• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer Tina

Dutchversa

Belezen gebruiker
Donderdag 7 december 2023 was het zover. Sinds voorjaar 2020 heb ik ervaring met drugs in combinatie met seks. Het begon toen met een half pilletje xtc, daarna een keer de combi xtc en ghb en in 2021 kwam daar 4mmc of 3mmc bij, uiteraard niet tegelijkertijd 🙈 Ondertussen ook andere drugs of chems geprobeerd, maar nog nooit crystal meth / Tina. Veel verhalen over gelezen, maar door al die indianenverhalen ook wel twijfel of het verstandig zou zijn. Bij de laatste bestelling bij de dealer toch maar een grammetje meegenomen. Donderdag, vrijdag en het weekend vrij, dus een mooi moment om te proberen als we eventueel hersteltijd nodig zouden hebben.

Donderdag was het dus zover, rond 10 uur in de ochtend namen mijn vriend en ik onze eerste booty. We hadden matras lekker in de woonkamer gelegd en op de tv speelden heerlijke “natuurfilms met ontklede mannen”
.. Ik ben 1m94 en weeg 92 kg en nam een booty met 50 mg Tina. Mijn vriend is iets kleiner dus die kreeg ook iets minder in zijn booty. Na een minuut of 10 begonnen we wat te voelen, maar het was nog niet extreem. Misschien hadden we door al die indianenverhalen teveel verwacht 
 het gevoel kwam wel iets meer op toen we na 1,5 uur ongeveer 20 mg hadden genoven. Later in de middag nog een keer hetzelfde genomen, nadat we tussendoor een keer 3 ml (voor mij) en 2,5 ml (voor mijn vriend) aan ghb hadden genomen. Het gevoel kwam toen lekker op zetten en na een derde booty rond middernacht kwam het helemaal lekker los. Ondertussen lekker samen bezig geweest en ook nog wel wat “gescoord”, maar omdat het om een tripreport gaat, laat ik die details maar achterwege. Rond vijf uur in de ochtend nog een vierde booty genomen en toen kregen we het gevoel dat we hadden verwacht
 misschien te voorzichtig geweest? Rond 9 uur zijn we naar bed gegaan met nog even een booty keta (respectievelijk 25 en 20 mg). Paar uur geslapen, maar om de biologische klok niet te frustreren rond 13 uur uit bed gekomen
 gisteravond gewoon rond 23 uur naar bed en vanmorgen om 9 uur op. Ik was bang voor een fikse dip of kater, maar voel me prima. Weet niet of er zondag nog iets van een “dinsdag dip” komt, zo ja dan laat ik het weten.

Al met al. Heerlijke tijd gehad, lekker “wap” en geil, maar niet spectaculair. In de toekomst nog wel eens weer, misschien dan een slam, maar niet dat ik dit heel vaak hoef.

Groetjes en fijn weekend,
Jeroen

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Donderdag 7 december 2023 was het zover. Sinds voorjaar 2020 heb ik ervaring met drugs in combinatie met seks. Het begon toen met een half pilletje xtc, daarna een keer de combi xtc en ghb en in 2021 kwam daar 4mmc of 3mmc bij, uiteraard niet tegelijkertijd 🙈 Ondertussen ook andere drugs of chems geprobeerd, maar nog nooit crystal meth / Tina. Veel verhalen over gelezen, maar door al die indianenverhalen ook wel twijfel of het verstandig zou zijn. Bij de laatste bestelling bij de dealer toch maar een grammetje meegenomen. Donderdag, vrijdag en het weekend vrij, dus een mooi moment om te proberen als we eventueel hersteltijd nodig zouden hebben.

