Bromazepam 12 mg

HazeBerry

Newbie
Beste forumers
Ik heb een tijdje geleden Bromazepam EG 12mg gekocht bij een maat.
De reden is dat ik soms wat sociaal ongemakkelijk bent vooral in grotere groepen.
Ik ben bij Benzos uitgekomen omdat ik enkele jaren geleden een pilletje gekregen heb bij een inleiding van narcose bij een ziekenhuis, dit werkte zeer goed en maakte me heel erg rustig en sinds toen ben ik er op zoek naar gegaan.

Gisteren heb ik 6mg ingenomen bij een bbq en ik moet zeggen dat het niet zo heel goed werkte, ik was misschien wel wat rustiger maar het effect kwam bijlange na niet in de buurt van het pilletje van het ziekenhuis. Ik weet dat 6mg al een vrij stevige dosis is en vraag me nu af of dit misschien 'valse' 12mg tabletten zijn'?

Het zat in een strip van 10 de tabletten zien er roze uit met een breeklijn en er staat een vervaldatum vanachter op elke tablet.

Als jullie me wat meer informatie hierover kunnen geven zou ik heel erg op prijs stellen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
We kunnen jou niet vertellen wat er in die pillen zitten. Dat kan niemand denk ik. Zit het niet in de originele verpakking?
En pas op met zelfmedicatie, zeker met Benzo's. Je hebt heel snel een verslaving te pakken met die zooi. En kappen met een benzo verslaving is heeeeeeeel moeilijk. Ik denk dat je beter naar je huisarts kunt gaan en vragen of die jou kan helpen met rustig worden.
Plus dat als de reden is om meer sociaal te worden, zijn benzo's niet echt geschikt.

HazeBerry

Newbie
Bedankt voor je reactie.
ik ben er van op de hoogte dat benzos zeer verslavend zijn en wil het ook enkel in 'noodgevallen' gebruiken.
Ik ben over het algemeen niet super associaal maar ik heb last van paranoia en heel veel gedachten en diep denken in men hoofd+ een beetje angstig soms. het pilletje dat ik gekregen had in dat ziekenhuis helpte enorm goed vandaar dat ik denk dat benzos wel geschikt zijn in mate.

Ik had 3 strips gekocht dus het doosje zelf heb ik niet. Ik moet wel zeggen dat ik goed slaap waar ik normaal ook veel last van heb, misschien zijn het wel echte maar is de werking anders dan die benzo die ik doen gekregen heb?

HazeBerry

Newbie
Geen idee, het is lang geleden. Volgens mij was het blauw en het effect was exact hoe ik sommige mensen benzos hoor omschrijven. Kalm, geen stress minder (negatieve) gedachten. Het kon me op die moment geen fluit schelen dat ik geopereerd ging worden zeg maar :tongueout:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Oke, begrijp ik het goed? Je DENKT dat je een benzo in het ZH hebt gekregen maar weet het niet. Omdat mensen (geen experts of artsen denk ik) benzo's zo omschrijven geloof jij het blindelings dat het dan wel een benzo zou moeten zijn. Je koopt pillen waarvan je bijgod niet weet wat het is. Neemt ze zonder ook maar te weten wat het is of doet gewoon in. Dan werkt het niet zoals in het ZH jaren geleden en dan vraag jij je af waarom...
Als je dit zo terug leest wat vind jij er dan zelf van?

HazeBerry

Newbie
Ik begrijp je reactie volledig. maar denk alsjeblieft niet dat ik die bromazepam genomen heb zonder eerst te weten wat ik neem. Ik weet heel goed dat benzos niet met alcohol samen gaan en heel verslavend zijn. Ik was/ ben zoiezo ook niet van plan om ze regelmatig te nemen. Degene van wie ik het gekocht heb weet best veel over medicatie/drugs en benzos was het enige dat hij kon bedenken met het effect dat ik beschreef, maar zeker weet ik het inderdaad niet.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Welk pilletje had je precies gekregen in het ziekenhuis dan?
9 van de 10x midazolam 15mg of 5mg IV.

Ik vind bromazepam ook erg zwak al helemaal vergeleken met de dormicum die je in het ziekenhuis kreeg.

