Chinezen, hoe?

Fishhead0707

Wijs gebruiker
seth zei:
Als het er ooit van komt hoop ik dat je er éénmalig van geniet! Heb je ervaring met Chinezen dat je weet dat het je ding niet is? Ik vind het bvb niet vergelijkbaar met coke roken van een zilverpapier ofzo.

DMT gechineesd. Maar ik hoop ook zeker dat als ik ooit Heroïne doe, dat het éénmalig is.

W.F.L.

Badass junkie
DMT chinezen, je moet het maar willen. Dan is het toch onmogelijk om jezelf een breakthrough in te sucken? :P

Nu goed, ben er inmiddels achter dat chinezen (van meth, geen heroïne) niet heel moeilijk is. Zolang de aansteker niet te dicht bij de folie komt, er niet teveel zooi opligt en je rustig aan doet is het wel een relaxte methode van inname op zich.

Fishhead0707 zei:
Maar als ik de kracht & discipline in me heb om het gewoon één keer te proberen. Het effect te bekijken. Vervolgens bij een negatief effect, het door de wc te spoelen(of weg te geven).

Bij een negatief effect pas? Heb je er weleens bij nagedacht dat de high misschien heel natuurlijk en goed aanvoelt? Niet met al die irritante klachtjes en katers die je krijgt van rommelige partydrugs. En dat negatieve effecten pas bij heel frequent gebruik merkbaar zijn (lichamelijke gewenning en craving?) Dan loop je dus echt in de val, volgens mij.

Fishhead0707 zei:
Of als het effect bevalt dat ik het nog een tweede keer zal doen.

En waarom niet nog een keer..

Fishhead0707 zei:
Mocht ik inderdaad verslaafd raken, dan ben ik de grootste eikel aller tijden

Nee, dan ben je net zoals het overgrote deel van de heroïnegebruikers gewoon een mens. Met zijn eigen zwakheden, zoals wij allemaal. Zelfoverschatting is er misschien één van, dat weet je niet. :P

Fishhead0707 zei:
Ik heb genoeg ervaring met drugs. Ik weet hoe mijn lichaam & geest reageert op drugs. Het is niet dat ik voor het eerst drugs gebruik en meteen naar de heroïne grijp.

Maar dit soort drugs zijn nou niet echt vergelijkbaar met de gangbare drugs. Uitgezonderd coke misschien. Wat als je er nou achterkomt dat die ervaring helemaal niet te vergelijken is met alles wat je daarvoor gedaan hebt?

NorthernLightBE zei:
Pleur die shit echt weg, heb je het verhaal van Berbatov gelezen? Heb je je HEEL goed verdiept in opiaten? Zelfs dan nog is de kans veel groter dat het fout gaat dan niet. Ookal ben ik jonger, ik zou je gewoon op je bek moeten slaan. Dan heb ik het tenminste gePROBEERT je te helpen. Ik was dit aan het typen in PM, maar neen, ik ga het op het forum zetten. Ik snap erg dat je benieuwd bent naar Hero roes en drugs, maar dat is ook de reden waarom bijna elke gebruiker voor de bijl gaat toch. Ik heb nog NOOIT gehoord iemand gehoord die positief is over heroine. Gooi het gewoon weg man, het is het risico niet waard..ik wil je ook gewoon niet zien afglijden om dna ergens in de nacht een hulp forum te zien verschijnen dat je radeloos verslaafd bent aan bruin. Recreatief gebruik? Pfff...niemand start met het gedachte dat hij verslaafd gaat worden, allemaal denken ze dat ze boven de "junks' staan aan het centraal. Maargoed, doe het niet en gooi het nu weg, of is het al te laat?

Vooral naar Fishead bedoelt, want voor TS is het waarschijnlijk al te laat

Het hoeft natuurlijk niet per sé te laat te zijn. Heroïne is vast wel door een aantal mensen eens te proberen zonder verslaafd te worden. Alleen dat zijn van die dingen die je op voorhand niet kan weten, hoezeer een drug je ligt, omdat er ten eerste al weinig écht vergelijkbaars is en alle verhaaltjes en dergelijke mogen dan zo goed beschreven zijn, je bent naïef als je denkt het effect of de capaciteiten van een drug te kunnen voorspellen zonder hem frequent gebruikt te hebben.

Enneh, ik zou trouwens hetzelfde kunnen zeggen over cocaïne tegen jou. Je bent net 16. Cocaïne heeft misschien niet zo'n slecht imago als heroïne, dat is gereserveerd voor basecoke om een of andere reden die nergens op slaat. En toch is de HCl voor mij persoonlijk veel sneakier en erger. Denk aanvankelijk maar niet zoals ik dat het te vergelijken is met speed qua verslavingscapaciteit want dat is het dus helemaal niet. Je weet niet waar je aan begint :sunglasses:

..Haha! Geintje hoor! :grin: Als jullie heroïne of crack willen proberen moet je dat vooral doen joh, dan heb je toch issues (al dan niet met je nieuwsgierigheid).. :mrgreen:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Mooie en goede reactie. En volkomen correct.

