Bromo nordiazepam

VriendelijkeGebruiker

Experimenterende gebruiker
Deze benzo (bromo nordiazepam) is nieuw in Nederland. Ik heb 125mg poeder gekocht. Iemand hier ervaring mee toevallig? Kan er weinig over vinden op internet

Jake

Newbie
Ik heb geen ervaring met nordiazepam. Echter weet ik wel dat de pammetjes vallen onder benzodiazepines. In pil vorm duurt dit ongeveer 30 tot 60 minuten voor de werking begint. In poeder vorm indien het gesnoven wordt zal dit effect snel optreden. Omdat ik er zelf niet veel van weet zou ik het zelf niet aanraden, indien je dit toch wilt zou ik met een kleine hoeveelheid beginnen om te kijken hoe het is.

Jake

De Apotheker

Badass junkie
Bedoel zelf de lorazepam, temazepam, lormetazepam, oxazepam, diazepam.
Heb wel eens gehoord van nordiazepam en neem aan dat dit ook een benzodiaxepine is.
wat je opnoemt zijn voorgeschreven medicijnen en en geen ultra potente pure RC benzo poeders.

ga je eerst een inlezen in de soorten en namen want eerst de kennis hebben voor je met poeder gaat klooien van een middel die je niet eens echt hebt opgezocht

Zanza

DF-koning
bromo nordiazepam bestaat ook niet en kom er eerst een achter wat je dan wel bemachtigd hebt.
Het wordt inmiddels wel aangeboden door verschillende vendors onder deze naam en alleen in poedervorm. Kan er zelf ook nog weinig over vinden en heb er ook nog nooit van gehoord.

Zou ook erg voorzichtig zijn met de aanschaf hiervan. Teveel onduidelijkheden nog rondom deze stof.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
verschillende vendors
Heerlijk hoe onbekend ik dan ben op het gebied van vendors. Ik dacht dat ik handig was met internet maar kan er echt geen een vinden die dit spul verkoopt
Echter weet ik wel dat de pammetjes vallen onder benzodiazepines.
Kijk dat is toch handig weer

Wat ik kan vinden: nordazepam wordt ook wel nordiazepam genoemd. Bromo-nord(i)azepam, oftewel desalkylgidazepam is een actief metaboliet van gidazepam. Gidazepam is dus de prodrug van deze stof en volgens een studie wordt het effect volledig gerealiseerd door desalkylgidazepam.

Het lijkt me dus hetzelfde effect geven als gidazepam alleen weet ik niet wat dit precies betekent voor potentie van de stof of half-life? De potentie zal afhankelijk zijn van welk percentage van gidazepam omgezet wordt in bromo-nordazepam en die omzetting zal misschien ook van invloed zijn op de half-life?

[Edit] Het is misschien niet aannemelijk maar stel 1% van gidazepam wordt maar omgezet naar bromo-nordazepam dan zal de laatste stof 100 keer potenter zijn dan gidazepam

De Zandman

DF-koning
Overigens is er weer media aandacht geweest betreffende de eenvoudige verkrijgbaarheid van zwaar verslavende benzodiazepines...op het nieuws zelfs.
De kromheid kwam ook ter sprake dat sommige veel minder riskante downers niet zonder een recept te krijgen zijn, maar dat "zwaar verslavende benzodiazepines zomaar via internet volkomen legaal te verkrijgen zijn".
Ik verwacht dus binnen niet al te lange tijd dat er weer hele groepen rc chemicals verboden zullen gaan worden.
Want, zo zei men, het is middels het wijzigen van slechts een klein elementje, dat de verboden stof ineens vrij te koop is boven de 18 jaar..omdat het een andere stof zou zijn geworden.
Maar wel de werking hebben, althans zoveel mogelijk, van het origineel. En dit scheelt vaak maar heel weinig...
Er zijn dus nogal wat mensen die verslaafd raken aan rc stoffen. En dus moet daar een reactie op volgen...
Wat een heisa allemaal weer.
Dus, de rc tijd heeft absoluut een einddatum.
Ambtelijke molens malen heel langzaam, maar ze maken wel door. Ze stoppen nooit.
Men wil alweer, zie de 3 MMC gang van zaken, hele groepen stoffen nu gaan verbieden, zodat ook de analogen daarvan in één klap verboden worden.
Is qua handhaving ook veel makkelijker natuurlijk.
Volgens mij gaat het er met name om, dat de overheid haar accijnzen op genotsmiddelen misloopt.
En dus moet alles waarop geen accijns zit, verboden worden.