Vraag het aan jou arts zelf dokter spelen loopt bijna nooit goed af.

Apart dat je geen doosje hebt er zitten namelijk 3 strips in een doosje.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Ik krijg bromazepam op voorschrift wel van het merk roche, dus de lexotans.
Toen ik dit zeven jaar geleden voor het eerst nam ging ik KO van 3 mg dus zonder gewenning vind ik het vreemd dat je van 6 mg niks voelt .Ik vermoed dat je niet het echte spul hebt.
Zonder gewenning zou je op zen minst iets gevoeld moeten hebben .

Acidfreakx

Belezen gebruiker
De echte bromazepam 12mg in België ziet er bruin uit en zit inderdaad zoals al vermeld in doosjes van 60 stuks (6 strips) en 30 stuks. Denk dat dit in Nederland ook zo is maar weet het niet zeker

HazeBerry

Newbie
Dan zullen ze mss niet echt zijn de mijne zijn roze. Lijkt me wel veel moeite om ze te vervalsen het kost bijna niets per strip.

met een beetje geluk kan je huisarts het gewoon voorschrijven. wss zal je dan 3 of 6 mg krijgen, doos van 60 pillen is standaard denk ik. en @Acidfreakx ik ben belg en mijn pilletjes zijn altijd wit...

Ik heb vorige week nog een doos gaan halen. Ik krijg ze gewoon op voorschrift. Lexotan,/bromszepam. Mijn oma nam ze vroeger ook al. Dokter wou 6 voorschrijven. Ik zei:" Sorry,dat is een foutje moet 12mg zijn. Roze met 2 deellijnen. Tja ik had "geluk". Kom binnen bij dokter vertel dat ik paniekaanvallen heb en ni inslaap. Om niet verslaafd te worden, wissel ik liever af zei ik hem. Ik vroeg een dood xanax/alprazom 2mg (60 stuks). bromazepam/lexotan 12mg(60stuks) , 2 doosjes zolpidem altijd 10mg en 1 doosje flunitrazepam, maar was maaa 1 mg ipv 2mg 🥺. Doe ze anders maar in 2 ze hij dan nog 🙄. ( Altijd 1 strip van 10stuks per doosje, wel goedkoop) . Dan wisselde ik bromazepam af met alprazolam overdag en avond en voor slapen als nodig was ,
1 zolpidem. Die flunitrazepam/Rohypnol wou ik eens testen. Maar da's max 5 dagen int beste geval of 3dagen en ze schijven da nu graag. Ik ben laatst nog eens een serie voorschriften gaan halen voor minstens 2 maanden en heb nog 1 doosje flunitrazepam gevraagd, maar zelf gezegd dat ook als ik het volgende vraag hij ni moet schrijven. Ik denk dat ik te snel verslaafd ga worden en ik zoek extreme op. ( Als je flunitrazepam in contact komt met water en je raakt het aaan. Knalgeel!!; Da's gelukkig gedaan omdat dat als tape/date drug werd.gebruikt. maar destijds 4mg. Die bestaan ni meer. Ms Duitsland,denk het ni. Nu 1 en 2 mg. Ik vond niks speciaals aan 2mg. Maar ik dronk er geen alcohol bij. Ik ben weer ff in een gevaarlijke periode. Ben 5jaar clean geweest. En stilaan uit terug laten doen en me overschat. 1st eens iets, want daar was ik nog ni aan verslaafd geweest. Was in tussenhuis van TG. Die andere waren al ff want experimenteren daar, ik wist niks, want was op afzondering (tirer votre plan, buiten,straat op) nazorg noemen ze dat. (Voor alcohol gebruik int weekend). Toen ik terug kwam hoorde ik van de gasten van de met en 3MMC, ook iemand leren en heel af en toe deed ik eens.een lijntje mee. Het was daar echt omzeep 3 bewoners, alle 3 terug bezig. De Nieuwe van TG kwam en ik was jarig en lag zat opt gras te rollen. Die kerel had blijkbaar ook al gezondigd in alcohol. 2 van de 3 vertelt Alles tegen de nieuwe. Maar ik en de ander wisten als het hem ni afgaat vertelt hij alles. Ik ondertussen naar studio máar van zelfde organisatie. Die nieuwe kerel gaat praten, iedereen direct OP STRAAT!! Ik kreeg 2 weken omdat bij daar toen zat, maar op dat moment niet meer. Omdat ik 2 keer die gasten liet overnachtten, moest ik ook n binnen uur vertrekken. 2 dagen later, laat 1 van die gasten zakje spuiten zien..Eerst keinrazend en 20 min later begon ik me al excuses af te spelen om nog eens 1 keer te doen. 5 jaar geheel inhouden, gepakt n2 weken gestraft voor drinken, 3 maand later op IC blijkbaar ff in kunstmatige coma. Die gasten waren in die 2! dagen al ergens terug opgenomen. Mijn alcoholische broer is mij in Gent komen halen, er was daar niks meer voor mij plots, want ik had shot speed gezet op wc vant museum, op 20m van TG waar ik gans programma heb uitgedaan en periode ervoor en een dik jaar erna xlean, schuldenvrij, gespaard. En op MUM van tijd boenk, precies of die 5 nuchter jaren en wat ik had opgebouwd vooral clean netwerk, spaargeld, bewondering, zelfvertrouwen .
