amper mijn spieren controleren (beven van de handen, moeite met trappen, enz.) en dit voor ongeveer 24 uur. Auto rijden of gelijk welke andere actie die coordinatie vergt is absoluut af te raden. Eveneens gevaarlijk voor de ademhaling. Ondanks mijn euforie toch de bedenking gemaakt dat dit (voor mij) op de grens was van het toelaatbare (of er net voorbij).

Practuna

Belezen gebruiker
Ja de euforie was net wel erg sterk, over de top, wanneer dat gebeurt denk ik gelijk oh shit hier ga is straks heel erg veel spijt van krijgen.. net non stop a4tjes vol geschreven met altijd dezelfde dingen, gaat over van die typische levensvragen en over verslaving, wanneer het genoeg is met gebruik enzo.

Ben bang dat mijn lichaam kapot gaat en dan is het klaar met mij, ben ook erg bang voor een pijnlijke dood!
Bedankt voor het antwoord, uhm ik kan denk ik beter de temazepam laten liggen als dat mij lukt, heb in totaal ook 1 mg etizolam in genomen omdat ik wat trillerig ben (en de comedown komt) 19:26 - ongeveer 3 puntjes Ethylphenidate + 0,5mg Etizolam, wetende dat het dom is maarja, je wilt die euforie 'nog net even' wat langer hebben.. maarja uiteindelijk ga je toch crashen en dan is het de vraag wat gaat er gebeuren met mn ademhaling als de stimulatie uitwerkt?

Daarboven op krijg ik in de comedown/crash echt zin in een biertje maar dat kan ik gewoon niet maken dat maakt het alleen maar gevaarlijker!

Fool

Badass junkie
Niemand weet wat er met je ademhaling gaat gebeuren als je 5 weinig gebruikte drugs in wazige hoeveelheden gaat combineren.

Wel moet je je realiseren dat een stimulant erbij gebruiken je risico op een ademhalingsdepressue (of andere prioriteiten natuurlijk) niet perse verlaagd. Dankzij ethylfenidaat gaat namelijk je zuurstofVERBRUIK flink omhoog. Daardoor ga je ook sneller ademen, in een poging om te compenseren. Bijkomende risico is nu ook nog dat je je weer helderder voelt waardoor je denkt dat je lichaam nog meer verdovingsmiddelen aankan.

Bovenaan