CBD Wax

BrieMetDeBril

Badass junkie
Dag forum leden.

Ik heb een vraag over CBD Wax. Ik heb zojuist CBD wax gehaald van 66% CBD. Mijn vraag is, hoelang duurt het voordat het werkt?

Mijn vriendin en ik hebben het allebei in de mond gedaan, onder en rondom de tong.

m.v.g, BenzoLiefhebber

Neo-Shulginist

Badass junkie
Meestal na 30 minuten ofzo. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt iets/veel heb gemerkt van CBD. Ik denk het wel te merken als ik erbij blow; dat ik dan minder last heb van paranoia. Dat is het dan wel zo'n beetje.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Meestal na 30 minuten ofzo. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt iets/veel heb gemerkt van CBD. Ik denk het wel te merken als ik erbij blow; dat ik dan minder last heb van paranoia. Dat is het dan wel zo'n beetje.
Bedankt voor je snelle reactie. Het is nu een half uur geleden dat we hebben genomen, het enige wat we ervaren is rust, en minder pijn. Dat is wel gunstig.

Mijn vriendin en ik willen van het standaard blowen af, dus dat het even geen jointjes ( uberhaupt rokende dingen ) word, vandaar de CBD.
Het is een prima alternatief als het lastig is niet te blowen. Verder nog een fijne avond!

Used&abused

Experimenterende gebruiker
Misschien is een vaporizer een goed alternatief, als je van het roken af wil?

Zelf rook het wel het liefst, wel met een bong. Ik gebruik dan wel een actieve kooladapter om veel schadelijke stoffen uit de rook te filteren. Dus dat is voor jou/jullie ook een optie.

Maar wat ook absoluut aan te raden is om iets als wietmelk te maken. Heel makkelijk (check de link voor het recept) en je wordt er helemaal knetter van :) Zonder rook dus :) Ik heb het zelf gewoon met wiet gemaakt, laten koken. Geen gedoe met decarboxyleren enzo. Misschien voor een nog beter effect, maar zonder ging prima.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bedankt voor je snelle reactie. Het is nu een half uur geleden dat we hebben genomen, het enige wat we ervaren is rust, en minder pijn. Dat is wel gunstig.
Dan werkt het juist perfect. CBD voel je niet. Geen high, geen mellow als blowen oid.
Dat is de bedoeling van cbd.

Bovenaan