WEG !!!
Daar zat ik dan terug in de Kempen ff door oog van de naald gekropen. Ook alleen, buiten m'n broer. Totaal ander type. Stoerder, harder, agressief, gemeen. Hij bedoelde het wel goed,n want hij kreeg het nieuws dat ik waarschijnlijk ni zou redden. En is direct van Kempen znsssr Gent gereden. Maar alcoholgebruik. Zuip wat je wil zei hij , maar geen harddrugs. Ik had in m'n zak nog een strip of mss 15 St. Valium van toen ik moest stoppen van de begeleiding op de studio, voor alles uitgekomen was. Ik ben bij een meisje waar ik mee aan chat geraakt was en elkaar kenden van vroeger heel vaag, uitgenodigd omdat ze niks dronk of gebruikte en dat was ook terug mijn doel.
Na een week kwam m'n moeder vanuit Spanje,waar ze woonde, op bezoek in België. Dus ik nam de trein waarop Ze zat richting Gent. Terug van drank, gezellig weekend, tot het nieuws kwam dat ik eruit moest. Die gasten stonden al op straat en dus veel bij mij. Ze zaten terug aan de speed, 1.van mijn hoofdproducten. Ik dus al snel ook en vervolg had ik al gezegd. Dus dat meisje haalt mij weg bij m'n broer, die 1st 2 en daarna al mijn valiums opeiste en Máar zuipen, met de bijkomende. Problemen uiteraard. Het werd erger met de dagen, hij zoop, pakte dozen benzo's, begon verhalen te creëren dat hij voor mij naar Gent kwam en schaar op auto. Ik moest betalen , betalen, altijd már Geld. Bij da meisje en HAAR 3,5 JARIG zoontje, kwam ook plots de waarheid die ik wel Halvelings doorhad maar toch dacht , ma.da.kan wel goed komen.
Dat ze zware vorm van Borderline , Obsessief-Compulsief en ADHD had, manisch depressief en geen pillen wilde pakken. Ik dierf niks meer doen.
Het was te traag, het stond ni juist, da was prioriteit. Met de gekste dingen al roepend afkomen, waarvan ik dacht als ge u die vraag nog maar stelt over iemand die ondankbaar is en u wel graag ziet, dat kwetst. Ze begon haar verleden en zichzelf te spiegelen op mij. Ik moest sowieso zo snel mogelijk een adres hebben. Een vierkant ongezellige kamer ergens waar ik niks en niemand kende. Mocht geen extra meubels of dubbel bed in. Toch begon ik stelselmatig wat spullen naar daar te brengen, om een rust, toevluchtsoord te hebben. Tot de eerste keer dat ze voorstelde dat ik 1 nacht daar ging slapen. Ik voelde mij zo BEWUST. T huisloos. Geel kende ik niks of niemand, Turnhout 15 jaar gewoond, veel mensen gekend. In fases 13-14( blow-tijd af en toe) 15,16,17( xtc-,speed dance cafés, discotheek weekends) toen hard dr. Stop 18-22( jeugdhuizen,bruine kroegen, bij mij mensen uitnodigen, thuis feestjes, festivals) ni mijn genre muziek en qwa kleding viel ik helemaal uit de boot. Maar Vriendschap, samenhorigheid. Pintjesen jointjes. Als er genen harddrugs was periode ervoor was er van vriendschap en gezelligheid weinig te merken.
Dat was daar anders. DuS ik ging met mijn nieuwe"vrienden" nAar hun habitat. Meestal ook super chill. Maar af en toe wou ik toch mijn ding nog eens. Ach ja pech. Alleen gaan zat er TOEN nog niet in. Op mijn 23st ongeveer vraagt 2 van m'n maten of ik hem ni eens wou bijstaan bij. Nen XTC, omdat ik ervaring had. Ppffff ook kdacht 1st, wat maakt dat nu uit. Maar zeg uiteindelijk ja. Kort opeenvolgend zijn deze anti hard drugs vrienden, waarvoor en waardoor ik gestopt was om de vriendschap op 1 te zetten en niet de drugs. Zei begonnen meer en meer , elke weekend te gebruiken. Ik kocht wat aan verdeelde het, op hun vraag. Ik vond maar niks,. werd er ambetant van. Dus jawel als ik dronken was dan was aangenaam. Kon ik nog mee eennklaar. 0,5g tot max 1g of beter 0,4g of 0,8g per weekend. Tot de verkeerde langskwam en ging basen.
FOUTENBBOEL. Tegenovergestelde van alle andere producten, hoe meer je nam hoe meer je moest hebben. Maar duurde niet lang. Was ik te gierig voor.
Tot het draaipuntn.waar de bergheling een ravijn werd, naar benden. GHB werd geïntegteerd bijbmoin

