TrippyShit
Badass junkie
Alcohol+weed
Mdma+weed
Paddo's+weed
Coke+alcohol
Negers+witte verf.. nouja
Mdma+weed
Paddo's+weed
Coke+alcohol
Negers+witte verf.. nouja
TrippyShit zei:Negers+witte verf.. nouja![]()
Dan ben ik benieuwd hoe jij doseert? :PPak Suiker zei:...en de zachte, sociale 2c-b.
DrippTone zei:Dan ben ik benieuwd hoe jij doseert? :PPak Suiker zei:...en de zachte, sociale 2c-b.
Angramar Temenos zei:Verliefdheid en benzodiazepines. Naja, geen brute combo, maar wel eentje die ervoor zorgt dat ik niet in een bad trip van ~2 jaar kom![]()
Pak Suiker zei:DrippTone zei:Dan ben ik benieuwd hoe jij doseert? :PPak Suiker zei:...en de zachte, sociale 2c-b.
Haha, dat was indd een kwantiteit van 50% 2c-b en 50% paddestoelen. :P
Maar ik merkte wel dat die 2c-b een erg 'sociaal' karakter had, als mijn reisgenote even ging plassen miste ik haar meteen en zo.
DrippTone zei:Pak Suiker zei:DrippTone zei:Dan ben ik benieuwd hoe jij doseert? :P
Haha, dat was indd een kwantiteit van 50% 2c-b en 50% paddestoelen. :P
Maar ik merkte wel dat die 2c-b een erg 'sociaal' karakter had, als mijn reisgenote even ging plassen miste ik haar meteen en zo.
Ikke sprrrreeek andre tal daan jei. Hoeveel mg had je genomen, want boven de 15 mg vind ik het lang niet meer zacht.Tenzij je het oraal neemt, dan is er wat meer voor nodig.
![]()
Pak Suiker zei:Oké Achmed el Faroud. :P
Dit was dus 14 mg 2c-b oraal en ehm... ik denk een kwart portie paddestoelen ongeveer.
technisch gezien lijkt me het beter om dit thuis te doen dan ergens andersQocaïne zei:ps. Don't try this at home, zou ik nog willen zeggen. Ik wil geen ongelukken op mijn geweten hebben![]()
yeti zei:chocolademelk+tabasco+slagroom+ketjap
KoxBox zei:Alcohol + Nicotine![]()
Oom Klaas zei:KoxBox zei:Alcohol + Nicotine![]()
Dat is zeker hard,
ging je ook kabouters zien?
Spor zei:...
flunitrazepam
...
yeti zei:Maar volgens mij is het tegenwoordig vrijwel onmogelijk om aan rohypnol te komen?