Brozolam mini tripreport

Diablo69

Bewuste gebruiker
Gister een Bro van 3 mg geprobeerd omdat ik die kleine pilletjes niet gebroken kreeg. Als een blok geslapen en topfit wakker geworden. Denk dat als je dit 1x per week gebruikt je een heerlijke nachtrust tegemoet gaat.
groetjes!
(iemand nog tips om ze te breken? Zijn hele kleine pilletjes en zou ze graag iets lager doseren)

Rain

Bewuste gebruiker
Gister een Bro van 3 mg geprobeerd omdat ik die kleine pilletjes niet gebroken kreeg. Als een blok geslapen en topfit wakker geworden. Denk dat als je dit 1x per week gebruikt je een heerlijke nachtrust tegemoet gaat.
groetjes!
(iemand nog tips om ze te breken? Zijn hele kleine pilletjes en zou ze graag iets lager doseren)
Oh Nice! Bedoel je niet toevallig Bromazolam? Nu rest de vraag: Of je vanavond zonder ook goed in slaap komt? ipv breken kan je afbijten. :)

Laatst bewerkt:

Diablo69

Bewuste gebruiker
Nou ga zo voor het eerst mapb proberen (heb eindelijk vakantie ) dus ik test het overmorgen voor je goed, slapen zonder benzo. Nou gebruik ik benzo Max 1 x in de twee weken als ik een dag vrij ben om even lekker zorgeloos in slaap te vallen

• Like
Waarderingen: Rain

Zoraa

Wijs gebruiker
Een pillen cutter die kun je voor een laag bedrag bij de apotheek kopen. Heb er zelf ook een. Die snijd zelfs de kleine etizolam pilletjes perfect doormidden

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb die Bromazolam pilletjes ook, ze zijn blauw en glitterig. Ik probeerde er 1 doormidden te snijden met een mes, maar het brokkelde heel erg.

Ik vind 3 mg echt teveel. Ik heb 1 x een halve gehad (ongeveer) en de hele volgende dag zo duf als een konijn. Vond het wel erger dan bij bv. Flunitrazepam, Diazepam of Etizolam.

Practuna

Belezen gebruiker
Ik heb laatst Bromazolam genomen, eerst één in genomen, twee uur later niks, toen nog ééntje, niks. Volgende dag vijf in genomen en drie uur gewacht, geen effect dus had er elf tegelijk in genomen, NOG geen effect. Ik geef er een paar aan een een maat van mij en neemt eerst één en voelde wel iets maar te weinig dus nam hij een tweede na ong anderhalf uur. Later die avond ben ik naar huis gegaan, kreeg ik laatst te horen van hem dat hij na de derde pil twee dagen heeft geslapen en toen hij uit bed stapte op de grond viel en met dubbele tong praatte tegen de begeleiding hier.

Ik voel dus al weer.. he le maal nnnniets, geen effect nada noppes. Ze waren niet nep.
HOE is dit mogelijk ik heb dit al bij zoveel benzo's gehad (gewoon geen effect, ook geen delusions of sobriety volgens anderen.) Dit kan toch niet, ben ik geen mens ofzo!? :fearful: En heb dit soort dingen wel eerder verteld en mensen zeggen dan dat het aan tollerantie ligt en/of aan delusions of sobriety, of.. natuurlijk dat ik lieg.., wat absoluut niet zo is.

Niemand heeft er een verklaring voor, NIEMAND xD, echt wat de hell man wat gebeurt hier nou? :laughing::laughing:

Bovenaan