DrippTone zei:Phens? :P Explain please.
Phenethylamines, zoals de 2C-familie bijvoorbeeld.
DrippTone zei:Phens? :P Explain please.
ErnstJünger zei:DrippTone zei:Phens? :P Explain please.
Phenethylamines, zoals de 2C-familie bijvoorbeeld.![]()
bringabong zei:Microdots zijn gewoon miniscule pilletjes/bolletjes/sterretjes van 1 a 2mm doorsnede, met een gewicht ergens rond de 5mg ofzo. Dus als je bedenkt dat die 5mg voor een deel ook nog binder is, dan blijft er niet heel veel ruimte over voor werkzame stof.
Ze worden dus inderdaad meestal gebruikt voor de meer potente stoffen, ik heb heel wat LSD microdots gehad, en tot een paar jaar geleden kon je er ook vanuit gaan dat als iemand het over microdots had, dat dat gewoon LSD was. De laatste jaren kan het ook BDF zijn, van andere middelen in microdots heb ik eigenlijk nooit gehoord.
alainalain zei:Zijn er nog andere drugs behalve LSD en BDF waarvan de werkzame dosis in µg's of minder is?
bringabong zei:alainalain zei:Zijn er nog andere drugs behalve LSD en BDF waarvan de werkzame dosis in µg's of minder is?
Niet heel veel, wat me zo te binnen schiet is DOB, maar dat gaat al gauw boven de 1mg (gemiddelde dosis ongeveer 1,5mg), verder is er nog een redelijk bekend lijstje dat nogal eens genoemd wordt tijdens discussies over zogenaamde "vervuilde LSD", de volgende stoffen zijn ook werkzaam bij 500ug of minder, en zouden dus theoretisch op een zegel kunnen passen:
nicotine
scopolamine
atropine
carbachol
aminopentamide
colchicine
fentanyl
etorphine
resperine
Alfa zei:Bromo-dragonfly is zeer waarschijnlijk verantwoordelijk voor de volgende doden:
http://www.erowid.org/chemicals/bromo_d ... eath.shtml
Na dit bericht zijn er in Zweden nog meer doden gevallen.
Bromo-DragonFly word door ene relatief kleine groep mensen gebruikt. Dat het zo snel tot doden leid, is m.i opmerkelijk.
Dat is geheel niet duidelijk. Er zijn vage geruchten dat sommigen dit gedaan hebben, maar meer dan vage geruchten zijn dat niet.DrippTone zei:Maar die lui hebben waarschijnlijk >20mg genomen. Gewoon de vinger nat gemaakt en in het zakje gestoken. Normaal komt het op een blotter of mocrodots.
Case history
In the present case, an 18-year-old woman was found dead after ingestion of a hallucinogenic LSD-like liquid. The woman and her boyfriend had presumably both ingested around 1 mL of the liquid on the preceding evening (between 10 and 11 pm), and their intention was to have sex during the high. At 12 pm they started feeling the ‘‘LSD-trip’’. However, they both fell asleep, and when the boyfriend woke up at 5 amthe following morning, he found his girlfriend dead. A medico-legal autopsy was done on the deceased, and liver, blood, urine and vitreous humour were submitted for toxicological examination. Furthermore, a bottle containing the hallucinogen LSD-like liquid was subjected to analysis. The autopsy findings included oedema of the lungs, slight oedema of the brain, enlargement of the spleen, irritation of the mucous membrane in the stomach and ischemic changes in the kidneys.
Het hele onderzoek vindt je hier: http://www.drugs-forum.com/forum/local_ ... -1&lpage=1However, from the deceased’s boyfriend, we know that they both ingested 1mLof the liquid.We have quantified the liquid found with the deceased and found a concentration of 0.69 mg/mL, which means that they ingested approximately 700 µg Bromo-Dragonfly.
According the Internet drug culture database EROWID (www.erowid.org), the usual Bromo-Dragonfly dose in humans has been reported to be in the range of 500–1000 µg. The dose ingested in this case seems to be in the usual dose region, and the boyfriend also survived the dose. However, a lethal concentration of Bromo-Dragonfly may have been attained in the deceased girl because of a different individual response.She might be a poor metabolizer or has
actually ingested more than 1 mL of liquid.
Mits je dotje LSD bevat wel dus (:-in plants we trust- zei:HE mensen
Wat is het effect van een microdot, ik zie dat het veel word gelinkt met LSD maar het zal wel niet hetzelfde zijn toch?
gr
DrippTone zei:Nee, ik geloof er geen fuck van dat die lui een normale doses hadden. Ze hadden een vloeibare substantie waarvan ze dachten dat het LSD zou zijn. Ze hadden dus gewoon geen fucking clue van wat ze in namen. En die zweedse kerels hebben met de vingers uit een dikke zak BDF gesnoept. Al die mensen hebben >10mg binnen gehad en daardoor zijn ze fucked gegaan. Gewoon goed inlezen wat de doses is. Zorg dat je die ook goed kunt afwegen of verdelen over iets wat wel af te wegen is. En over de dodelijkheid. Er kan gerust van elke RC gezegd worden dat een te grote doses fataal kan zijn. En volgens mij is dat op internet ook wel redelijk duidelijk aan gegeven. Voor alsnog zie ik het risico niet, de meeste RC gebruikers weten wat ze nemen en hoeveel ze nemen. En zijn altijd goed voorbereid en hebben zich voldoende ingelezen. Als je je houd aan de norm, en geen gekke doseringen neemt is er niks aan de hand. Mensen die zulke fouten maken zijn gewoon domme junkies en het is jammer van een leven, maar veel zal je er niet aan gehad hebben.
