Bruine Coke

Belg

Newbie
ik heb gisteren bruine coke aangeboden gekregen
heb het spul genomen maar merkte weinig verschil

ik was wel een beetje dronken

wat is bruine coke? vind geen info via google :flushed:
de persoon in kwestie zei wel dat dit enorm weinig te vinden is :)

Jadi

Bewuste gebruiker
Waar zou jij aan denken als je "bruine coke" voor je neus krijgt?
En met welk anders chemisch middel? Heb er nog nooit over gehoord.
Nou TS, ik hoop niet voor je dat wat je genomen hebt H is.

Belg

Newbie
het is niet dat het echt BRUIN zag hoor
de persoon in kwestie noemde het gewoon zo... altijd bij dezelfde dealer... en vond dit beter dan de 'gewone'

heb echt geen idee wat ik genomen heb :grin:

ps : misschien dat het wel iets meer effect had, in de positieve zin, en langer duurde...

Belg

Newbie
Jadi zei:
Waar zou jij aan denken als je "bruine coke" voor je neus krijgt?
En met welk anders chemisch middel? Heb er nog nooit over gehoord.
Nou TS, ik hoop niet voor je dat wat je genomen hebt H is.

ik ben ook aan het denken aan H, en dat zou goed kunnen aangezien de persoon in kwestie H fan is

nu ja, ik kan wel zeker zeggen dat ik er zeker en vast niet aan verslaafd ben
integendeel :P

misschien zit er een MINIMUM aan H in...

jaja

Bewuste gebruiker
Misschien zegt 't iets over de manier waarop het de grens over is gebracht....

Kim

Wijs gebruiker
Lana zei:
yellowmoon zei:
jaja zei:
:mrgreen: :mrgreen:

Haha :grin:

Ik heb er nog nooit van gehoord, van bruine coke.
Ik heb wel een keer rose basecoke gehad. Dat was ook raar. Was ook niet zo sterk als de gewone.

Dat is toch die syntetische rommel. Is zwaar bewerkte coke die hier wordt gemaakt dus veel goedkoper

Lana

Wijs gebruiker
Kim zei:
Lana zei:
yellowmoon zei:
jaja zei:
:mrgreen: :mrgreen:

Haha :grin:

Ik heb er nog nooit van gehoord, van bruine coke.
Ik heb wel een keer rose basecoke gehad. Dat was ook raar. Was ook niet zo sterk als de gewone.

Dat is toch die syntetische rommel. Is zwaar bewerkte coke die hier wordt gemaakt dus veel goedkoper

Weet ik veel, weet alleen dat een neger er mee aankwam, op tafel legde en ging douchen en ik het ondertussen heb gejat.
:grin: Had ik ook niet hoeven doen achteraf, rommel.

zommes

Badass junkie
Lana zei:
Weet ik veel, weet alleen dat een neger er mee aankwam, op tafel legde en ging douchen en ik het ondertussen heb gejat.
:grin: Had ik ook niet hoeven doen achteraf, rommel.

Ja óf omdat van mensen jatten zielig is misschien.

Kim

Wijs gebruiker
Welke idoot legt ze base nou onbeheerd op een tafel :openmouth:
Dat is wel eht domste wat je kan doen als je weet dat er andere baseheads zijn.

Imke

Badass junkie
Ik zou het ook niet vertrouwen, zelfs al zijn het vrienden. Als men echt verslaafd is, kijkt men niet om naar vriendschap enzo, het is sterker dan jezelf.

Lana

Wijs gebruiker
Wij waren geen vrienden van elkaar, hij was gewoon een viezerik die erom vroeg. Ik mocht hem ´helpen´ met douchen.
Maar k heb ´m ff geholpen met z´n base opmaken.

Kim

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Ik zou het ook niet vertrouwen, zelfs al zijn het vrienden. Als men echt verslaafd is, kijkt men niet om naar vriendschap enzo, het is sterker dan jezelf.

Ja maar das niet altijd waar hoor. Ik heb wel vrienden waar ik om geef niet dat alles om drugs draait.
Maar ja als iemand crack neerkegt en wegloopt tja dan zit dat anders

even terug te komen op die bruine kleurige coke,
this gewoon echte coke ,maar het is vloeibaar naar nederland gekomen ,en hier inelkaar gestampt met allemaal verschilde middelen erin,vaak oppassen met bruin achtige coke!
als het een geurtje heb die echt erg stink ,klinkt raar maar dan is tie goed!zeg niet te vetrouwen maar als die stinkt weetje ook echt dat je coke heb die vloeibaar is geweest en gemixt is met mani of met noxi,nooit gelijk in je neus stoppen,proef van te vooren,de kleur wil niks zeggen maar ziet er wel raar uit natuurlijk coke hoort wit te zijn ,zodra je een bruin achtige coke aangeboden krijg ruik eraan dan proef je het op je tong als de dealer de niej mee eens is houd het op en moet je het natuurlijk niet kopen! vloeibaar coke is moeilijk in poeder te maken dus meestal pleuren ze veel zooi erdoor heen je wil niet dat je neus wegbrand van de zuuren die erin zitten ,dit is alleen voor de bruin achtige coke als het stinkt weetje je dat het vloeibaar coke is geweest ruik je niks en het is toch bruinig dan is het geen coke maar gewoon bruin voor de unkies pas goed op mensen met wat je in neemt! als je het heb en het toch niet echt vetrouwt kwa geur en kleur pak een paracetemol maak er een kwart fijn van pleur het door je grammtje ff roeren en op tafel leggen zodra je de brokjes eraf veegt en ong heel je fijngemaakte paracetol licht nog op tafel ken je het nemen zeg niet dat tie dan goed is maar ken je hem nemen! hecht de paracemol echt vast aan de bruinige coke (netalsvochtigepep)dan ken je beter je beter nooit meer naar die dealer gaan dan is de geur die je ruikt een ZUUR je neus brand heftig nog erger dan speed en zag dan maar dag tussenschotje van je neus en zeg dan maar hallo doter me slijmvlies is onstoken maar weet niet hoe en zien hun dat het eruit gerot is door zuur en weetje wel gelijk welke zuur want ze nemen een zempel voor de micro veel succes ps bruine coke bestaat echt en het is niet altijd tering zooi this vloeibaar geweest dus zit er een sterkere mengsel in om het intact te houden !is het bruin en heel fijn en je drukt je pakje goed aan en doet em open en het is een plakje dan is het goed is het nog fijn wegpleuren zitten er brokjes in geen zorgen dan is het goed (bruinecoke)

KOMTGOED

Experimenterende gebruiker
hoezo bruin? komt bij een neger uit zn reet he. ben nu bezig aan grijze! base echt vreemd heeh

Jonnie

Newbie
Hoi,

Hoi, ik had laatst van mijn vasten dealer coke gekocht hij zij dat het rozen was, het is eigenlijk roze/bruinig, zoals de eerdere reactie hiier een paar boven bleef het :wave: als je op het sealtje drukte het wel plakken aan elkaar de dealer zij al dst het vloeibaar in het land is gekomen en het dan niet wit krijgen, tog krijg ik niet hetzelfde gevoel ik heb wel het actieve gevoel en spraakzaamer op een zekere manier maar tog allemaal net iets anders en net als bij witte cocaine duurde het wel maar ongeveer 20/30 minuten en het smaakte ook heel vies, ik wil wat neer info als dat mogelijk is ik ben bamg dat ik dalijl iets anders aan het snuiven ben of juist niet, is vloeibaren coke in poedervorm echt bruin rozen?

Bennie_Kook

Ook wel eens gehad, rose/bruin tint. Erg vreemd, was niet erg slecht, maar ook geen supergoeie ofzo. Gelukkig niks raars, gewoon versneden met dextro ofzo, of soort aspirine.

Verschilt ook per week, ene week poeder en goed, andere week brokken en slecht, of andersom. De grapjas hier reed altijd een blokje om als ik om brokken vroeg. Kwam ie terug, had ie een brokje. Één tik tegen het zakje en het brokje was poeder haha, maakte ie gewoon ff nat tussen zijn vingers, rolde er een balletje van en deed het terug. Lekker, spuug erbij voor €50,-. Soms matste ie me zelfs, omdat het "niet zulke goeie" was. Kreeg je een halve, of zelfs een hele "gratis". Top!

Valt me wel op dat je van de dealers die al jaren draaien altijd fijnere hebt. Of het nou rechtstreeks van de pen/vinger komt, of als brok geleverd, je krijgt het meteen superfijn, hoe hard die brok ook was. Glijdt als satijn door de neus, ofzo. Bij de huidige nieuwe dealers is het meestal of kleverige natte shit die als "flakes" van je pasje komen en je amper op kan snuiven, hoe lang je ook knutselt. Of middelharde brokken/poeder, waarbij je toch altijd nog van die kleine brokjes houdt. Lekker, dag later altijd van die dikke witte stukken en pus in je neus.

Van oudere dealers is altijd fijner hier, maar op de een of andere manier vindt ik de kwaliteit/werking van de jongere beter.

Het werkt bij iedereen ook anders. Ik kreeg eerder altijd last van mijn nieren, en piste de hele nacht door. Nu alleen paar keer pissen, maar kan ik de kleine jongen amper vinden. Volgens een medegebruiker heb ik dan speed, maar dat geloof ik niet. Herken het verschil tussen dat batterijenzuur en (wat) versneden sos echt wel. Speed kun je ook niet 1/2 gram van pakken, vieze shit. Iritante werking heeft het ook. Gewoon ineens fit, verder niks, geen geluksgevoel ofzo. Coke laat je verlangen naar steeds meer en meer!

het is een beetje laat maar ik heb wel antwoord op de vraag wrm coke kleur heeft,
Het komt uit het buiteland via flessen gebracht in vloeibare vorm .
bijv: als het in een fles safari heeft gelegen dan is de coke meestal rood/rose(basevorm)
Soms word coke ook in kleren verwerkt Bijv een spijkerbroek dan heeft het meestal blauwachtige kleur.
Wat ook veel dealers doen is de Coke ***** dan geeft het een soort geel bruinagtige kleur

Kwaliteit van de Coke kan je niet zien aan de kleur, of vorm , je moet gewoon een goeie dealer hebben die constant goeie kan leveren :stoned: :wink:

pictoresk

ken het in diverse kleuren zoals wit/grijzig/blauwachtig,roze en ook bruinig. en idd het zegt vaak geen bal over de kwaliteit. Weet verder alleen dat dat van die blauwe kleur en de spijkerbroeken klopt. Eigenlijk interesseerde de kleur me nooit al te veel, als die maar knalde.... en met de tijd knalde die nooit meer hard genoeg.
Verleden tijd, hopelijk voor altijd!

Bennie_Kook

Je zegt 't zelf al 'hopelijk'. Je houdt er dus al rekening mee dat 't binnenkort/ooit toch weer gebeurd. Heeft iedereen. Blijft je altijd achtervolgen...

pictoresk

@Bennie_Kook.......is absoluut waar dat het je blijft achtervolgen, de ene dag jaagt het me meer op als de andere, maar toch het is er eigenlijk bijna altijd!
Jij ziet het als rekening houden met, dat klinkt voor mij alsof je zegt dat ik het al in mijn agenda heb staan.
Ben pas rond mijn 40ste verslaafd geraakt aan hard drugs. Ik zal nooit meer zeggen dat iets mij niet zal overkomen of dat ik iets voor 100% zeker weet.
Vandaar dat ik zeg hopelijk. Ik sluit het niet uit, zal er wel fucking hard voor vechten om niet weer te gaan basen.

gr jelle

Bovenaan