ook nu weed

Ik maak snel af. Ik voelde me zeker. Ging alleen maar de plekken waar mijn vrienden ni mee wilden. Maar ff tussendoor ik had in die periode en relatie van 7jaar, achteraf en op moment ook, wist ik dit klopt niet. Ze was mooi, niet zo sociaal, tegen de meeste van m'n vrienden. En zat bijna altijd wel volk bij mij. Zij rookte niet, dronk geen alcohol, niets van drugs. Goed natuurlijk wel. Maar waarom bleeef ze zo lang. Ik had niks teveel ook niks tekort. Ze kreeg van b thuis 5 euro per week. Ze woonde snel bij mij. En we konden met 2 wel eens naar Creta, eens uit eten,wat gaan drinken. Ik gebruikte toen nog geen ghb.
Wel weed en alcohol. Na de GHB binnen kwam ging hij nimmer buiten. Nog niet zoop veel negatief als nu bekend. Iedereen kater. Ik nam nn1 dopje en ik had overalls Weer zin in. Tot het NOKKEN begon. Ja waar en hoe mijn ex me terug vond??? 🙄🥺
Stoppen?? De paniek sloeg me na 2uur na laatste dopje om het hart. Na 10 maandenn dagelijks gebruik heb ik via de huisarts gestopt. En gekste van al met alprazolam van 0.25mg X3 per dag en 1 trazodon voor slapen. 2 a 3 jaaar afgebleven.
Tot op een ochtend ze thuiskomt van haar job, waar ze na net een week of 2 een contract als hostess had. Na een 4 of 5 jaar lange studie toerisme + ... In Tilburg. Daar had ik haar een autootje voor voorgeschoten en toen die na 4 jaar gaar was, was ook een 2 de hands. Heeft ze gespaard intussentijd,want ze woonde van haar 17,5 bij mij met 5 euro per week. En de rest kon ze lenen met haar contract. Op 1700 euro na die ik nog eens heb voor geschoten. Ze kwam thuis ze zei dat ze het zo niet meer zag zitten, al dat volk dag en nacht en dat begrijp ik ook, maar als we dan met 2 waren was niks. Een kamerplant, mss wel met puzzelboek vast 🙂. Ik was toch altijd blij dat ze met 1 van mijn vrienden wel goed babbelde en. Normaal deed, gemoedelijk, grapjes maken,... Dus goed ze was echt vertrokken ineens, terwijl situatie al ff zo was, da's ok dat ze een ni wou, maar plots als studie rond is contract binnen, nieuwe auto en kan met volledig inkomen bij de moeder van wonen.
Ik was kapot ik hoorde ook plots niemand van b mijn vriendengroep nog, zeker nu ik hen nodig had ipv omgedraaid. Zoals D.V. , die me altijd kon opfleuren door een toertje met de auto, iets drinken of goedkoop eten, eten kopen om Savonds te maken, filmpje erbij, jointje, duveltje allebei. Behalve mijn ex want drinkt,rookt niet ook geen weed.
Dus ik Belde hem op en zei letterlijk:" Jo maatje, waar zitte? Al zo lang ni gehoord of gezien en ik mis u wel als vriend zeker nu. Weer jij het nog niet dan??? Zegt hij. Ik vraag onmiddellijk toch ni ergste wat ik me kan inbeelden.
Toch wel, zei hij. Tja toen storten alles in. Ik had van zattigheid en over eeñpoort te springen bij een event in Bobbejaanland. 30 juni begin zomervakantie Schools out party die nog 2 uur duurde en niet tot in de vroege uren Adrenaline achtig iets wat ze me verteld hadden.
