• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Christal Meth, (Methafetamine)

MethodZen

Experimenterende gebruiker
Psilo zei:
Ik zou het helaas ook een keer willen proberen als het hier voor handen was. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het zo lang duurt voordat het hier een hype wordt.

Misschien dat de dealers het hier nieteens de moeite vinden om hun klantenkring na een jaar dood te zien vallen voor wat snel geld :grin:

jussie

Re:

Psilo zei:
Ik zou het helaas ook een keer willen proberen als het hier voor handen was. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het zo lang duurt voordat het hier een hype wordt.

Waarschijnlijk is het over een aantal jaar net zo makkelijk te krijgen als amfetamine....maar of je daar blij mee moet zijn.......

de spullen zijn in nederland (nog) niet te krijgen. in amerika kan je al die spullen in de supermarkt kopen om meth te maken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Re: Re:

jussie zei:
de spullen zijn in nederland (nog) niet te krijgen. in amerika kan je al die spullen in de supermarkt kopen om meth te maken.
Goede eerste indruk maak je hier joh, topic van 3 jaar geleden bumpen en nog onzin praten ook, staat je goed! :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je wordt niet lelijk van de drugs, maar omdat je je zelf zou verwaarlozen. Als je 4 dagen wakker bent, en ook nog eens slecht eet. Ja dan ga je er oud uit zien. Genoeg weekendgebruikers, waaraan je helemaal niets kan zien door de week.

L

Lid 6909

Gast
maar al die site's zijn gewoon Amerikaanse anti drugs propaganda. Crystal Meth zou heus wel slecht voor je zijn, maar dat zijn alle andere drugs bijna ook.

Zolang jij het 2 keer per jaar ofzo gebruikt, is er echt niks aan de hand hoor, zelfs met heroïne niet.

Geniet met altijd en gebruik met mate

Angramar Temenos

Badass junkie
gNuxx zei:
maar al die site's zijn gewoon Amerikaanse anti drugs propaganda. Crystal Meth zou heus wel slecht voor je zijn, maar dat zijn alle andere drugs bijna ook.

Zolang jij het 2 keer per jaar ofzo gebruikt, is er echt niks aan de hand hoor, zelfs met heroïne niet.

Heroine is kinderspeelgoed vergeleken met meth..

Chris Pontius

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:

je hebt zelf nog geen van beide gebruikt.

Angramar Temenos

Badass junkie
plantenbak zei:
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:

je hebt zelf nog geen van beide gebruikt.

Dat ga ik voorlopig ook zo houden.

Debris

Bewuste gebruiker
Veel dank voor deze review, ik ben al lang op zoek naar iemand die eens kan vertellen hoe 't is.
Als echte speedfreak staat dit al lang op mijn verlanglijstje maar ook op mijn lijstje van angst, het lijkt me een heel mooi product maar zeer verslavend. Zoals jij het gedaan hebt (toevallig een keertje tegenkomen) is de manier hoe ik 't ooit hoop te doen.
Als ik ooit een methdealer tegenkom, nee dank je wel. Verslaafd zijn aan meth lijkt me niet 't beste toekomstbeeld.
Ik ben blij dat je hebt kunnen vertellen hoe dat 't was en een vergelijking tussen speed en meth hebt gemaakt.

Chris Pontius

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Dat ga ik voorlopig ook zo houden.

Wie ben jij dan om die vergelijking te maken.

Edit :
Niet helemaal duidelijk misschien; maar vooral bij deze 2 drugs waarbij zoveel onzin verhalen over zijn kan je dit niet zomaar zeggen.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Meth is best lekker spul, heb het een keer geprobeerd. Dit was volgens mij wel tussen de 100 en 200 mg in een nacht. Daarvoor had ik nog speed gesnoven, ook had ik wat keta weg gewerkt.