Ik ga in ieder geval eerst me morfine tabletten testen. En zie wel of ik überhaupt ooit Heroïne ga doen en hoe dat afloopt. maar als ik het doe dan snuiven. Maar wanneer en of ik het ga doen geen idee.

speeseend

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Fronske zei:
Wat voor glaasje?

glaasje kan ook zo eruit zien. het is hetzelfde principe:

maar dit heeft uiteindelijk niets met Hero of het topic te maken :)

speeseend

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Oh ik dacht dat je een glas met folie bedoelde..

Maar dat doet het ook ja :grin:

Ik kon helaas niet direct een juiste afbeelding scoren.

Glaasje was bij mij inderdaad een Lipton ice tea® glas waar een folie overheen werd gespannen (met plakband of elastiek). Vervolgens worden er gaatjes in geprikt met een uiterst dunne naald. Hier leg je ongerookt sigarettenas op. Liefts nog een beetje fijn geplet of gehakt. Uiteindelijk komen er nog twee gaten tegenover elkaar in. Eén voor je vinger op te leggen, de ander om aan te zuigen.

Zo, dit was weer 'A Trip Down Memory Lane'.

Lizz

Belezen gebruiker
Dit onderwerp ligt nogal gevoelig en terecht waarscheinlijk.

Heb het ook eens geprobeerd, chinezen dan en dat voelde als de flash van basecoke, alleen sterker en er kwam geen eind aan die flash. Kon ook niet meer praten, alleen met een big smile en gesloten ogen genieten van dat gevoel. Weet niet meer hoeveel trekjes het waren, wel dat er iets over was.

Maar de vlg. dag ziek......trillen, zweten, kotsen....het is dus absoluut geen Cristiane F. fabeltje en heb de rest ook door de wc gespoelt..... :kots:

W.F.L.

Badass junkie
Ik zat een tijd te twijfelen, maar DIT ^ plus de roofies, de meth en de verhalen die ik hoor van ex-gebruikers heb ik nu echt besloten om het niet te doen. Klinkt absoluut niet goed :grin:

NorthernLightBE zei:
je bent net 16

Ik kon het niet laten, maar héé, nu overdrijf je toch wel hoor. Binnen 2 maand 17, geef me een cadeau zou ik zeggen.

OT: sorry om zo offtopic te gaan.

Dus om maar iets te zeggen:
Hoe was het nu?

er bewust voor kiezen heroine te gebruiken , is ,. en dat is niets persoonlijks , maar denk niet een doordachte zet dit voor te leggen aan een .....nu ongwenst verslaafde ., welke jij ook zal worden als je er voor gaat ...iedereen heeft eigenschappen , ik ook ....nog wel.......en ik ben ook al verslaafd aan de f...... hero,,,,,,hoewel het me , ongewild keer op keer dat beetje steu geeft dat ik nooit heb gehad , en wist dit van te voren , als ik een uitweg met drugs vind ut deze stress bende blijf ik het pakken , ..........wie niet?......ik ken ze niet ....dat maakt het nog rommeliger ......zij die gestopt zijn , doen er niet veel aan om met je in contact te komen in het vrije dagelijkse leven ......je staat er alleen voor , ja een methadonpost achter je , en een hoop wellicht familie die dingen gaan zeggen waar jij het niet mee eens ben ......want tegen de tijd dat je wil stoppen maar niet meer kan ....zeg je waarschijnlijk....dit heb ik niet gewild ....hier heb ik niet voor gekozen hoor ...tsja van die ene keer kwam 2 ...en toen zo verder .....maarja ...wie heeft jou gewaarschuwd??.........ik heb mn meisie nog , en ben heel heel heel hard aan het vechte.......met mezelf gek!!!......sta op 4druppels meet , en heb een maat van me een verslaving weten te voorkomen ...ik heb hem letterlijk 4 hele harden stompen recht voor zn bakkes gegeven .......nee die is gewaarschuwd.......goos ....hero is geen drugs ,,,,drugs is iets dat in de volksmond van de jonge generatie een niets betekenend woord is geworden ....wiet is toch ook vette harde shit??.........bruin....hero.....chinezen ........wie ken jij die het met plezier al 10 jaar rookt???........zonder te weten wat je nu gaat doen , omcht je die keuze maken ..........kunne de meeste met de ervaring van het nuttigen ervan je denk ik maar 1 ding zeggen ...dom is niet het woord, weet waar je voor kiest want pijn komt ook

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Fishhead0707 zei:
Ik heb al gemerkt dat chinezen totaal niet mijn ding is en dat zeker met heroïne niet meer wil gaan doen. Snuiven vind ik prima(ook al kan op bloedneus en super heftige inslag) maar als ik ooit een keer doe dan snuiven.

:)

Ik heb uiteindelijk van de week Heroïne gebruikt.

Het effect was heel fijn, mellow en relaxed.. :sunglasses: Ik heb er zeker van genoten een unieke ervaring. Maar ik merkte al heel snel dat dit niet mijn ding was. Dat ik dit puur eenmalig wou ervaren. Ik heb toen nog een beetje bijgepakt en de rest door de WC gespoeld. Toen kwam heel plots en heel snel de "kater". Dit was voor mij de lichamelijke bevestiging, van mijn geestelijke beslissing. Heel bizar, bijzonder en uniek.

Ik kan nu begrijpen wat mensen bedoelen met Heroïne. Ik zie ook dat het een hele verraderlijke drug is. Zonder de kater zou het heel makkelijk zijn om het vaker te gebruiken. Ik begrijp heel goed dat mensen mij hebben gewaarschuwd voor deze drug. Ik zal dat vanaf dit moment ook zeker gaan doen. Ook al sta je heel sterk in je schoenen, je kan van te voren niet weten hoe je reageert op Heroïne.

Ik heb geen spijt dat ik het geprobeerd heb. Ik zie het als een bijzondere & unieke ervaring.
Maar ik weet wel dat ik blij ben, dat ik juist op dit moment in mijn leven Heroïne heb gebruikt. Want als ik het op een ander moment had gebruikt. Was de uitkomst zeer waarschijnlijk heel anders geweest.

Mijn post is puur hoe ik Heroïne heb ervaren, hoe ik er tegen aan kijk.

Iedereen die er over denkt om het gebruiken denk heel goed na.. Want het is een grens die je overgaat. Als je eenmaal die grens over bent, is het heel gemakkelijk om het vaker te gaan doen. Om verdwaald te raken in de kracht & sluwheid van Heroïne.

Sterkte & Succes...

W.F.L.

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ik zat een tijd te twijfelen, maar DIT ^ plus de roofies, de meth en de verhalen die ik hoor van ex-gebruikers heb ik nu echt besloten om het niet te doen. Klinkt absoluut niet goed :grin:

Haha wat een leugenaar. Of nee eerder onbetrouwbaar :grin:

Anyway: Nog steeds is "niet" het beste antwoord, je kan net zo goed boven een kattenbak gaan hangen, heeft dezelfde geur en je wordt er even misselijk van :grin:

seth

Gast
lees nog eens goed berbatov's topic... maak geen stomme fouten nu! één keer is één keer en niet binnen een jaar of later whatever nog één keer. één plus één blijft twee en je zou absoluut de eerste niet zijn.

Drientje

DF-koning
Vinden jullie het allemaal heel erg dat ik er gewoon niet eens over na denk om het te doen? Ik heb geleerd andere mensen als voorbeeld te nemen van hoe het wel en niet moet.

Er zit in de propaganda bijna altijd wel een kern van waarheid. En ik hou van mezelf, ik hou van het leven. Ik hoef niet te vluchten in een warme, zachte en pijnloze roes. Het leven mág af en toe kut zijn.

Ik denk dat ik heel dankbaar ben dat ik geenszins de behoefte voel om een keer heroïne te proberen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Vinden jullie het allemaal heel erg dat ik er gewoon niet eens over na denk om het te doen? Ik heb geleerd andere mensen als voorbeeld te nemen van hoe het wel en niet moet.

Er zit in de propaganda bijna altijd wel een kern van waarheid. En ik hou van mezelf, ik hou van het leven. Ik hoef niet te vluchten in een warme, zachte en pijnloze roes. Het leven mág af en toe kut zijn.

Ik denk dat ik heel dankbaar ben dat ik geenszins de behoefte voel om een keer heroïne te proberen.

Dat is persoonlijk, als je daar geen behoefte aan hebt moet je het zeker niet doen.

Jij hebt denk ik in het verleden ook vaak genoeg totaal niet op andere mensen hun voorbeelden gelet, dat is geen verwijt, maar om die reden vind ik het raar dat je zoiets zegt.

En ik hou ook van mezelf en van het lezen. Ik zie een keer proberen ook niet als vluchten naar een warme, zachte en pijnloze roes. Zoals jij het beschrijft, heb ik het zelfs niet ervaren. Dus ik vlucht absoluut niet voor het leven. Ik probeer juist zo veel mogelijk te leven.

Waarom ik het dan toch wil proberen ? Nieuwsgierigheid, ik heb er best veel van geleerd en twijfel ook absoluut niet meer aan het feit dat heroïne gevaarlijk en verslavend is.

Uiteindelijk ben ik blij dat ik het eens geprobeerd heb, heb er dan ook absoluut geen spijt van.

Ga ik het ooit nog een tweede keer doen ? Nee.

Ik raadt het iedereen af, zelfs om het keer te proberen. Wat hierboven staat is mijn persoonlijke ervaring. Dat ik er zo mee om kan gaan wil niet zeggen dat iemand anders dat ook na. Het is absoluut niet de bedoeling om dit te beschouwen als een ervaring die heroïne minder gevaarlijk doet lijken.

