Ja en ik weet zeker dat ik hem gepost had. Grrr.
Of ik ben echt blind aan het worden.
Anyway, wat ik nog zeggen wilde, in het verleden heb ik vaak genoeg andermans advies en raad in de wind geslagen. Ik heb ervan geleerd. Als iemand mij iets probeert duidelijk te maken ben ik niet meer zo koppig meteen in de 'ik weet het beter' modus. Het gaat me nog lang niet goed af maar het is al een stuk beter dan toen ik 10 jaar jonger was.
En ook al hou je van het leven, het kan zomaar raar lopen. Lees anders
dit boek eens. Sinds ik dat gelezen heb denk ik niet meer dat overkomt mij niet. Want het zo zomaar kunnen. Mensen met een goede baan, eigen huis met flinke tuin en genoeg geld op de bank die nu in het bos in een tentje bivakkeren. De keuzes die we hier en nu maken galmen soms tot diep in de toekomst door.
Toen jij de hero nam wist je niet wat er ging gebeuren, en dat is waarom het een hele grote risicofactor is zich heeft. Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram. Ook is heroïne niet zomaar een stof maar een stof die in je receptoren de sleutel en slot verbinding hebben. De moleculaire structuur van heroïne past zo goed op jouw receptoren dat is gewoon eng. Er zijn maar weinig stoffen die zo goed op een receptor passen als heroïne.
En ik heb vroeger veel gebitched op verslaafden die hier kwamen klagen over de afkick of de trek maar ze hebben me wel een ding geleerd, iedereen kan verslaafd raken. En vaak juist degenen die dachten 'dat overkomt mij niet'.
@ ikdoemijnbest, fijn! Weer een zieltje gered.... :P
Nee, ik kan me niets voorstellen van de aantrekkingskracht van heroïne. En dat is maar goed ook. Nu hebben jullie het voor mij getest en ben ik gevrijwaard.