vorige week weer wat changa gerookt
dmt gemixt met wat droomkruid (calea zacatechichi) en salie.
Hierdoor smaakt de dmt een stuk beter dan puur.
ongeveer 100 mg changa in pijpje. en gaan
Wederom een superervaring. ik trad net niet helemaal uit. Wel gelijk toen ik de rook inhield voelde ik me weggetrokken worden, eerst m'n ogen open. de structuur v/d behang op de muur werd heel diep driedimensionaal. De lijnen wouden lopen, maar bleven een beetje steken.
Waarbij ineens pling; als je hallicuneert zie je de moleculen in beweging zijn. Omdat je 360 graden zicht en vijfdimensionaal wat je normaal niet ziet.
Het is ook niet te begrijpen; enkel te ervaren.
Op naar de volgende ervaring, bedoeling is nu helemaal weg, met een mao remmer bij de changa door, voor i.p.v. 20 min. trippen een dik uur.
Ook al heb je geen enkel besef meer van tijd gedurende de trip.
dmt gemixt met wat droomkruid (calea zacatechichi) en salie.
Hierdoor smaakt de dmt een stuk beter dan puur.
ongeveer 100 mg changa in pijpje. en gaan
Wederom een superervaring. ik trad net niet helemaal uit. Wel gelijk toen ik de rook inhield voelde ik me weggetrokken worden, eerst m'n ogen open. de structuur v/d behang op de muur werd heel diep driedimensionaal. De lijnen wouden lopen, maar bleven een beetje steken.
Waarbij ineens pling; als je hallicuneert zie je de moleculen in beweging zijn. Omdat je 360 graden zicht en vijfdimensionaal wat je normaal niet ziet.
Het is ook niet te begrijpen; enkel te ervaren.
Op naar de volgende ervaring, bedoeling is nu helemaal weg, met een mao remmer bij de changa door, voor i.p.v. 20 min. trippen een dik uur.
Ook al heb je geen enkel besef meer van tijd gedurende de trip.
hou van changa is een stuk beter dan freebase dmt dat spul is niet echt lekker en het doet wat pijn aan me keel maar verder is het effect perfect.