Donderdag was het dus zover, rond 10 uur in de ochtend namen mijn vriend en ik onze eerste booty. We hadden matras lekker in de woonkamer gelegd en op de tv speelden heerlijke “natuurfilms met ontklede mannen”
.. Ik ben 1m94 en weeg 92 kg en nam een booty met 50 mg Tina. Mijn vriend is iets kleiner dus die kreeg ook iets minder in zijn booty. Na een minuut of 10 begonnen we wat te voelen, maar het was nog niet extreem. Misschien hadden we door al die indianenverhalen teveel verwacht 
 het gevoel kwam wel iets meer op toen we na 1,5 uur ongeveer 20 mg hadden genoven. Later in de middag nog een keer hetzelfde genomen, nadat we om tussendoor een keer 3 ml (voor mij) en 2,5 ml (voor mijn vriend) aan ghb hadden genomen. Het gevoel kwam toen lekker op zetten en na een derde booty rond middernacht kwam het helemaal lekker los. Ondertussen lekker samen bezig geweest en ook nog wel wat “gescoord”, maar omdat het om een tripreport gaat, laat ik die details maar acherwege. Rond vijf uur in de ochtend nog een vierde booty genomen en toen kregen we het gevoel dat we hadden verwacht
 misschien te voorzichtig geweest? Rond 9 uur zijn we naar bed gegaan met nog even een booty keta (respectievelijk 25 en 20 mg). Paar uur geslapen, maar om de biologische klok niet te frustreren rond 13 uur uit bed gekomen
 gisteravond gewoon rond 23 uur naar bed en vanmorgen om 9 uur op. Ik was bang voor een fikse dip of kater, maar voel me prima. Weet niet of er zondag nog iets van een “dinsdag dip” komt, zo ja dan laat ik het weten.

Al met al. Heerlijke tijd gehad, lekker “wap” en geil, maar niet spectaculair. In de toekomst nog wel eens weer, misschien dan een slam, maar niet dat ik dit heel vaak hoef.

Jeroen
Heb je het laten testen?

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik ben 1m94 en weeg 92 kg en nam een booty met 50 mg Tina.
Ik heb nog nooit iemand rectaal gebruik als "een booty nemen" zien beschrijven. Love it. :tearsofjoy:

Ik vraag me af: hoe ben je erop gekomen om drugs rectaal te gebruiken? Ik heb zo wat alles wat je je maar kan bedenken wel eens gebruikt, maar qua manier van administreren heb ik nog nooit iets in m'n kontgat durven stoppen (op paracetamol na) en intraveneus drugs toedienen heb ik nooit behoefte aan gehad. Ik ben gewoon heel bang om het op een van die manieren te doen, zeker als het aankomt op stimulanten. Ben bang dat ik dan ineens een hartaanval of zo krijg, omdat ik dan per ongeluk veel te hoog zou doseren en het dan zo plotseling ineens inkickt. Ben benieuwd hoe jij dat ziet.

Dutchversa

Belezen gebruiker
Ik heb nog nooit iemand rectaal gebruik als "een booty nemen" zien beschrijven. Love it. :tearsofjoy:

Ik vraag me af: hoe ben je erop gekomen om drugs rectaal te gebruiken? Ik heb zo wat alles wat je je maar kan bedenken wel eens gebruikt, maar qua manier van administreren heb ik nog nooit iets in m'n kontgat durven stoppen (op paracetamol na) en intraveneus drugs toedienen heb ik nooit behoefte aan gehad. Ik ben gewoon heel bang om het op een van die manieren te doen, zeker als het aankomt op stimulanten. Ben bang dat ik dan ineens een hartaanval of zo krijg, omdat ik dan per ongeluk veel te hoog zou doseren en het dan zo plotseling ineens inkickt. Ben benieuwd hoe jij dat ziet.
In de homo-scĂšne gebeurt het best wel vaak. Je gebruikt dan een spuit zonder naald erin. Belangrijk is dat je endeldarm gespoeld is.
Als je anale seks hebt, doe je dat toch al dus dan is deze methode niet onlogisch. Je lost de drugs op in een beetje water. De drugs gaan snel door je lijf. Dus je voelt het snel. De opname is ongeveer gelijk aan slammen maar met minder risico’s. Uiteraard is ook anaal niet zonder risico’s. Ik vind het een hele fijne methode, maar snap dat voor sommige mensen dit een drempel is.

