Ook wel eens gehad, rose/bruin tint. Erg vreemd, was niet erg slecht, maar ook geen supergoeie ofzo. Gelukkig niks raars, gewoon versneden met dextro ofzo, of soort aspirine.
Verschilt ook per week, ene week poeder en goed, andere week brokken en slecht, of andersom. De grapjas hier reed altijd een blokje om als ik om brokken vroeg. Kwam ie terug, had ie een brokje. Één tik tegen het zakje en het brokje was poeder haha, maakte ie gewoon ff nat tussen zijn vingers, rolde er een balletje van en deed het terug. Lekker, spuug erbij voor €50,-. Soms matste ie me zelfs, omdat het "niet zulke goeie" was. Kreeg je een halve, of zelfs een hele "gratis". Top!
Valt me wel op dat je van de dealers die al jaren draaien altijd fijnere hebt. Of het nou rechtstreeks van de pen/vinger komt, of als brok geleverd, je krijgt het meteen superfijn, hoe hard die brok ook was. Glijdt als satijn door de neus, ofzo. Bij de huidige nieuwe dealers is het meestal of kleverige natte shit die als "flakes" van je pasje komen en je amper op kan snuiven, hoe lang je ook knutselt. Of middelharde brokken/poeder, waarbij je toch altijd nog van die kleine brokjes houdt. Lekker, dag later altijd van die dikke witte stukken en pus in je neus.
Van oudere dealers is altijd fijner hier, maar op de een of andere manier vindt ik de kwaliteit/werking van de jongere beter.
Het werkt bij iedereen ook anders. Ik kreeg eerder altijd last van mijn nieren, en piste de hele nacht door. Nu alleen paar keer pissen, maar kan ik de kleine jongen amper vinden. Volgens een medegebruiker heb ik dan speed, maar dat geloof ik niet. Herken het verschil tussen dat batterijenzuur en (wat) versneden sos echt wel. Speed kun je ook niet 1/2 gram van pakken, vieze shit. Iritante werking heeft het ook. Gewoon ineens fit, verder niks, geen geluksgevoel ofzo. Coke laat je verlangen naar steeds meer en meer!