Het is zeer gevaarlijk, dus probeer het liever niet.

Drientje

DF-koning
Waar the fuck is mijn post gebleven?

Had een heel verhaal, inclusief mooi quotes waar ik rete trots op was want nu kan ik het ook, is ie weg!.

Grrrmmmmbl.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:

Had een heel verhaal, inclusief mooi quotes waar ik rete trots op was want nu kan ik het ook, is ie weg!.

Grrrmmmmbl.

Dat is zwaar irritant... :(

Ga je het verhaal nog opnieuw schrijven ? :)

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Drientje zei:

Nee,dat is niet erg.Dat is heel goed van je.

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Drientje zei:

Grrrmmmmbl.

Dat is zwaar irritant... :(
Ja en ik weet zeker dat ik hem gepost had. Grrr.

Of ik ben echt blind aan het worden. :sunglasses:

Anyway, wat ik nog zeggen wilde, in het verleden heb ik vaak genoeg andermans advies en raad in de wind geslagen. Ik heb ervan geleerd. Als iemand mij iets probeert duidelijk te maken ben ik niet meer zo koppig meteen in de 'ik weet het beter' modus. Het gaat me nog lang niet goed af maar het is al een stuk beter dan toen ik 10 jaar jonger was.

En ook al hou je van het leven, het kan zomaar raar lopen. Lees anders dit boek eens. Sinds ik dat gelezen heb denk ik niet meer dat overkomt mij niet. Want het zo zomaar kunnen. Mensen met een goede baan, eigen huis met flinke tuin en genoeg geld op de bank die nu in het bos in een tentje bivakkeren. De keuzes die we hier en nu maken galmen soms tot diep in de toekomst door.

Toen jij de hero nam wist je niet wat er ging gebeuren, en dat is waarom het een hele grote risicofactor is zich heeft. Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram. Ook is heroïne niet zomaar een stof maar een stof die in je receptoren de sleutel en slot verbinding hebben. De moleculaire structuur van heroïne past zo goed op jouw receptoren dat is gewoon eng. Er zijn maar weinig stoffen die zo goed op een receptor passen als heroïne.

En ik heb vroeger veel gebitched op verslaafden die hier kwamen klagen over de afkick of de trek maar ze hebben me wel een ding geleerd, iedereen kan verslaafd raken. En vaak juist degenen die dachten 'dat overkomt mij niet'.

@ ikdoemijnbest, fijn! Weer een zieltje gered.... :P

Nee, ik kan me niets voorstellen van de aantrekkingskracht van heroïne. En dat is maar goed ook. Nu hebben jullie het voor mij getest en ben ik gevrijwaard. :wink:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Drientje zei:

Dat is persoonlijk, als je daar geen behoefte aan hebt moet je het zeker niet doen.

Jij hebt denk ik in het verleden ook vaak genoeg totaal niet op andere mensen hun voorbeelden gelet, dat is geen verwijt, maar om die reden vind ik het raar dat je zoiets zegt.

En ik hou ook van mezelf en van het lezen. Ik zie een keer proberen ook niet als vluchten naar een warme, zachte en pijnloze roes. Zoals jij het beschrijft, heb ik het zelfs niet ervaren. Dus ik vlucht absoluut niet voor het leven. Ik probeer juist zo veel mogelijk te leven.

Waarom ik het dan toch wil proberen ? Nieuwsgierigheid, ik heb er best veel van geleerd en twijfel ook absoluut niet meer aan het feit dat heroïne gevaarlijk en verslavend is.

Uiteindelijk ben ik blij dat ik het eens geprobeerd heb, heb er dan ook absoluut geen spijt van.

Ga ik het ooit nog een tweede keer doen ? Nee.

Ik raadt het iedereen af, zelfs om het keer te proberen. Wat hierboven staat is mijn persoonlijke ervaring. Dat ik er zo mee om kan gaan wil niet zeggen dat iemand anders dat ook na. Het is absoluut niet de bedoeling om dit te beschouwen als een ervaring die heroïne minder gevaarlijk doet lijken.

Het is zeer gevaarlijk, dus probeer het liever niet.

Amen, het verwoord precies wat ik wilde posten.

:wink:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ja en ik weet zeker dat ik hem gepost had. Grrr.

Of ik ben echt blind aan het worden. :sunglasses:

Anyway, wat ik nog zeggen wilde, in het verleden heb ik vaak genoeg andermans advies en raad in de wind geslagen. Ik heb ervan geleerd. Als iemand mij iets probeert duidelijk te maken ben ik niet meer zo koppig meteen in de 'ik weet het beter' modus. Het gaat me nog lang niet goed af maar het is al een stuk beter dan toen ik 10 jaar jonger was.