Het was voor mij alleen eigenlijk het stomste moment om het te doen, had namelijk best veel te doen voor school, heb de dag erna dan ook hendig door elkaar op school gestaan de hele dag. Maar ik moet zeggen dat de rush toch behoorlijk lekker was, maar toch te verglijken met goede pasta. Ik had alleen volgens mij wat te veel gepakt in eerste instantie, ik had namelijk ongeveer dezelfde lijn als die vriend van mij en hij is toch wat meer gewend. Ik ben nog niet eens een echte speed snuiver.

Het duurde langer voordat het helemaal insloeg, de rush was heftiger, zweten, trillen, kaakfietsen, alles veel erger. Ook werkt het langer, maar echt geen 3 dagen ofzo. Als je met mate snuift werkt het misschien een paar uurtjes langer dan goede pasta. Ook voel je je een stuk afgedraaider, dit is voor mij dan ook meteen de rede om het dan een hele tijd niet meer te gebruiken.

Volgens mij is het groote voordeel van Chrystal Meth dat het erg lastig te versnijden is. Zie bijvoorbeeld deze foto. Hoogwaardige chrystal zijn namelijk prachtige kristallen, niet voor niks de naam.

Ik denk dat mensen die niet gevoelig zijn voor een speed verslaving, ook niet gevoelig zullen zijn voor een meth verslaving.

En over dat wat AT zegt over dat meth veel verslavender is dan heroine. Ik denk dat dit compleet met de persoon te maken heeft, het is maar waar je van houdt. Er zijn mensen die gaan zich opregen aan heroine omdat ze hierdoor ontzettend lui worden en geen behoefte meer hebben om dingen te doen die ze opzich wel willen doen. Ook zijn er mensen die dan weer liever het zorgelose ik hoef niks te doen feeling van heroine hebben, als je dan de hele tijd strak staat moet je toch steeds iets doen. Tenminste lijkt me lastig om retestrak urenlang starend voor je uit te kijken en niets te doen.

Ik ben eerder van lui en ik wil niks doen, daarvoor ben ik ook min of meer wietverslaafd. Als ik een joint rook kan ik naar de tv staren of iets dergelijks zonder al te grote verveling. Met heroine gaat dit denk ik nog veel beter, daarvoor zou ik dit nooit proberen, lijkt me voor mij ontzettend gevaarlijk. Speed daarentegen is wel leuk voor een keer, maar dat hoef voor mij echt niet elke dag.

Trouwens, voel je je van heroine verkankerd de dag erna als je maar gewoon een avond een normale beginners hoeveelheid zou gebruiken. Bij speed voel ik me meestal best ellendig, hierdoor zal ik het al niet te vaak gaan doen.

geekos

Bewuste gebruiker
Onlangs die reportage van Bruce (hoe noemt hij ook al weer met z'n achternaam, afin je kent hem wel van z'n reportages voor BBC bij de neonazi's, diepgelovige katholieken, vrouwelijke bodybuilders, swingers, ...) gezien over "The city addicted to crystal meth". Het effect van meth op de gelaatsuitdrukking alleen al zag er zeer heftig uit, de ogen van de gebruikers waren gewoon in het rond aan het zwieren langs alle kanten. Verder kwam er dan nog dat bijna iedereen in die stad (ben naam ook vergeten) aan de meth zat, 1/3 van alle criminele feiten daar had te maken met meth. Ik zeg niet dat het hier zo'n vaart zou lopen moest het ineens makkelijk beschikbaar zijn maar toch, het is iets om op te letten als het er ooit aankomt.

it's called America, and it's one big shitty country where everything is big.. so everyone tends to MAKE everything big, even drug problems

Re:

Freezing zei:
Zoek eens op google afbeeldingen: Faces of methamphetamine.