BTW, dat komt op mijn grafsteen als ik aan een overdoses bezwijk. Domme kut junk die we missen als kiespijn.![]()
CHIASME zei:DrippTone zei:Nee, ik geloof er geen fuck van dat die lui een normale doses hadden. Ze hadden een vloeibare substantie waarvan ze dachten dat het LSD zou zijn. Ze hadden dus gewoon geen fucking clue van wat ze in namen. En die zweedse kerels hebben met de vingers uit een dikke zak BDF gesnoept. Al die mensen hebben >10mg binnen gehad en daardoor zijn ze fucked gegaan. Gewoon goed inlezen wat de doses is. Zorg dat je die ook goed kunt afwegen of verdelen over iets wat wel af te wegen is. En over de dodelijkheid. Er kan gerust van elke RC gezegd worden dat een te grote doses fataal kan zijn. En volgens mij is dat op internet ook wel redelijk duidelijk aan gegeven. Voor alsnog zie ik het risico niet, de meeste RC gebruikers weten wat ze nemen en hoeveel ze nemen. En zijn altijd goed voorbereid en hebben zich voldoende ingelezen. Als je je houd aan de norm, en geen gekke doseringen neemt is er niks aan de hand. Mensen die zulke fouten maken zijn gewoon domme junkies en het is jammer van een leven, maar veel zal je er niet aan gehad hebben.
BTW, dat komt op mijn grafsteen als ik aan een overdoses bezwijk. Domme kut junk die we missen als kiespijn.![]()
Wat een claims jij maakt over chemicalien waar zo goed als niks over bekend is... ongelovelijk.
Er kan gerust van elke RC gezegd worden dat een te grote doses fataal kan zijn.
DrippTone zei:Voor alsnog zie ik het risico niet, de meeste RC gebruikers weten wat ze nemen en hoeveel ze nemen. En zijn altijd goed voorbereid en hebben zich voldoende ingelezen. Als je je houd aan de norm, en geen gekke doseringen neemt is er niks aan de hand. Mensen die zulke fouten maken zijn gewoon domme junkies en het is jammer van een leven, maar veel zal je er niet aan gehad hebben.
DrippTone zei:In België misschien ja, maar dat was te verwachten. Hier in NL de mensen die ik ken en rc's gebruiken laten testen en wegen zeker af met een nauwkeurig weegschaaltje.
DrippTone zei:Ook bij test centra kunnen fouten gemaakt worden, maar waar niet? En om nu dat incident met de 2c-B-fly te gebruiken om alle RC's af te doen als gevaarlijk en de gebruikers ervan dom. Je doet maar, ik ga fijn verder met mijn gebruik en wat betreft BDF is er met een beetje verstand geen vuiltje aan de lucht.
Oom Klaas zei:He bah, net gegeten...kan dat echt het directe effect zijn van bdf?
TeKNoZem zei:Oom Klaas zei:He bah, net gegeten...kan dat echt het directe effect zijn van bdf?
Het is mogelijk inderdaad. Maar wel door een fikse overdosis.
Ik neem aan dat elk fatsoenlijk gebruiker die dit goedje bemachtigd toch wel het aantal hersencellen heeft om zich in te lezen, z'n drug te laten controleren, en het nauwkeurig af te wegen.
3970 zei:TeKNoZem zei:Oom Klaas zei:He bah, net gegeten...kan dat echt het directe effect zijn van bdf?
Het is mogelijk inderdaad. Maar wel door een fikse overdosis.
Ik neem aan dat elk fatsoenlijk gebruiker die dit goedje bemachtigd toch wel het aantal hersencellen heeft om zich in te lezen, z'n drug te laten controleren, en het nauwkeurig af te wegen.
Die aanname is dus hartstikke onterecht, ook dat is wel weer gebleken de laatste tijd..Je denkt toch niet echt dat alle RC gebruikers zo verstandig zijn als jij zegt te zijn?? Als dat wel is ben je namelijk erg naïef, no offence...
Ennuh, voor dat soort taferelen als op de foto heb je echt niet zo'n fikse overdosis nodig, de grens tussen net genoeg of net teveel is bij BDF heel erg klein...Heb je je echt wel ingelezen over BDF? Ik krijg namelijk de indruk dat je iets verdedigd waar je misschien minder verstand van hebt dan je zelf denkt, correct me if I'm wrong.
Oom Klaas zei:'t Zijn niet voor niets research chemicals, de naam zegt al meer dan genoeg.
Oom Klaas zei:Je word gewoon vrijwillig labrat, helaas begrijpen veel mensen dat (nog) niet.
Oom Klaas zei:He bah, net gegeten...kan dat echt het directe effect zijn van bdf?