En ook al hou je van het leven, het kan zomaar raar lopen. Lees anders dit boek eens. Sinds ik dat gelezen heb denk ik niet meer dat overkomt mij niet. Want het zo zomaar kunnen. Mensen met een goede baan, eigen huis met flinke tuin en genoeg geld op de bank die nu in het bos in een tentje bivakkeren. De keuzes die we hier en nu maken galmen soms tot diep in de toekomst door.

Toen jij de hero nam wist je niet wat er ging gebeuren, en dat is waarom het een hele grote risicofactor is zich heeft. Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram. Ook is heroïne niet zomaar een stof maar een stof die in je receptoren de sleutel en slot verbinding hebben. De moleculaire structuur van heroïne past zo goed op jouw receptoren dat is gewoon eng. Er zijn maar weinig stoffen die zo goed op een receptor passen als heroïne.

En ik heb vroeger veel gebitched op verslaafden die hier kwamen klagen over de afkick of de trek maar ze hebben me wel een ding geleerd, iedereen kan verslaafd raken. En vaak juist degenen die dachten 'dat overkomt mij niet'.

@ ikdoemijnbest, fijn! Weer een zieltje gered.... :P

Nee, ik kan me niets voorstellen van de aantrekkingskracht van heroïne. En dat is maar goed ook. Nu hebben jullie het voor mij getest en ben ik gevrijwaard. :wink:

Tuurlijk weet je van te voren nooit wat er gebeurd. En alles kan iedereen overkomen. Maar daarom maak je wel altijd zelf de keuze.

Ik heb er geen spijt van en ben blij met de keuze die ik gemaakt hebt.

Als je geen fouten maakt dan leef je niet.

Maar zal ik het iemand aanraden? Nee zeker niet.

Drientje

DF-koning
Fishhead0707 zei:

Daarom ga je zelf de fouten maar opzoeken? We zien wel waar het schip strandt mentaliteit? Je komt er met heel veel dingen mee weg in dit leven maar ik geloof heilig dat er middelen zijn die je niet meer laten gaan. Sommige drugs zijn vergevingsgezind, ik geloof dat heroïne niet in dat tabelletje zit.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:

Daarom ga je zelf de fouten maar opzoeken? We zien wel waar het schip strandt mentaliteit? Je komt er met heel veel dingen mee weg in dit leven maar ik geloof heilig dat er middelen zijn die je niet meer laten gaan. Sommige drugs zijn vergevingsgezind, ik geloof dat heroïne niet in dat tabelletje zit.

Met dat citaat doelde ik op het leven in het algemeen. Niet zozeer drugs.

Ik zoek helemaal de fouten niet op. Ik zoek nieuwe dingen op.

Heroïne is zeker niet vergevingsgezind.

W.F.L.

Badass junkie
Ik had ook geen behoefte om heroïne te proberen, was weer een typisch coke + alcohol idee toen er wat op tafel viel en ik dacht van, fuck it, heb nu toch al alles gehad, dat kan ook nog :tearsofjoy: Tja gokken, maar ik vermijd het zowiezo. Kut opiaten zijn ook nog nooit goed gevallen bij mij :grin:

Drientje zei:
Sommige drugs zijn vergevingsgezind, ik geloof dat heroïne niet in dat tabelletje zit.

Van de verslaafd na 1x theorie weten we dat dat gewoon bullshit is. Dat is zoals al die lulverhalen over crack. Maar je neemt wel een grote gok als je het doet natuurlijk.

Drientje zei:
Je komt er met heel veel dingen mee weg in dit leven maar ik geloof heilig dat er middelen zijn die je niet meer laten gaan

Onzin. Niet na 1x. Ook niet bij heroïne. Er zijn genoeg ooitgebruikers die niet verslaafd zijn geworden.

Ik wil trouwens niet beweren dat ik er nooit aan verslaafd zou worden voor er 1 of andere smartass dat gaat suggereren, want zo zijn er ook veel die hun woorden moeten terugnemen. Ik ken mezelf niet goed genoeg en ik ben geen fucking profeet en helderziende ofzo. Ik weet ook niet waar ik over 10 jaar ben. Maar de beslissingen die je erna neemt zijn het belangerijkst. Maar dat is de gok die je neemt als je het doet :) Pech als het misloopt. Eigen schuld zeg maar. Ook als je het niet ziet aankomen :P Wat volgens mij min of meer het punt is van een verslaving. Die toont zich echt niet na een keer. Maar daar moet je je wel van bewust zijn.

Drientje zei:
Daarom ga je zelf de fouten maar opzoeken? We zien wel waar het schip strandt mentaliteit?

Nou als ik echt heel eerlijk moet zijn kan het me niet schelen. Ik heb het ook genomen toen ik coke + alcohol + xanax genomen had. Teveel ook. Dat dit geen gezonde instelling is geloof ik dan weer vrij. Ik ben allang blij dat ik nog leef :)

Drientje zei:
Ook is heroïne niet zomaar een stof maar een stof die in je receptoren de sleutel en slot verbinding hebben. De moleculaire structuur van heroïne past zo goed op jouw receptoren dat is gewoon eng. Er zijn maar weinig stoffen die zo goed op een receptor passen als heroïne.

