Kees Klapkaak
Bewuste gebruiker
Er staat hier ergens een prachtig trip report op DF over DOB gNuxx! 

lysergine25 zei:Kees gaat vliegen met de draken ....
![]()
! Ben erg benieuwd jammer dat er zo weinig over te vinden is op het net...Patrick a.k.a Spaceface zei:lysergine25 zei:Kees gaat vliegen met de draken ....
![]()
Nou ben benieuwd wat het word, morgen de wekker maar even zetten voor het geval het echt 36 gaat duren! Ben erg benieuwd jammer dat er zo weinig over te vinden is op het net...
lysergine25 zei:Patrick a.k.a Spaceface zei:lysergine25 zei:Kees gaat vliegen met de draken ....
![]()
Nou ben benieuwd wat het word, morgen de wekker maar even zetten voor het geval het echt 36 gaat duren! Ben erg benieuwd jammer dat er zo weinig over te vinden is op het net...
Misschien vlieg ik ook wel mee ... de maan trekt nu zo zwaar aan me !
Hij staat 35.000 km dichter bij dan normaal iets wat eens in de 15 jaar voorkomt.
Voelen jullie dan helemaal niets ?
![]()
toen de Draken Vlieg insloeg.lysergine25 zei:Ok dan, het testkonijn leeft nog ...... de uitslag is zeer verrassend !!!
De Draken Vlieg is goed potent1 mg is wss 4 x te veel. ( strong batch USA ? 250 mics per dose ? ) Helaas kan me weegschaaltje dit allemaal niet goed aan.
Gevolg dat Dr Rabbit flink moest![]()
toen de Draken Vlieg insloeg.
Zijn weg naar de pc kan ie niet meer vinden uit bezorgheid heb ik hem ff opgebeld.
Alles gaat goed gelukkig .....
Bonie

_Kat_ zei:Nou dat is het nou juist. Het lijkt heel erg op paddo's. Kwa kleuren, maar ook kwa denken ja. Je hebt momenten dat je heel erg goed kunt denken, en dan heb je momenten dat je echt NIET kunt denken. Tenminste dat had ik. Dat ik gewoon even stopte met denken omdat ik even ALLES kwijt was en geen idee had wat er aan de hand was. Niet dat er iets aan de hand was, maar ja mind fucks kun je wel verwachten. Hoewel ze van korte duur zijn, een Bromo Dragonfly trip bestaat uit vele fases. Gek spul.

Anon zei:Heb nu ook dit spul in mn bezit. Ik ga me nog maar ns goed inlezen voordat ik een testritje maak.
Anon zei:Yeah ik zit ook n beetje te kijken naar wat een ideale setting is. Ik hou van alleen trippen maar volgens mij is dit iets wat leuker is met meerdere personen.

DrippTone zei:17:40 400 mics.
20:30 600 mics.
23:00 begin van de piek.
03:00 Hoogte punt van de piek.
06:00 einde van de piek.
08:30 In een flinke after space die zo te voelen nog wel zo'n 8 uur gaat duren.
The dragonfly flies high and smooth.![]()
PatrickBateman zei:Haha, heftige shit man. Denk je dat je een gedetailleerd tripreportje gaat schrijven? Ik zou zeer geïnteresseerd zijn.
2C-Em zei:Jeetje man, wat lang ! Maar wel vet...denk ik zo?
Zou het iets zijn voor op een festival?
Moet in de future maar eens zien hieraan te komen, is wel iets leuks voor een weekendje weg of gewoon een lang spaceweekend thuis :P Maar een keertje opsnorren..
ErnstJünger zei:Bromo is - gezien zijn lange werkingsduur - uitermate geschikt om te fungeren als startsubstantie als je eens een über-combo wilt inplannen.![]()
Op zich is de stof vrij saai, tenzij je de dosis echt uitermate verhoogt, maar dat zou ik dan weer afraden gezien die enkele gezondheidswaarschuwingen over BDF op hogere dosissen (vaatvernauwing e.d., zie Erowid).
Maar zoiets als 1000ug nemen en er dan tussendoor enkele kortwerkende phens gooien, lijkt me uitermate geschikt om een festival mee uit te zitten.