Frenk070

Bewuste gebruiker
In de homo-scĂšne gebeurt het best wel vaak. Je gebruikt dan een spuit zonder naald erin. Belangrijk is dat je endeldarm gespoeld is.
Als je anale seks hebt, doe je dat toch al dus dan is deze methode niet onlogisch. Je lost de drugs op in een beetje water. De drugs gaan snel door je lijf. Dus je voelt het snel. De opname is ongeveer gelijk aan slammen maar met minder risico’s. Uiteraard is ook anaal niet zonder risico’s. Ik vind het een hele fijne methode, maar snap dat voor sommige mensen dit een drempel is.
Ik doe het regelmatig en wordt er met coke supergeil van. Nooit problemen gehad.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Oh, dat wist ik niet! Ik wist wel dat specifiek methamfetamine in de homo-scĂšne erg vaak gebruikt wordt. Is dat dan omdat dat de minst "obscure," intense en langwerkende stimulant is, in de zin van dat veel mensen het kennen en er ook relatief veel onderzoek naar gedaan is vergeleken met langwerkende research chemical stimulantia? Want sommige flakka-analogen werken ook lang door en zouden naar mijn idee ook i.p.v. methamfetamine gebruikt worden, gegeven de setting.

OtherShore

Badass junkie
Want sommige flakka-analogen werken ook lang door en zouden naar mijn idee ook i.p.v. methamfetamine gebruikt worden, gegeven de setting.
Welke flakka-analogen denk je dan aan? Want volgens mij hebben ze allemaal een korte werkingsduur, zeker in vergelijking met methamfetamine.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Welke flakka-analogen denk je dan aan? Want volgens mij hebben ze allemaal een korte werkingsduur, zeker in vergelijking met methamfetamine.
Het is helaas lastig te zeggen hoe lang het allemaal precies duurt, aangezien er haast niets over te vinden is qua onderzoek. Heb zelf ook niet veel ervaring met α-PVP-analogen, maar ik zou zeggen misschien α-PCyP of α-PiHP. Methamfetamine duurt tussen de 6-10 uur bij rectale administratie. Ik vermoed dat zulke drugs er niet heel ver van af zitten.

OtherShore

Badass junkie
Methamfetamine duurt tussen de 6-10 uur bij rectale administratie. Ik vermoed dat zulke drugs er niet heel ver van af zitten.
Ze zitten er wel ver van af, zou ik zeggen. Een van de belangrijkste kenmerken van de flakka-achtigen is juist die kortdurende piek en onaangename comedown. Daarom zijn ze zo verslavend. Meth heeft dan een stabielere en aanzienlijk langere werkingsduur. Flakka-achtigen lijken eigenlijk meer op cocaĂŻne of crack dan op speed, terwijl meth meer op speed lijkt.

De WHO geeft voor de werkingsduur van A-PiHP rectaal 2–4 uur (bron). De piek duurt aanzienlijk korter, ongeveer een uur. Flakka zelf (A-PVP) heeft een vergelijkbare werkingsduur.

Meth is dan weer één van de langst werkende stimulantia, met een werkingsduur van gemiddeld 6–10 uur bij rectaal gebruik (zonder tolerantie zelfs tot 18 uur). Niet te vergelijken met flakka dus.

@LucidLucy back me up here

Laatst bewerkt:

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ze zitten er wel ver van af, zou ik zeggen. Een van de belangrijkste kenmerken van de flakka-achtigen is juist die kortdurende piek en onaangename comedown. Daarom zijn ze zo verslavend. Meth heeft dan een stabielere en aanzienlijk langere werkingsduur. Flakka-achtigen lijken eigenlijk meer op cocaĂŻne of crack dan op speed, terwijl meth meer op speed lijkt.

De WHO geeft voor de werkingsduur van A-PiHP rectaal 2–4 uur (bron). De piek duurt aanzienlijk korter, ongeveer een uur. Flakka zelf (A-PVP) heeft een vergelijkbare werkingsduur.

Meth is dan weer één van de langst werkende stimulantia, met een werkingsduur van gemiddeld 6–10 uur bij rectaal gebruik (zonder tolerantie zelfs tot 18 uur). Niet te vergelijken met flakka dus.

Helder, dank voor je reactie! Nice dat je een bron hebt kunnen vinden!

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Ja en nee.

De rush en het initiële effect is ons heel erg kort. Misschien zonder tolerantie haal je die 2 tot 4 uur wel. Maar in mijn 'hoogtijdagen' zaten we eerder aan een krap uurtje qua werking.

Maar de koude, kille nastimulatie, die duurt wel verschrikkelijk lang. Voordat je eens kan slapen na het gebruik van a-pihp of MDPHP is echt insane. Al lang nadat je zou zeggen dat het is 'uitgewerkt'.

Maar ik ben het wel eens met de vergelijking dat meth meer speed achtig is, waar a-pihp meer als crack is.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Want sommige flakka-analogen werken ook lang door en zouden naar mijn idee ook i.p.v. methamfetamine gebruikt worden, gegeven de setting.

Ik ken overigens wel iemand uit de gay scene die me vertelde dat beiden best veel gebruikt werden. Meth en/of a-php IV.

Maar de meesten maakte het niet veel.uit wat er naar binnen ging. Als je maar hard gaat, er geil van wordt en lang door kan gaan. (Blijkbaar heeft ie de 12 dagen aangetikt in z'n rock bottom)

OtherShore

Badass junkie
De rush en het initiële effect is ons heel erg kort. Misschien zonder tolerantie haal je die 2 tot 4 uur wel. Maar in mijn 'hoogtijdagen' zaten we eerder aan een krap uurtje qua werking.
Ah, dus je vind dat je wenselijke werking eigenlijk nog korter is? Dat onderstreept dan uiteindelijk toch mijn punt, namelijk dat meth niet te vergelijken is met flakka-achtingen (behalve dat het allemaal stimulantia zijn met een groot risico op verslaving). Heb ik je overtuigd @Zweevteev ? 😉

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik ken overigens wel iemand uit de gay scene die me vertelde dat beiden best veel gebruikt werden. Meth en/of a-php IV.

Maar de meesten maakte het niet veel.uit wat er naar binnen ging. Als je maar hard gaat, er geil van wordt en lang door kan gaan. (Blijkbaar heeft ie de 12 dagen aangetikt in z'n rock bottom)
What in the crackhead fuck... Ik kan me onmogelijk voorstellen hoe het moet zijn voor je geest en lichaam om in zo'n staat te verkeren. Jezelf zo erg de pleuris in werken is echt gestoord en al helemaal als het grotendeels of alleen maar voor seks geweest is. Dan nog het feit dat mensen gewoon denken "Ik wil gewoon hard gaan bro, kom maar met die naald, yolo." Dan ben je echt van God los lmao. Er moeten toch wel geregeld doden vallen onder de mensen die zo met zichzelf omgaan? Vind dit eerlijk gezegd echt shockerend.

@OtherShore bijna. :tonguewink: Ik had de bron bekeken, maar rectaal zie ik nergens staan. Had je mogelijke werkingsduur gebaseerd op een van de andere methoden?

Screenshot_20231211_125813_Microsoft 365 (Office).png

OtherShore

Badass junkie
@OtherShore bijna. :tonguewink: Ik had de bron bekeken, maar rectaal zie ik nergens staan. Had je mogelijke werkingsduur gebaseerd op een van de andere methoden?
Ja. Rectaal komt qua werkingsduur meestal overeen met nasaal. Dus daar heb ik mijn antwoord op gebaseerd.

Overigens zijn de cijfers van het WHO waarschijnlijk nog iets te ruim, zoals @LucidLucy al zei. De daadwerkelijke werkingsduur van A-PiHP is waarschijnlijk korter, vooral als je vaker gebruikt of opnieuw doseert. Verder heb je inderdaad te maken met een lange nastimulatie, maar voor de meeste mensen is dat niet wenselijk of aangenaam. De euforie is dan al weg.