Die Sprong heeft mijn 2 hielen gebroken. Allebei gespleten. Ergste revalidatie zegt chirurg dan nog. Net 7 jáar relatie gewoontes vriendenkring (al langer) , beste hartsvriend met uw relatie en de.rest dat nimmer kwam door mijn toestand en overmatig GHB, speed, alcohol en alles wat ik nog kon vinden gebruik. Behalve de tot toen voor b mij n nog onbekende aasgieren, die da voelen.
Iemamd zegt , ik kenntofn meisje b verslaafd áan speed,GHB en sex. Ik verlegen type. Ze wisten al heel snel wat een hoeveel ik had. Dan meisje is toen in mijn leven gekomen, blijkbaar een beruchte,maar ik toen nog ni. 3 maand later zat ik voor den 1st keer in den bak. Omdat zij betrapt word met diefstal. Ik had echt niks mee te maken, máar ze had mijn portefeuille blijkbaar al. Dus komen bij mij zoeken. Was er zelf niet. Kom thuis met briefje op deur: U kan u nieuwe sleutel komen halen op n het commissariaat. In paniek deur ingetrapt. Volledig de kluts kwijt. Geen tijdsbesef, voordeur open uiteraard en ik was GHB aant wegfietsen, toen de federale vpolitie op mijn schouders tikte. Sinds dien 2012 april ben ik op 2 jaar 6 keer binnen en buiten gevangenis, altijd stomme winkeldiefstal onder invloed,zelfde Carrefour en Dreamland altijd. Je wordt dus echt stom van GHB. Laatste keer kreeg ik 40maand waarvan 10 met uitstel, maar hetgeen open stond 18maand en 12000 boete valt ook. Ik heb in de gevangenis raar maar waar misschien niks gebruikt. Dus 48 Effectief (bijzondere herhaling) stomme winkeldiefstal zonder geweld en fietsen, en nog wat wat je ni gedaann hebt. Máar keer op keer op keer.... Dan heb ik 21 maanden gezeten en bij eerste strafuitvoering rechtbank mocht ik naar een cris cenrtt om advies op te volgen. Kei streng maar gezellig. Máar ik was al 18 a 20 maand clean. Toch advies TG de langste 18 maanden en tussenhuis 12maanden.(moet nu zo lang) Ik heb in da programma een vriendschap gevonden, da.had ik nog ni gekend dacht ik.
Ik vind.na 5maand tussenhuis een vriendin. In februari. Ik ga met haar naar Spanje 12 dagen, alles.gaat beter. We komen terug de volgende ochtend nmaakt ze het gedaan.
En het toppunt: nog geen week later is mijn ongekende nieuwe vriendschap samen met mijn kersverse ex. En vragen of ik ni kom helpen schilderde want ze gingen samen wonen. Om ben alleen terug naast Spanje geggáan naar mijn moeder putje zomer. EN BEN DAAR NA DE OPNAME voor 1ste keer terug álcohol gedronken.
In België stopte ik wel. Ni dus betrapt. En de rest w as ongeveer int begin. Ah j Ja ik ben nu weg gevlucht uit de Kempen en nu woon ik aan de zer op 100 meter van den dijk. Ik kan em zien. Helemaal alleen met men bordeaux dog van 6 maand op studio. En mijn moeder woont hier nu 200m vandaan ipv 2000 km. Maar om op topic terug te komen. Ik n voel me Kei slecht, balance zoekend tussen upper en benzo's. Maar ik wil dat ni. Ik wil 10 dagen rust dat ik kan stoppen met speed en rusten, en dat da beest ondertussen verzorgd wordt. Die heeft ook niks structuur, die voelt mijn mood swings toch aan?? Nu stop ik. Heel avond verkloot door weet ik hoeveel uur krom op blote voeten op gsm Aant tokkelen geweest.
Degene die dit gelezen heeft ongelooflijk bedankt, en Chapeau. Want dat is echt wel onbaatzuchtig. Ge hebt er zelf Gene zak aan .😄
Greetings Earhlings !!

Ik maak snel af. Ik voelde me zeker. Ging alleen maar de plekken waar mijn vrienden ni mee wilden. Maar ff tussendoor ik had in die periode en relatie van 7jaar, achteraf en op moment ook, wist ik dit klopt niet. Ze was mooi, niet zo sociaal, tegen de meeste van m'n vrienden. En zat bijna altijd wel volk bij mij. Zij rookte niet, dronk geen alcohol, niets van drugs. Goed natuurlijk wel. Maar waarom bleeef ze zo lang. Ik had niks teveel ook niks tekort. Ze kreeg van b thuis 5 euro per week. Ze woonde snel bij mij. En we konden met 2 wel eens naar Creta, eens uit eten,wat gaan drinken. Ik gebruikte toen nog geen ghb.
Wel weed en alcohol. Na de GHB binnen kwam ging hij nimmer buiten. Nog niet zoop veel negatief als nu bekend. Iedereen kater. Ik nam nn1 dopje en ik had overalls Weer zin in. Tot het NOKKEN begon. Ja waar en hoe mijn ex me terug vond??? 🙄🥺
Stoppen?? De paniek sloeg me na 2uur na laatste dopje om het hart. Na 10 maandenn dagelijks gebruik heb ik via de huisarts gestopt. En gekste van al met alprazolam van 0.25mg X3 per dag en 1 trazodon voor slapen. 2 a 3 jaaar afgebleven.
Tot op een ochtend ze thuiskomt van haar job, waar ze na net een week of 2 een contract als hostess had. Na een 4 of 5 jaar lange studie toerisme + ... In Tilburg. Daar had ik haar een autootje voor voorgeschoten en toen die na 4 jaar gaar was, was ook een 2 de hands. Heeft ze gespaard intussentijd,want ze woonde van haar 17,5 bij mij met 5 euro per week. En de rest kon ze lenen met haar contract. Op 1700 euro na die ik nog eens heb voor geschoten. Ze kwam thuis ze zei dat ze het zo niet meer zag zitten, al dat volk dag en nacht en dat begrijp ik ook, maar als we dan met 2 waren was niks. Een kamerplant, mss wel met puzzelboek vast 🙂. Ik was toch altijd blij dat ze met 1 van mijn vrienden wel goed babbelde en. Normaal deed, gemoedelijk, grapjes maken,... Dus goed ze was echt vertrokken ineens, terwijl situatie al ff zo was, da's ok dat ze een ni wou, maar plots als studie rond is contract binnen, nieuwe auto en kan met volledig inkomen bij de moeder van wonen.
Ik was kapot ik hoorde ook plots niemand van b mijn vriendengroep nog, zeker nu ik hen nodig had ipv omgedraaid. Zoals D.V. , die me altijd kon opfleuren door een toertje met de auto, iets drinken of goedkoop eten, eten kopen om Savonds te maken, filmpje erbij, jointje, duveltje allebei. Behalve mijn ex want drinkt,rookt niet ook geen weed.
Dus ik Belde hem op en zei letterlijk:" Jo maatje, waar zitte? Al zo lang ni gehoord of gezien en ik mis u wel als vriend zeker nu. Weer jij het nog niet dan??? Zegt hij. Ik vraag onmiddellijk toch ni ergste wat ik me kan inbeelden.
Toch wel, zei hij. Tja toen storten alles in. Ik had van zattigheid en over eeñpoort te springen bij een event in Bobbejaanland. 30 juni begin zomervakantie Schools out party die nog 2 uur duurde en niet tot in de vroege uren Adrenaline achtig iets wat ze me verteld hadden.
