Vapen van psychedelics?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Tessssss

Newbie
Beste psychonauten,

Ik maak sinds enige tijd gebruik van psychedilcs, helaas de research chemicals omdat ik geen andere bronnen tot mijn beschikking heb.
Denk dan aan 1plsd, 4ho-met, dcok, de rc ketamine en een paar keer truffels.
Changed my live en gebruik het zo verstandig als mogelijk.
Nu vind ik de dmt varianten lastig in gebruik, snuiven vind ik vreselijk en innemen met een mao remmer is ook wel lastig, roken lukt me ook niet goed met pijpje.
Ben ook geen roker, dus blowen lukt ook niet echt haha.
Lees veel over vaporizers en mijn vraag aan jullie is, kan je met een vaporizer dmt achtige stoffen goed gebruiken? de andere niet denk ik of wel? Ook ervaring met CDB via een vaporizer? En dan nog mijn laatste vraag, gebruikt er iemand ook wel eens kruiden in een vaporizer zoals lavendel, salie etc.
Zie dat er van die kleine containertjes in moeten en denk als je er losse poeder instopt het er door heen valt? Kruiden onder doen?
En...mochten jullie tips hebben welke..:). Zie prijzen varierend en heb het gevoel dat je toch wel voor een goede boven de 100 euro zit.

Bendankt alvast voor het meedenken..

• Like
Waarderingen: ljuv

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Beste psychonauten,

Ik maak sinds enige tijd gebruik van psychedilcs, helaas de research chemicals omdat ik geen andere bronnen tot mijn beschikking heb.
Denk dan aan 1plsd, 4ho-met, dcok, de rc ketamine en een paar keer truffels.
Changed my live en gebruik het zo verstandig als mogelijk.
Nu vind ik de dmt varianten lastig in gebruik, snuiven vind ik vreselijk en innemen met een mao remmer is ook wel lastig, roken lukt me ook niet goed met pijpje.
Ben ook geen roker, dus blowen lukt ook niet echt haha.
Lees veel over vaporizers en mijn vraag aan jullie is, kan je met een vaporizer dmt achtige stoffen goed gebruiken? de andere niet denk ik of wel? Ook ervaring met CDB via een vaporizer? En dan nog mijn laatste vraag, gebruikt er iemand ook wel eens kruiden in een vaporizer zoals lavendel, salie etc.
Zie dat er van die kleine containertjes in moeten en denk als je er losse poeder instopt het er door heen valt? Kruiden onder doen?
En...mochten jullie tips hebben welke..:). Zie prijzen varierend en heb het gevoel dat je toch wel voor een goede boven de 100 euro zit.

Bendankt alvast voor het meedenken..
Je kunt DMT (en misschien vergelijkbare stoffen) verdampen ja, maar dat komt (van wat ik hoor) nu juist vrij precies.

Zelf (nog) geen ervaring met DMT verdampen, maar wel verbranden in de vorm van changa. Mocht je aan changa kunnen komen, is dat juist een makkelijke manier om DMT binnen te krijgen.

Changa roken is trouwens juist vrij licht op de keel. De gemiddelde wiet roken komt er veel harder op aan. Misschien is het gewoon even oefenen met een pijpje, of anders eens in een klein jointje proberen?

Martinus

Wijs gebruiker
Zoek op youtube naar e-mesh vaporizer. Dat kost ongeveer 100 euro en is redelijk fool proof. Maar geen garantie dat dmt dan niet brand in de longen. Tis een lastig stofje. Je moet er best veel van roken voor een breakthrough.

5meo dmt kun je ook anaal nemen voor goed effect en is sterker dus ook met vapen makkelijker schijnt. Ik heb zelf geen ervaring.

Dpt weet ik niet. Dat geeft langer effect, dus is het nemen van 1 grote hit misschien minder belangrijk.

Kijk wel uit met vapen van psychedelics. Het is heel sterk. Het effect komt heel snel op. Ik heb alleen ervaring met dmt en ik heb tot nu toe mezelf nog niet zo gek gekregen om de andere te proberen omdat ik de intense opkomst van vapen best eng vind.

Dmt is zeker een aanrader als je van visuals houd. Het zuigt al het "echte" zo uit de realitijt.

mitchieee

Wijs gebruiker
ik heb een vape speciaal voor dmt gehaald

die is perfect alle onderdelen zijn in nederland te bestellen, voor 100+- hij controleert automatish op hoeveel tempratuur hij verdampt waardoor je alles binnekrijg wat je erop legt
(zoek op yotube dmt vape, en je zult hem snel vinden)
en je ken er verschillende bovenkantjes op doen waardoor je van alles ermee ken roken

euro. als je meer informatie over dit handige dingetje wil hebben ken je gerust een prive berichtje sturen

Tessssss

Newbie
Ah super bedankt voor alle reacties.
@Mindless als ik changa kan vinden, dan gewoon in zo’n pijpje proberen en dan van onder verwarmen denk ik?
Anaal vind ik een heftig idee. Verbaas me er ook over dat ik geen verkoop kanaal kan vinden, ken alleen maar ingangen naar de ‘normale drugs’ en daar ligt mijn interesse nou net niet. Nooit gehad.
@mitchieee ik zal een gaan zoeken of ik het kan vinden en anders kom ik graag nog bij je terug.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Mindless als ik changa kan vinden, dan gewoon in zo’n pijpje proberen en dan van onder verwarmen denk ik?
Ik heb het nooit in een pijpje gerookt (alleen in een joint) maar het lijkt me dat je bij een pijpje gewoon de vlam erboven kunt houden en dan inhaleren en de vlam er doorheen trekken... Net zoals wiet roken in een pijpje.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ik heb het nooit in een pijpje gerookt (alleen in een joint) maar het lijkt me dat je bij een pijpje gewoon de vlam erboven kunt houden en dan inhaleren en de vlam er doorheen trekken... Net zoals wiet roken in een pijpje.
Ja exact zo. Als ex-roker kan ik beamen dat het aardig te doen is. De enige reden voor mij om uit te blazen is de heftige come up icm zuurstofgebrek, niet de scherpte. Maar ja mijn longen zijn dus wel wat gewend.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan