Bronchosedal (Codeïne)

s4wk

Newbie
Hallo allemaal,

Ik wilde codeïne wel is uit proberen, en heb hierbij Bronchosedal met codeïne weten te bemachtigen. De smaak van deze siroop is echter weer net zo vies als die van Dampo Droge Hoest (DXM).
Weten jullie misschien een manier om de smaak van hoestdranken te verbergen, of in ieder geval ze naar iets anders te laten smaken?

Alvast bedankt!

anoniempje

Bewuste gebruiker
Nou vraag ik me eerst af eigenlijk ...
Moet je nou zo'n heel fles opdrinken om wat te merken dan?
dat lijkt me inderdaad vies.
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd recreatief dan, maar vroeger had ik dat met het gebruik van bruin die smaak is zo vreslijk goor , ik dronk dan die roze drankje (prik)gazeuse niet eens zo duur
trouwens, dat spoelde de smaak weg.
Mischien zal je dat kunnen proberen,

succes

:stoned:

Judas

Wijs gebruiker
s4wk zei:
Ik wilde codeïne wel is uit proberen

Bespaar je de moeite want codeine is niet zo bijzonder. Zeker niet op de manier die jij wilt gaan toepassen. Denk niet dat je zo erg high zal worden. Het effect is vooral een stevige sufheid, maar die neemt na een uurtje weer af.

Als je echt een goede codeinerush wilt ervaren, wacht dan tot je flink verkouden bent, strooi wat peper in je keel en zeg tegen je huisarts dat je niet kan stoppen met hoesten, dat het kuchen je totaal afmat.
Dan krijg je vast wel een doosje codeine pillen waar je mee kan experimenteren tot je er al snel achter komt dat het slappe troep is.

Dit is trouwens op een verkeerde afdeling gepost want codeine is een opiaat. Wordt traditioneel van papavers gemaakt en kan ondanks de duffe uitwerking net zo verslavend als de familieleden morfine, heroine & opium voor je worden.
Omdat er moeilijk aan te komen is, stappen sommige dommies dan over op heroine en loop je voor je het weet dolend door de straten richting een vergeten bestemming .

Koop liever een potje L-tyrosine en slik dit in combinatie met vitamine B6. Daar wordt je net zo suf van maar die stuff is niet slecht voor je. Integendeel, daar knapt vooral je brein door op zodat je wellicht niet meer van die onzalige, zielige ideeen krijgt om met een fles hoestdrank aan je werkelijkheid te ontsnappen. :wink:

Johanna*

Experimenterende gebruiker
Stevige sufheid?

Heb zelf andere ervaringen. Het trucje van Yeti met het peper is een topper, zelf heb ik het een beetje gefaked en gezorgd dat ik flink moe bij de dokter aankwam, en viola een herhalingsreceptje.

Het effect is niet echt 'geweldig', maar ik had pillen, heb toen de codeine eruit opgelost, en had dus een soort watertje zonder smaak en met codeine.
Na dat opgedronken te hebben kwam er ipv dufheid meer een soort... 'Loom geluk'..
Maar ik weet niet of het het proberen waard is.

Aldous

Belezen gebruiker
yeti zei:
Dit is trouwens op een verkeerde afdeling gepost want codeine is een opiaat.
Onzin, het gaat hier over codeine uit Bronchosedal, een medicijn. Afdeling farma lijkt me het meest logisch dus.

s4wk

Newbie
Johanna* zei:
Stevige sufheid?

Heb zelf andere ervaringen. Het trucje van Yeti met het peper is een topper, zelf heb ik het een beetje gefaked en gezorgd dat ik flink moe bij de dokter aankwam, en viola een herhalingsreceptje.

Het effect is niet echt 'geweldig', maar ik had pillen, heb toen de codeine eruit opgelost, en had dus een soort watertje zonder smaak en met codeine.
Na dat opgedronken te hebben kwam er ipv dufheid meer een soort... 'Loom geluk'..
Maar ik weet niet of het het proberen waard is.

Wat best grappig is, in België is het "over the counter" verkrijgbaar, dus zoek een online drogist op en importeren maar.
Heb het geprobeerd, pas na ongeveer 150mg echt een flink effect, het is me inderdaad tegen gevallen, maar goed, weer is wat geprobeerd.

PS: Is iemand hier ooit wel is aan Promethazine/Codeine gekomen? Zoja, hoe heet de fabrikant etc.?

Johanna*

Experimenterende gebruiker
@ S4wk:
Promethazine/Codeine heb ik een keer geprobeerd, maar ik vond het niet superspannend. Ik werd een beetje duf (anders dan het gelukkige codeine gevoel), en het resulteerde ook nog is in een doffige hoofdpijn. Ook ging articuleren wat scheefjes en mijn mond werd helemaal droog.
Ik zou het je niet aanraden!

MrEko

Bewuste gebruiker
Ik heb daar eens anderhalve fles van gedronken (let wel op: ik weeg 95 kg), en ben daar een klein uurtje "happy" van geweest, op één moment kreeg ik zo'n warm, zacht gevoel, en dat was het dan. Het geld niet waard.

Bovenaan