Ja je voelt je nep gelukkig. Eng he :P Dat het niet zo eng, bijzonder of wat dan ook is juist het gevaar, denk ik? Naast het feit dat het net als coke en nicotine een middel is dat je achterlaat met een trek waar andere drugs niet toe in staat zijn. Past coke ook zo goed op je receptoren ofzo? :grin:

Drientje zei:
Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram.

Goeie reden om het roken ervan te vermijden. Dope snuiven of roken is echt iets heel anders vind ik. Methamfetamine en cocaïne zijn ook niet te vergelijken als je ze rookt/snuift.

Drientje zei:
Anyway, wat ik nog zeggen wilde, in het verleden heb ik vaak genoeg andermans advies en raad in de wind geslagen.

Ik ook. :grin: Verder vind ik het proberen van cocaïne, heroïne of basecoke ook waardeloos. Je hebt er niks aan om te weten hoe het voelt. Je neemt enkel risico's en je brengt je toekomst/leven in gevaar. Ik vraag me toch altijd af wat mensen bezielt als ze denken aan dit soort dope proberen. Issues met je nieuwsgierigheid. Bij mij is het eerder het-kan-me-geen-moer-schelen-mentaliteit. Zeker als ik coke genomen heb kan het me wel vaker geen moer schelen allemaal :openmouth: Dat is ook de reden dat ik het neem. Bah, ik ben nog nooit zo eerlijk geweest als hier :grin:

Drientje zei:
En ook al hou je van het leven

Doe ik niet :grin: Niet nu. Maar wel genoeg om niet iedere dag coke te snuiven, ook al zou ik wel willen en zou ik het wel kunnen. En ook genoeg om dit te vermijden. Al is daar niet zoveel wilskracht voor nodig. Nu nog niet allesinds. Een sterke wil heb je pas nodig als je te kampen krijgt met het verslavende ervan. Níet de high. Ik heb ook nog een tijd heroïne gehad en ik heb het niet genomen. Uiteindelijk wel iemand blij mee gemaakt (?!) die wel te kampen heeft met een gewoonte. Ik geloof niet zo in het door de plee spoelen van shit, dat bewijst dat je jezelf niet vertrouwt. :grin:

Drientje zei:
Nee, ik kan me niets voorstellen van de aantrekkingskracht van heroïne

Ik ook niet. Dat maakt me bang. Cocaïne kon ik me ook niet veel voorstellen van de aantrekkingskracht aanvankelijk. Nu jammer genoeg wel. Maar daar was ik ook een stuk naïever. En niet bang. Bij crack wel. Nou. Crack maakt je wel bang na 1x vind ik :P Of ja, niet na 1x, maar als je de flash voelt en als je ziet hoe snel het gaat haha. En dat stelt dan nog volgens mij geen bal voor bij de mensen die het basen wel verkiezen boven het snuiven. Methamfetamine maakt me niet bang. Heb ik ook heel erg onderschat. Ik maak er ook geen geheim van dat ik het allang iedere dag zou roken mocht het hier te vinden zijn :grin:

seth

Gast
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram.

Goeie reden om het roken ervan te vermijden. Dope snuiven of roken is echt iets heel anders vind ik. Methamfetamine en cocaïne zijn ook niet te vergelijken als je ze rookt/snuift.

<-- hier sla je de bal toch wel even compleet verkeerd. Als je hero snuift slaat het veel harder in. Je krijgt de flash die je van chinezen niet krijgt. net omgekeerd als bij coke eigenlijk.

W.F.L.

Badass junkie
Mja dat het efficiënter is had ik begrepen, maar sneller in je bloedbaan kan toch niet? :confused: Behalve dan dat het echt laaaang duurt voor de heroïne smelt (vind ik) en je dus kan roken. Waarom rookt iedereen het dan eigenlijk? :P

Ik vond het allesinds niet lekkerder dan sex. Oké, toegegeven, ik had wel tintelingen na mijn eerste lijntje, maar om dat nu een flash te noemen of beter dan sex.. :confused: Zeker als er iemand zegt "het voelde als de flash van basecoke zonder einde" nou.. als je basecoke chineest misschien :confused: Het voelde wel goed, tuurlijk. Maar toch niet als basecoke uit een pijp ofzo :confused: echt ver van. Meth chinezen geeft ook een hardere "flash" maar dat zal wel zijn omdat dat vrijwel gelijk begint te dampen zodra je een vlam onder de folie houdt. Nouja, weer wat geleerd :grin:

Edit: Voor de smaak moet je het allesinds niet doen :confused:

seth

Gast
W.F.L. zei:
Mja dat het efficiënter is had ik begrepen, maar sneller in je bloedbaan kan toch niet? :confused: Behalve dan dat het echt laaaang duurt voor de heroïne smelt (vind ik) en je dus kan roken. Waarom rookt iedereen het dan eigenlijk? :P