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
What in the crackhead fuck... Ik kan me onmogelijk voorstellen hoe het moet zijn voor je geest en lichaam om in zo'n staat te verkeren. Jezelf zo erg de pleuris in werken is echt gestoord en al helemaal als het grotendeels of alleen maar voor seks geweest is. Dan nog het feit dat mensen gewoon denken "Ik wil gewoon hard gaan bro, kom maar met die naald, yolo." Dan ben je echt van God los lmao. Er moeten toch wel geregeld doden vallen onder de mensen die zo met zichzelf omgaan? Vind dit eerlijk gezegd echt shockerend.

Shockerend is het zeker! Ik denk ook dat we wat dit betreft relatief 'verwend' zijn met onze visie en kijkwijze op drugsgebruik. Het overgrote deel dat hier op DF komt, probeert in elk geval de schade te beperken. Maar er is een hele grote groep gebruikers die hier helemaal niet mee bezig is.

Achteraf ben ik ontzettend blij dat ik niet in een grote stad ben gaan studeren en daar op kamers ben gegaan. Want was ik in die gay scĂšne terecht gekomen, dan denk ik dat ik het niet had overleefd.

En dan over je vraag of er geregeld doden vallen. Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Ik maak het natuurlijk met enige regelmaat mee in het fellowship dat er iemand overlijdt hetzij door de directe gevolgen (OD) hetzij door indirecte gevolgen (30 jarige alcoholist met een maagbloeding bijvoorbeeld, ik denk dat je dan wel kan stellen dat alcohol hier wel een rol in speelde) hetzij door het indirecte gevolg dat mensen geen uitweg meer zien (zelfdoding). Een heel enkele keer valt er een dode door slechte/vervuilde drugs. Maar niet vaak (meer) gelukkig.

Dat er onder verslaafden zoveel doden vallen is ook omdat gebruik over het algemeen steeds erger wordt. Grenzen worden opgerekt. En de geest wilt door, meer, harder. Maar op een gegeven moment trekt het lichaam dat niet meer. Dat maakt verslaving zo gevaarlijk.

De cijfers met doden als gevolg door gebruik zijn niet mals. Eerlijk is eerlijk, het overgrote deel van die doden wordt in beslag genomen door indirecte gevolgen van alcohol en tabak.
Maar ik denk ook dat er te weinig onderzoek is om goed zicht te hebben op indirecte doodsoorzaken als gevolg van harddrugs. Bijvoorbeeld door absurde slaaptekorten, psychose of iets dergelijks.

Dit lijkt vaak een ver van je bed show. Maar ik ken best veel mensen die een gebruikersvriend zijn verloren aan een epileptische aanval door cocaĂŻne gebruik. Dit komt dus best geregeld voor. (Ja dit is slechts anekdotisch bewijs, ik weet het.)

Maar het is een ver van je bed show, tot het dat niet meer is.

Daarom is harm reduction erg belangrijk, voor zover je daar de gebruikers mee bereikt. Als ik op een gemiddelde rave kijk, dan zijn suggesties als 3 maanden pauze en 1-1,5mg/kg toch erg ver te zoeken 😅

Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik dit schrijf. Misschien omdat ik merk dat soms toch een beeld heerst dat iedereen zo netjes met drugs omgaat. Verslaafd of niet. Maar de algehele blik die hier heerst op risicos inperken is zeker niet representatief voor de gehele drugsgebruikende samenleving.

can confirm. Op meerdere vlakken.
Het duurde een minuutje voordat ie binnen kwam 😂