Laatst bewerkt:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
hele groepen stoffen nu gaan verbieden, zodat ook de analogen daarvan in één klap verboden worden.
Mijn angst, maar helaas realistisch. Dat zal dan zelfs het eind van 1P-LSD betekenen. Op tijd inslaan dan maar al is het lastig om voor 1P-LSD een lifetime supply aan te leggen qua houdbaarheid.

Numiah

Overigens is er weer media aandacht geweest betreffende de eenvoudige verkrijgbaarheid van zwaar verslavende benzodiazepines...op het nieuws zelfs.
De kromheid kwam ook ter sprake dat sommige veel minder riskante downers niet zonder een recept te krijgen zijn, maar dat "zwaar verslavende benzodiazepines zomaar via internet volkomen legaal te verkrijgen zijn".
Ik verwacht dus binnen niet al te lange tijd dat er weer hele groepen rc chemicals verboden zullen gaan worden.
Want, zo zei men, het is middels het wijzigen van slechts een klein elementje, dat de verboden stof ineens vrij te koop is boven de 18 jaar..omdat het een andere stof zou zijn geworden.
Maar wel de werking hebben, althans zoveel mogelijk, van het origineel. En dit scheelt vaak maar heel weinig...
Er zijn dus nogal wat mensen die verslaafd raken aan rc stoffen. En dus moet daar een reactie op volgen...
Wat een heisa allemaal weer.
Dus, de rc tijd heeft absoluut een einddatum.
Ambtelijke molens malen heel langzaam, maar ze maken wel door. Ze stoppen nooit.
Men wil alweer, zie de 3 MMC gang van zaken, hele groepen stoffen nu gaan verbieden, zodat ook de analogen daarvan in één klap verboden worden.
Is qua handhaving ook veel makkelijker natuurlijk.
Volgens mij gaat het er met name om, dat de overheid haar accijnzen op genotsmiddelen misloopt.
En dus moet alles waarop geen accijns zit, verboden worden.
Om nog even off-topic te antwoorden...
Er valt natuurlijk iets te zeggen over het minder makkelijk toegankelijk maken van RC's.
Jij en ik kunnen er wellicht prima mee omgaan en houden misbruik in de gaten. Maar wij zijn niet de gemene deler vrees ik.
Is minder makkelijk toegankelijk maken de oplossing? Ook da's een andere discussie, want de illegaliteit en de daarbij behorende vervuiling loert alvast om het spreekwoordelijke hoekje.

Voor de TS.
Wees alsjeblieft voorzichtig!

Dirkdirk

DF-koning
wat je opnoemt zijn voorgeschreven medicijnen en en geen ultra potente pure RC benzo poeders.

ga je eerst een inlezen in de soorten en namen want eerst de kennis hebben voor je met poeder gaat klooien van een middel die je niet eens echt hebt opgezocht

bromo nordiazepam bestaat ook niet en kom er eerst een achter wat je dan wel bemachtigd hebt.
Het lijkt een lulletje rozenwater met z'n harry potter plaatje, en af en toe kan ie best komisch uit de hoek komen, maar deze man weet echt wel waar hij over praat en hij heeft in dit geval helemaal gelijk. Ga je alsjeblieft beter inlezen, meneer de topicstarter.

VriendelijkeGebruiker

Ik heb geen ervaring met nordiazepam. Echter weet ik wel dat de pammetjes vallen onder benzodiazepines. In pil vorm duurt dit ongeveer 30 tot 60 minuten voor de werking begint. In poeder vorm indien het gesnoven wordt zal dit effect snel optreden. Omdat ik er zelf niet veel van weet zou ik het zelf niet aanraden, indien je dit toch wilt zou ik met een kleine hoeveelheid beginnen om te kijken hoe het is.

Jake
Ben een experienced benzo user dus idk, krijg ook diazepam voorgeschreven. Dus i know whatsup, zag alleen deze rare naam staan

VriendelijkeGebruiker

Het lijkt een lulletje rozenwater met z'n harry potter plaatje, en af en toe kan ie best komisch uit de hoek komen, maar deze man weet echt wel waar hij over praat en hij heeft in dit geval helemaal gelijk. Ga je alsjeblieft beter inlezen, meneer de topicstarter.
Weer zo denigrerend, ik stel gewoon een vraag. Moet ik dan heel internet afstruinen? Heb idd minimaal gekeken op internet en dacht hier misschien een antwoord te krijgen

VriendelijkeGebruiker

Ik stelde hier gewoon een vraag en ga het zonder twijfel laten testen natuurlijk. Ik was gewoon benieuwd

VriendelijkeGebruiker

Ik weet precies wat de gevaren zijn trouwens, dat is waarom ik clonazolam bijvoorbeeld niet te vaak deed. Maar ik ken mn grenzen en hou de dosis normaal

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hij schijnt niet extreem potent te zijn. Volumetrisch doseren en langzaam opbouwen. Ook lange halfwaardetijd. Ben benieuwd of je een bepaalde dosis kan vergelijken met diazepam, hoor het graag iig.