Ik vond het allesinds niet lekkerder dan sex. Oké, toegegeven, ik had wel tintelingen na mijn eerste lijntje, maar om dat nu een flash te noemen of beter dan sex.. :confused: Zeker als er iemand zegt "het voelde als de flash van basecoke zonder einde" nou.. als je basecoke chineest misschien :confused: Het voelde wel goed, tuurlijk. Maar toch niet als basecoke uit een pijp ofzo :confused: echt ver van. Meth chinezen geeft ook een hardere "flash" maar dat zal wel zijn omdat dat vrijwel gelijk begint te dampen zodra je een vlam onder de folie houdt. Nouja, weer wat geleerd :grin:

Edit: Voor de smaak moet je het allesinds niet doen :confused:

flash beter dan sex <-- alleen met een shot, en dan ben je compleet vertrokken :kots:

xastur

Belezen gebruiker
Het blijf het erg interessant vinden het lezen over heroine. Of ik het ooit heroine zal gebruiken geen idee, ik heb nu een aantal jaren erg veel pijn on mijn schouders, nek en onderrug zal dit dan de enige medicijn kunnen zijn om alles weg te nemen.. tramadol 400mg had geen effect, in geen enkele manier, codeine sulfaat had ook geen effect lyrica ook niet. En zo kan ik nog even doorgaan. Oxycodine moet ook een goede keuze zijn maar of dit liever zou doen als heroine geen idee. Oxy is heel wat zakker denk ik. Ik zou het idd wel snuiven. Chinezen tja die wonen in china genoeg meer ervaring heb ik daar niet mee. Of roken meer effectiever is als ik dan van andere hoor dat snuiven harder aankomt waarom chinezen de meeste mensen dan. Ik ben wel verslaving gevoelig maar mocht ik het toen dan zou ik nooit meer dan een halve gram kopen en maar 0.20 gram gebruiken en de reSt weggooien . Speed is altijd mijn favo geweest heerlijk gevoel. Jaren gebruikt nu al.meer dan 10 jaar niks gebruikt. Enig voordeel van heroine dat je er niet van kunt trippen dus dat ik daar geen last van pyschose kan krijgen wat ik van blowen wel heb. Meth zou ik ook eens willen proberen omdat ik een speed liefhebber ben. Roken en snuiven zou ik dan doen. Cocaine was een drugs voormij dat mij zeet deed tegenvallen vond het echt waardeloos. 50 euro per gram van 70 procent en niet mijn ding speed doet ongeveer hetzelfde behalve dat verdovende effect op je lippen/neus.
basen zou ik nooit doen veel mensen heb ik daar teronder zien gaan daardoor.
ter conclussie momenteel speel ik met de gedachte maar mijn gevoel verbied mijn om er werkelijk iets mee te doen nog. Ook mijn vrouw zou mij dat nooit kunnen vergeven. Ze is colombiaanse en ook daar komt de coca en hero vandaan beide kosten daar maar 3 euro per gram. Ik denk dat hero hier 30 euro kost?

leveldesigner

Bewuste gebruiker
Forumleiding
Subforum Specialist
dat was enkele jaren gelden, sinds een paar jaar is heroine duurder dan cocaine zelfs!! Geloof dat je nu rond de 50 a 60 euro voor een gram heroine betaald en dan is het nog maar de vraag hoe goed de kwaliteit is. Heroine is erg gevaarlijk voor jou vrees ik, ten eerste omdat je al aangeeft verslavings gevoelig te zijn, en misschien nog wel temeer omdat je dus pijn in je nek, schouders etc hebt. Heroine is dan een goede pijnstiller, alhoewel je wel steeds meer nodig hebt want men gewend snel aan dope. DUs, al met al een afrader, maarja, dat wist je zelf ook al wel natuurlijk.

Ganja-man

Experimenterende gebruiker
DecayMaster zei:
M'n eerste post hier, dus eerst en vooral : hoi iedereen :)

Door een rare loop van omstandigheden vandaag heb ik hier nu een gram heroine liggen.
Hoewel 27 jaar oud en het nooit aangeraakt te hebben ben ik nu eigenlijk toch wel nieuwsgierig ernaar en heb ik na overleg met mezelf besloten het een keertje te proberen.

IV is zowiezo out of the question (panische angst voor naalden en gewoon een kwestie van gezond verstand) en snuiven eveneens wegens een totally fucked up neus en dus wou ik het chinezen. Alleen weet ik niet hoe. Ik heb wat rondgezocht op internet en van wat ik begrijp is het krek hetzelfde als coke (meer dan genoeg ervaring mee) basen. Maar om zeker te zijn had ik toch graag van mensen met wat meer ervaring gehoord hoe dat chinezen nu echt werkt.

