brute drugs combo's

Pak Suiker

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Pak Suiker zei:
...en de zachte, sociale 2c-b.
Dan ben ik benieuwd hoe jij doseert? :P

Haha, dat was indd een kwantiteit van 50% 2c-b en 50% paddestoelen. :P
Maar ik merkte wel dat die 2c-b een erg 'sociaal' karakter had, als mijn reisgenote even ging plassen miste ik haar meteen en zo.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pak Suiker zei:
DrippTone zei:
Pak Suiker zei:
...en de zachte, sociale 2c-b.

Maar ik merkte wel dat die 2c-b een erg 'sociaal' karakter had, als mijn reisgenote even ging plassen miste ik haar meteen en zo.

Ikke sprrrreeek andre tal daan jei. Hoeveel mg had je genomen, want boven de 15 mg vind ik het lang niet meer zacht. :wink: Tenzij je het oraal neemt, dan is er wat meer voor nodig. :hearteyes:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Pak Suiker zei:
DrippTone zei:

Ikke sprrrreeek andre tal daan jei. Hoeveel mg had je genomen, want boven de 15 mg vind ik het lang niet meer zacht. :wink: Tenzij je het oraal neemt, dan is er wat meer voor nodig. :hearteyes:

Oké Achmed el Faroud. :P
Dit was dus 14 mg 2c-b oraal en ehm... ik denk een kwart portie paddestoelen ongeveer.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pak Suiker zei:
Oké Achmed el Faroud. :P
Dit was dus 14 mg 2c-b oraal en ehm... ik denk een kwart portie paddestoelen ongeveer.

Meningen zijn verdeelt over wie de achmed in dit geval is. 2c-b doseren doe je toch echt in mg mag ik hopen voor je. kilo 2c-b, kilo paddo's. 50 50 dan maar? :P

Maar ik kan me best voorstellen dat 14mg oraal zacht is ja. Zo licht merk ik er niks van.

Gorrila

Newbie
Mijn all-time favorite:

MDMA+GHB+SEX

maar de echte brute combo is:

MDMA+GHB+N2O+Poppers = kabooooooom naar de sterren en terug........

ennnnuuuuuh, vergeet niet knetterhard muziek op te zetten....man wat een trip....pffffffff...!!! :mrgreen:

Qocaïne

Badass junkie
Nooit heftige combo's gedaan, maar afgelopen weekend aan de;

2C-B (42mg) , 2C-T2 (25mg) en XTC (2 x 110mg)

Absurde hoeveelheden natuurlijk, maar als je wat gewend bent... is het zoooooooo fijn!
Nog nooit zulke visuals gehad :hearteyes:

ps. Don't try this at home, zou ik nog willen zeggen. Ik wil geen ongelukken op mijn geweten hebben :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Laten we zeggen dat mijn onderliggende psychotische kenmerken het de moeite waard vinden boven de grond te komen voor een lekker hapje afwijzing, dus kan die afwijzing beter niet komen.

space scientist

Wijs gebruiker
xtc+alcohol
xtc+alcohol+wiet
xtc+wiet
coke+alcohol+nicotine
paddo's+wiet
paddo's+wiet+lachgas
paddo's+lachgas
benzo's+lachgas
benzo's+alcohol
benzo's+alcohol+lachgas
alcohol+wiet
enzo, enzo :P

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Wiet + alcohol
Rilatine + Wiet
Rilatine + Alprazolam
Ritaline + Alcohol

Dat zijn eigenlijk de enige drugs die ik combineer.

Durf op een avond uitgaan ook wel wat pillen ritalin en een vleugje benzo te mixen in mijn drankje. Lekker chill ga je daarvan :P

Phyx

Newbie
Pep + Alcohol + (ver in de avond) LSD (damn die beruchte en geweldige drum and bass avonden)

MDMA/XTC + Jack/polm

Spor

Wijs gebruiker
Dit gaat normaal tegen al mijn principes in, maar laatst een van de leukste nachten gehad met deze combi in deze volgorde:

flunitrazepam
lsd
2ct7 nasaal
oxazepam
2ct7 nasaal

Wel zo leip als een deur

WithciZ

Experimenterende gebruiker
Heb me wel eens kapot geamuseerd op nieuwjaarsnacht op:
Iets teveel wiet + anderhalve portie Truffels + Alcohol. Als je geen trip ervaringen hebt, en de kerstverlichting hangt er nog, en het vuurwerk is nog niet geweest... Zijn alle kleurtjes zo machtig mooi :tongueout:.

Heb afgelopen nieuwjaar gecandyflipped, wat gedronken en geblowed.

Hippycandyflippen (shroomz, LSD en MDMA) was ook wel lachen.

Heb ook wel eens getruffelflipt.

Ben de afgelopen 3 dagen (waarvan de eerste 2 werkdagen) + 2 nachten door gegaan, met 2 keer een paar snooze-momentjes van 1-2 uur (vannacht voor 't eerst weer degelijk geslapen :grin:) op wat dex (op de 1e en 2e dag), wiet, GHB en lachgas. Niet echt een aanrader op mijn omstandigheden, maar welk gegarandeerd lekker chaotisch niks doen voor in 't weekend :tongueout:.

Maar de leukste, individuele, zelfverrijkende, introverte, verklarende en leervolle trip bestond uit flink wat DXM met verder wat sclerotia, 2cb en wat LSD. Ik heb m'n ogen de hele trip niet geloofd, en ik heb continu scheel gekeken. Ik was blij dat ik dit vrij snel door had, en met wat muziek alleen maar heb liggen filosoferen.

Judas

Wijs gebruiker
Angeldust, rohypnol, sos & alcohol.

Was ooit populair bij hooligans & andere relschoppers: Je voelt geen pijn meer, hoe hard ze je ook slaan & schoppen.

Oom Klaas

Badass junkie
pcp en rohypnol?
Dan ga je toch gewoon out, of zorg je dan door de coke dat je wel een beetje bijblijft?

Judas

Wijs gebruiker
Van out gaan had ik geen last, ging zelfs niet knock-out van honkball-knuppelslagen op mijn kop. De cocaine zal zeker de rode draad in deze brute mix geweest zijn. Wil verder iedereen met klem deze jeugdervaring afraden. Of een motorhelm opzetten voor je de straat in deze staat opgaat.

Maar volgens mij is het tegenwoordig vrijwel onmogelijk om aan rohypnol te komen?

juustinn

Newbie
Ik deed een keer halve liter Smirnoff Vodka 40%. toen een took =Joint en toen 1 XTC pilletje. de trip was leip, maar het was de kater NIET waard. 4 uur met koppijn en over lope geven en voor de rest van de dag beetje misselijk en koppijn, ligt imme hoofd, niet goed imme doen, volgende dag had ik hetzelfde allene dan stuk ligter

Bovenaan