Neo-Shulginist

Badass junkie

het gevoel kwam wel iets meer op toen we na 1,5 uur ongeveer 20 mg hadden genoven. Later in de middag nog een keer hetzelfde genomen, nadat we tussendoor een keer 3 ml (voor mij) en 2,5 ml (voor mijn vriend) aan ghb hadden genomen. Het gevoel kwam toen lekker op zetten en na een derde booty rond middernacht kwam het helemaal lekker los. Ondertussen lekker samen bezig geweest en ook nog wel wat “gescoord”, maar omdat het om een tripreport gaat, laat ik die details maar achterwege. Rond vijf uur in de ochtend nog een vierde booty genomen en toen kregen we het gevoel dat we hadden verwacht

Jeroen
De doseringen die je hebt genomen zijn vrij algemeen hoor. Ik denk vooral dat je meer had verwacht dan dat het is. Methamfetamine is qua sterkte redelijk vergelijkbaar met amfetamine. In lagere doseringen is methamfetamine wel wat sterker, maar bij hogere doseringen worden meth en speed steeds meer vergelijkbaar qua sterkte. Er zijn wel nog wat nuanceverschillen in gevoel (zo is speed een wat sterkere noradrenaline-agonist en meth een sterkere serotonine-agonist).

30 milligram is al een flinke dosering. Dus met 50 milligram zat je wel gewoon goed. Ik zou niet adviseren om veel meer te gaan nemen. Misschien blijf je dan wel drie dagen wakker enzovoorts.... Maar dat waren ook wel de horrorverhalen die je misschien liever wil vermijden (vanwege de enorme kater, kans op verslaving en bijwerkingen zoals psychotische klachten etc.).

Casrus

DF-koning
Onder de spoilers staat een waarschuwing die over iets dat niet per se drugs-gerelateerd is (maar wel héél erg speelt bij methamphetamine gebruik bij chemsex) en waarvan bepaalde forum-leden en een moderator me maanden geleden gevraagd hebben het er niet zo vaak als toen over te hebben. Maar het is wel heel belangrijk. Daarom staat het achter de spoiler.
Hoeven zij het niet te lezen, maar voor 'ons' chemsexers is het belangrijk.

Met methamphetamine gebruik bij seks gaan de drempels dusdanig omlaag dat alle remmen (en de condooms) los gaan en je zo'n beetje alle Seksueel Overdraagbare Aandoeningen zult krijgen die er zijn.
Niet leuk om te krijgen, nog minder leuk om gegeven te hebben.

Heb nog nooit zoveel SOA-infecties gehad als in de afgelopen paar jaar en heb nu alleen nog maar (chem)seks met bekenden. Of vrijwel nuchter in plaatsen dat ik weet dat heren om hun seksuele gezondheid denken (sauna's), en gebruik voor anale seks met 'vreemden' zo veel mogelijk condooms.

Maar ik ben bang dat dat nog niet genoeg is.

Kijk A.U.B. uit.

Die S.O.A.'s wíllen jullie écht niet!

Frenk070

Bewuste gebruiker
Oke. Zou kunnen. Ik heb dat overigens nog niets over gelezen. Geen prep gebruiken kan natuurlijk ook vervelende consequenties hebben.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik vermoed dat de kwaliteit niet al te best was.
Ik had van Meth, ongeveer een 100mg oral bump, 4 uur lang klappertanden, strak staan, euforisch etc.

Waarom doe je trouwens ket booty bumpen, zonde. wordt maar 30% opgenomen tegenover 60% nasaal.

Roken, buiten IV uit, blijft de beste manier. Korte intense rush.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik vermoed dat de kwaliteit niet al te best was.
Ik had van Meth, ongeveer een 100mg oral bump, 4 uur lang klappertanden, strak staan, euforisch etc.

Waarom doe je trouwens ket booty bumpen, zonde. wordt maar 30% opgenomen tegenover 60% nasaal.

Roken, buiten IV uit, blijft de beste manier. Korte intense rush.
Roken is veel schadelijker en verslavender dan pluggen.