Als jy er zo uit wil gaan zien, Go on! :confused:

Het zal idd niet gezond zijn, maar ben er wel achter gekomen dat veel van die zogenaamde before/after foto's van meth gebruik. Die zijn 12 jaar geleden ook al gebruikt in een of ander tv spotje over de gevaren van wiet/hasj gebruik :confused: :confused:

En daarbij komt ook nog dat Amerika zo iets natuurklijk mega opblaast, net zoals ze bij meer dingen doen daaro... :sunglasses:

speeseend

Wijs gebruiker
Flip Trip zei:
...Trouwens, voel je je van heroine verkankerd de dag erna als je maar gewoon een avond een normale beginners hoeveelheid zou gebruiken. Bij speed voel ik me meestal best ellendig, hierdoor zal ik het al niet te vaak gaan doen.

Nee! je voelt je niet verrot na één maal Hero te gebruiken. Misschien voel je je de volgende dag wat misselijk omdat de Hero nog steeds werkt.

Nathaniel

Wijs gebruiker
geekos zei:
Onlangs die reportage van Bruce (hoe noemt hij ook al weer met z'n achternaam, afin je kent hem wel van z'n reportages voor BBC bij de neonazi's, diepgelovige katholieken, vrouwelijke bodybuilders, swingers, ...) gezien over "The city addicted to crystal meth".

Bruce? Louis Theroux that is :wink:

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik denk dat omdat in amerika zo'n extreme haat tegen drugsgebruik heerst, de meeste druks zoals een xtc pilletje niet zo makkelijk te krijgen is. Hierdoor zoeken mensen iets anders, crystal meth is een makkelijk te maken, goedkope drug. Doordat zoveel mensen in een land drugs willen gebruiken maar nergens tegen een redelijke prijs aan kunnen komen gebruiken ze crystal meth, en omdat zoveel mensen dit doen heb je ook zoveel verslaafden. Als heel nederland xtc zou gebruiken elk weekend zouden er ook veel meer mensen verslaafd raken. De hype om meth heeft puur met de regering en de omvang van amerika. Ik ben er heilig van overtuigd dat in nederland en europe we nooit zo'n grote hype om meth krijgen!

dye

probeer die shit niet meer te doen , ik wil niet dat deze rotzooi overwaait uit amerika , oprotten met die troep , ik weet dat het zeker hier zal komen en populair zal worden maar ik hoop dat het nog lang duurt ,

ps: sorry voor mn reacties maar ik heb speed gehad

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Wikihan zei:
BNN heeft er ook een soort docu over gemaakt in Spuiten en Slikken op reis Ik denk niet dat BNN het snel zal verdaaien zodat het negatiever lijkt dan het is. En het was nog steeds redelijk naar. Op de site van Spuiten en Slikken kan je het nog bekijken: http://www.bnn.nl/sens2009/video/?v=eb3da7c5383568cdb590d85527a1eb03 of zoeken bij videos S&S op reis afl 6.

Ik vind het in die docu nog best wel meevallen. Vergeet niet dat ze in Amerika geen gedoogdbeleid hebben en je in een groot deel van de staten op bijna elke hoek van de straat wel een guns&ammo hebt zitten. Ze zorgen daar meerendeel zelf voor de problemen, niet alleen de 'kartels' en de gebruikers, maar zeker ook de overheid.

Bovendien zijn die foto's zeker wel bullshit, die zag je vroeger ook in anti-wiet propaganda in de US.

psych-out

Bewuste gebruiker
Re:

Freezing zei:

die verslaafden denken op den duur dat er beestjes onder hun huid zitten en beginnen eraan te krabben. op den duur krijg je van die wondjes.
echt goor

soldiermoney

Bewuste gebruiker

psych-out zei:
Freezing zei:

die verslaafden denken op den duur dat er beestjes onder hun huid zitten en beginnen eraan te krabben. op den duur krijg je van die wondjes.
echt goor

Dat is trouwens ook een ziekte, dat je denkt dat er parasieten onder je huid zitten. Weet alleen niet meer hoe het heet.

Intoxicated

Wijs gebruiker

soldiermoney zei:
psych-out zei:
Freezing zei:

echt goor

Dat is trouwens ook een ziekte, dat je denkt dat er parasieten onder je huid zitten. Weet alleen niet meer hoe het heet.

Sterker nog, it's real!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schurft_(mens)

Bovenaan