Moet ik de heroine prepareren op de één of andere manier zoals bij coke het geval is? Ik heb van dat lichtbruine poeder.
Is roken in een pijpje (als ik al base doe ik het met een pijpje) doenbaar of moet het toch echt met een stukje zilverpapier?
Hoe voelt het? Ik heb echt nog nooit van m'n leven niet eens een enkele korrel H aangeraakt, laat staan in m'n bloedbaan gejaagd, niet omdat ik er zo immens bang van ben ofzo, ik ben er gewoon nooit mee in aanraking gekomen.
Andere dingen waar ik moet op letten/mee rekening houden?

Alvast bedankt :)

Hoi DecayMaster,

Je onderwerp sprak me direct aan(is wel al 4 jaar terug) maar kom.

Ik dacht in mijn eigen nu,lees in dat goed? Die vraagt hoe je juist moet chinezen,terwijl jij nog de ervaring gelukkig nog niet echt weet,hoef je ook zeker niet te weten!
Want las dat je zelf nog nooit een brok H had aangeraakt zei je.
Hoer ben ik wel fier op op wat je schreef:ik las dan iets verder,en zag dat je dan tog wat research hebt gedaan,en je bent een verstandig iemand geweest.
Dat je het dumpte en gewoon zover mogelijk wegsmijten zou ik zeggen die :smilingimp: H,voor jou en ieder1 die :smilingimp: H nog niet gedaan hebben.

Doe en begin er gewoonweg niet aan,ook is niet experimenteren !

Dan nog,zo een dingen zou ik nog niet zeggen,hoe je dat,en dat juist moet doen,terwijl die iemand er nog niets v ervaring mee geeft,dan zou ik denken en redeneren,hij kent drugs niet. Hoop dat dat zo blijft,en dit meen ik oprecht!

Hopelijk gaat ie goed met je?

Groetjes vanwege

Ganja-man :smoke:

HALLO FORUM-VISITORS
dit is ook men 1-Ste POST dat ik hier schrijf en ik heb een Vraagje waardat ik na ZEER VEEL UREN OPZOEKWERK nog Altyd Niet het Antwoord op Kunnen Vinden Heb,DUS DAAROM HOOP IK DAT HIER WEL TE KRIJGEN,
ik woon Feitelijk al meer dan 8-Jaar in Thailand en Soms ben ik terug in Belgie voor een Aantal Weken of 3a4-Maanden Zelfs,
Telkens als ik Terug naar BELGIE kom Breng ik mij ZOALS Nu ook het Geval is ong 15a20-Gram PURE WITTE THAISE HEROINE MEE Voor MIJN EIGEN GEBRUIK WELTEVERSTAAN,
maar het Probleem is dat ik met ANDERE MENSEN GEEN ENKEL KONTAKT MEER HEB omdat IK HIER BIJNA NOOIT BEN,EN MIJN PROBLEEM IS DAT IK DIE PURE WITTE HEROINE GEWOONWEG NIET KAN CHINEZEN WANT DIE BRANDT DIRECT OP en IK CHINEES GRAAG EENS OP MEN GEMAK ZO EEN HALF-UURTJE maar WAT MOET IK DAAR TUSSEN MENGEN??ik weet dat vele Dealers die ZOGEZEGDE BROK-HEROINE Verkopen daar ALTYD EEN ZAKJE POEDER BYGEVEN DAT IN DE HEROINE-WERELD(LOOPSEL)Genoemd Wordt WANT met dat LOOPSEL kan je PURE HEROINE ZEER MAKKELIJK VERDUNNEN NAAR EIGEN GOEDDUNKEN MAAR HOE NOEMT IN FEITE DAT PRODUKT?????IK HEB HET HIER DUIDELIJK(NIET)OVER MENGSEL ,=MAAR OVER EEN VERDUNNINGS-PRODUKT DAT ZEER GOED OP ZILVER-FOLIE GELEID,zal mij AUB Iemand op DIT Forum kunnen ZEGGEN<WELK>PRODUKT DAT DAT IS???veel dank

Fool

Badass junkie
Volgens mij is dat soort heroine niet geschikt om te chinezen, maar enkel om te snuiven of te spuiten.

leveldesigner

Bewuste gebruiker
Forumleiding
Subforum Specialist
klopt, ookal vermeng je het met iets, zoals bijvoorbeeld cafeine, om het mooi te laten lopen op folie, dan nog zal het niet goed gaan. Die witte heroine is inderdaad enkel voor snuiven en spuiten en KAN gewoon niet gechineest worden. helaas...

Dus, lekker blijven snuiven, of spuiten zou ik zeggen.
Zowiezo zal je, zou je het wel kunnen chinesen, er weinig van voelen want snuiven van heroine is gemiddelt 8 keer sterker als roken/chinesen. Dus moet je veel meer roken wil je hetzelfde effect hebben, wat gewoon zonde van je dope is.

veel succes,

Datwel

Experimenterende gebruiker
Iemand die 15 a 20 gram pure dope het land binnen smokkelt voor eigen gebruik moet toch bekend zijn met het gebruik ervan? Hoe doe je dat in Thailand dan?

Bovenaan