Jeroen
Nice report, Ik heb dus voor ontdekkings sake ook maar een gram Tina gehaal, ben van plan om met 30 mg, although me weegschaal bij een vriend ligt, te proberen. Ik ben vooral gefasicineerd door dat wetenschappers lijken te zeggen dat het een heftigere vorm van speed is. Dus wil dit graag zelf ervaren. Zelf al een speed verslaving achter de rug, dus ook geen behoefte er een nieuwe aan te slaan.... Dus mijn vraag aan jou, heb je het nog een keer besteld, en hoe is het te vergelijken met speed. En haha ja Indianen verhalen, Donkere beelden, duistere muziek, of is het gewoon een potentere vorm van speed?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zelf al een speed verslaving achter de rug, dus ook geen behoefte er een nieuwe aan te slaan....
Okee, dus begin je maar aan de methamfetamine?

Terwijl je weet dat het effect vergelijkbaar is, behalve dan dat het nog langer duurt, schadelijker is, en verslavender?

Ik vraag me af wat je zou willen zeggen tegen jezelf in het verleden toen je voor het eerst speed ging proberen.

Damius

Bewuste gebruiker
Ik ben vooral gefasicineerd door dat wetenschappers lijken te zeggen dat het een heftigere vorm van speed is. Dus wil dit graag zelf ervaren. Zelf al een speed verslaving achter de rug, dus ook geen behoefte er een nieuwe aan te slaan....
@SniffingDancer lees eens goed wat je hier schrijft. En spreek het eens hardop uit.

Je stuurt je leven voordat je het weet de berm in.

_shikantaza

Badass junkie
Nice report, Ik heb dus voor ontdekkings sake ook maar een gram Tina gehaal, ben van plan om met 30 mg, although me weegschaal bij een vriend ligt, te proberen. Ik ben vooral gefasicineerd door dat wetenschappers lijken te zeggen dat het een heftigere vorm van speed is. Dus wil dit graag zelf ervaren. Zelf al een speed verslaving achter de rug, dus ook geen behoefte er een nieuwe aan te slaan.... Dus mijn vraag aan jou, heb je het nog een keer besteld, en hoe is het te vergelijken met speed. En haha ja Indianen verhalen, Donkere beelden, duistere muziek, of is het gewoon een potentere vorm van speed?
"Ik ben speedverslaafd geweest dus ik wil graag super speed proberen". Echt? Wil je graag super verslaafd worden ofzo?

Laatst bewerkt:

je moeder

Wijs gebruiker
Ik hoor van veel mensen dat crystalmeth tegen valt trouwens. Word ook nauwelijks gebruikt hier op het forum toch?

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Ik hoor van veel mensen dat crystalmeth tegen valt trouwens. Word ook nauwelijks gebruikt hier op het forum toch?

Héél af en toe.

Heb gelezen dat sommige heren die ermee bekend zijn de meth in Nederland tegen vinden vallen.

Heb zowel in Nederland als in Engeland methamfetamine bij/als chemseks gebruikt en de ervaringen waren erg wisselvallig.

De laatste keer rookten we het en was het niet zeer indrukwekkend.

Vond échte 3-mmc (van voor het verbod) een veel betere seksdrug.

Dutchversa

Belezen gebruiker
Héél af en toe.

Heb gelezen dat sommige heren die ermee bekend zijn de meth in Nederland tegen vinden vallen.

Heb zowel in Nederland als in Engeland methamfetamine bij/als chemseks gebruikt en de ervaringen waren erg wisselvallig.

De laatste keer rookten we het en was het niet zeer indrukwekkend.

Vond échte 3-mmc (van voor het verbod) een veel betere seksdrug.
Een sexmaat van me gebruikt het regelmatig en die geeft aan dat de kwaliteit in Nederland de laatste tijd slecht is. In de UK is de kwaliteit over het algemeen beter. Lees sterker.

Dutchversa

Belezen gebruiker
Ik heb het zelf nooit meer besteld, maar nog wel paar keer gehad en dan gerookt. De laatste keer in Brussel, met drie andere gasten. Dat was echt mega. De dagen daarna wel nodig om beetje bij te komen

Bovenaan