Meth is best lekker spul, heb het een keer geprobeerd. Dit was volgens mij wel tussen de 100 en 200 mg in een nacht. Daarvoor had ik nog speed gesnoven, ook had ik wat keta weg gewerkt.
Het was voor mij alleen eigenlijk het stomste moment om het te doen, had namelijk best veel te doen voor school, heb de dag erna dan ook hendig door elkaar op school gestaan de hele dag. Maar ik moet zeggen dat de rush toch behoorlijk lekker was, maar toch te verglijken met goede pasta. Ik had alleen volgens mij wat te veel gepakt in eerste instantie, ik had namelijk ongeveer dezelfde lijn als die vriend van mij en hij is toch wat meer gewend. Ik ben nog niet eens een echte speed snuiver.
Het duurde langer voordat het helemaal insloeg, de rush was heftiger, zweten, trillen, kaakfietsen, alles veel erger. Ook werkt het langer, maar echt geen 3 dagen ofzo. Als je met mate snuift werkt het misschien een paar uurtjes langer dan goede pasta. Ook voel je je een stuk afgedraaider, dit is voor mij dan ook meteen de rede om het dan een hele tijd niet meer te gebruiken.
Volgens mij is het groote voordeel van Chrystal Meth dat het erg lastig te versnijden is. Zie bijvoorbeeld deze
foto. Hoogwaardige chrystal zijn namelijk prachtige kristallen, niet voor niks de naam.
Ik denk dat mensen die niet gevoelig zijn voor een speed verslaving, ook niet gevoelig zullen zijn voor een meth verslaving.
En over dat wat AT zegt over dat meth veel verslavender is dan heroine. Ik denk dat dit compleet met de persoon te maken heeft, het is maar waar je van houdt. Er zijn mensen die gaan zich opregen aan heroine omdat ze hierdoor ontzettend lui worden en geen behoefte meer hebben om dingen te doen die ze opzich wel willen doen. Ook zijn er mensen die dan weer liever het zorgelose ik hoef niks te doen feeling van heroine hebben, als je dan de hele tijd strak staat moet je toch steeds iets doen. Tenminste lijkt me lastig om retestrak urenlang starend voor je uit te kijken en niets te doen.
Ik ben eerder van lui en ik wil niks doen, daarvoor ben ik ook min of meer wietverslaafd. Als ik een joint rook kan ik naar de tv staren of iets dergelijks zonder al te grote verveling. Met heroine gaat dit denk ik nog veel beter, daarvoor zou ik dit nooit proberen, lijkt me voor mij ontzettend gevaarlijk. Speed daarentegen is wel leuk voor een keer, maar dat hoef voor mij echt niet elke dag.
Trouwens, voel je je van heroine verkankerd de dag erna als je maar gewoon een avond een normale beginners hoeveelheid zou gebruiken. Bij speed voel ik me meestal best ellendig, hierdoor zal ik het al niet te vaak gaan doen.