De Apotheker

Badass junkie
Ben totaal geen benzo nieuweling, waar baseer je dat op?
RC benzos zijn niet te vergelijken... Had jij clonazolam poeder besteld en dan zonder echte weegschaal wat genomen dan slaap je maar dan zoals Michael Schumacher.

Dat je een rijtje huisarts of behandeling benzos heb gehad is wat anders als nog op Russische forums onbekende potente analogen nemen die soms wel 100 tot 1000 keer sterker zijn als je medicinale benzodiazepine. Ook zijn het vaak geeneens structuur wijs benzodiazepine maar soort gelijke of antagonisten.

VriendelijkeGebruiker

RC benzos zijn niet te vergelijken... Had jij clonazolam poeder besteld en dan zonder echte weegschaal wat genomen dan slaap je maar dan zoals Michael Schumacher.

Dat je een rijtje huisarts of behandeling benzos heb gehad is wat anders als nog op Russische forums onbekende potente analogen nemen die soms wel 100 tot 1000 keer sterker zijn als je medicinale benzodiazepine. Ook zijn het vaak geeneens structuur wijs benzodiazepine maar soort gelijke of antagonisten.
Nogmaals, heb veel ervaring met rc benzo’s en heb alles gedaan, ook voor de recente ban van flualp, clona, flubro en dicla. Je trekt zomaar conclusies die niet nodig en niet waar zijn. Ik stel gewoon een vraag.

Zanza

DF-koning
Een aantal vendors bieden inmiddels ook pellets aan, 2,5 mg per pellet.

Mocht iemand hier reeds ervaring mee hebben, deel je ervaring aub!

Whiskas

Newbie
Hij bedoeld rc benzo's die zijn veel sterker als voorgeschreven benzo's. Naja clonazepam en alprazolam zijn wel van hetzelfde kaliber maar zulke benzo's zijn heel verslavend en gevaarlijk
Rc benzo’s sterker dan het voorgeschreven benzo receptje ? 🤔 dat kan ik je uit eigen ervaring na meerdere testen toch echt aangeven dat dit onzin is. Ja tenzij je heel het zakje van 25 pellets in 1 keer neemt misschien.

Paranoize.

Badass junkie
Rc benzo’s sterker dan het voorgeschreven benzo receptje ? 🤔 dat kan ik je uit eigen ervaring na meerdere testen toch echt aangeven dat dit onzin is. Ja tenzij je heel het zakje van 25 pellets in 1 keer neemt misschien.
En dan vertel ik jou uit eigen ervaring dat rc benzo's toch wel next level zijn en elke benzo gebruiker met ervaring hier op het forum zal dit bevestigen dus ga geen dingen wijs maken die niet kloppen

Ooit al eens clonazolam, flunitrazolam of bromazolam, etizolam genomen?

Enige officiële benzo's die hierbij in de buurt komen zijn alprazolam en clonazepam.

Ik heb al zoveel verschillende benzo's gebruikt rc of niet dat ik echt wel weet waar ik het over heb 👍🏻

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
En dan vertel ik jou uit eigen ervaring dat rc benzo's toch wel next level zijn en elke benzo gebruiker met ervaring hier op het forum zal dit bevestigen dus ga geen dingen wijs maken die niet kloppen

Ooit al eens clonazolam, flunitrazolam of bromazolam, etizolam genomen?

Enige officiële benzo's die hierbij in de buurt komen zijn alprazolam en clonazepam.

Ik heb al zoveel verschillende benzo's gebruikt rc of niet dat ik echt wel weet waar ik het over heb 👍🏻
Kan Dopemonster hier gelijk in geven op het gebied dat RC benzos soms een hoge dosering per tablet bevatten (bromazolam, pyrazolam) en dat er veel tussen zitten die potenter zijn per mg in vergelijking met pharmaceutische benzo's die veel gebruikt worden.

De Zandman

DF-koning
De RC benzo's kunnen wel degelijk potenter zijn, dan de recept benzo's. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat deze visie klopt.
Dit brengt meteen de waarschuwing mee, voorzichtig te zijn met die potente stoffen! Een benzo verslaving is geen pretje, en is absoluut niet te onderschatten!

Bovenaan