Die Sprong heeft mijn 2 hielen gebroken. Allebei gespleten. Ergste revalidatie zegt chirurg dan nog. Net 7 jáar relatie gewoontes vriendenkring (al langer) , beste hartsvriend met uw relatie en de.rest dat nimmer kwam door mijn toestand en overmatig GHB, speed, alcohol en alles wat ik nog kon vinden gebruik. Behalve de tot toen voor b mij n nog onbekende aasgieren, die da voelen.
Iemamd zegt , ik kenntofn meisje b verslaafd áan speed,GHB en sex. Ik verlegen type. Ze wisten al heel snel wat een hoeveel ik had. Dan meisje is toen in mijn leven gekomen, blijkbaar een beruchte,maar ik toen nog ni. 3 maand later zat ik voor den 1st keer in den bak. Omdat zij betrapt word met diefstal. Ik had echt niks mee te maken, máar ze had mijn portefeuille blijkbaar al. Dus komen bij mij zoeken. Was er zelf niet. Kom thuis met briefje op deur: U kan u nieuwe sleutel komen halen op n het commissariaat. In paniek deur ingetrapt. Volledig de kluts kwijt. Geen tijdsbesef, voordeur open uiteraard en ik was GHB aant wegfietsen, toen de federale vpolitie op mijn schouders tikte. Sinds dien 2012 april ben ik op 2 jaar 6 keer binnen en buiten gevangenis, altijd stomme winkeldiefstal onder invloed,zelfde Carrefour en Dreamland altijd. Je wordt dus echt stom van GHB. Laatste keer kreeg ik 40maand waarvan 10 met uitstel, maar hetgeen open stond 18maand en 12000 boete valt ook. Ik heb in de gevangenis raar maar waar misschien niks gebruikt. Dus 48 Effectief (bijzondere herhaling) stomme winkeldiefstal zonder geweld en fietsen, en nog wat wat je ni gedaann hebt. Máar keer op keer op keer.... Dan heb ik 21 maanden gezeten en bij eerste strafuitvoering rechtbank mocht ik naar een cris cenrtt om advies op te volgen. Kei streng maar gezellig. Máar ik was al 18 a 20 maand clean. Toch advies TG de langste 18 maanden en tussenhuis 12maanden.(moet nu zo lang) Ik heb in da programma een vriendschap gevonden, da.had ik nog ni gekend dacht ik.
Ik vind.na 5maand tussenhuis een vriendin. In februari. Ik ga met haar naar Spanje 12 dagen, alles.gaat beter. We komen terug de volgende ochtend nmaakt ze het gedaan.
En het toppunt: nog geen week later is mijn ongekende nieuwe vriendschap samen met mijn kersverse ex. En vragen of ik ni kom helpen schilderde want ze gingen samen wonen. Om ben alleen terug naast Spanje geggáan naar mijn moeder putje zomer. EN BEN DAAR NA DE OPNAME voor 1ste keer terug álcohol gedronken.
In België stopte ik wel. Ni dus betrapt. En de rest w as ongeveer int begin. Ah j Ja ik ben nu weg gevlucht uit de Kempen en nu woon ik aan de zer op 100 meter van den dijk. Ik kan em zien. Helemaal alleen met men bordeaux dog van 6 maand op studio. En mijn moeder woont hier nu 200m vandaan ipv 2000 km. Maar om op topic terug te komen. Ik n voel me Kei slecht, balance zoekend tussen upper en benzo's. Maar ik wil dat ni. Ik wil 10 dagen rust dat ik kan stoppen met speed en rusten, en dat da beest ondertussen verzorgd wordt. Die heeft ook niks structuur, die voelt mijn mood swings toch aan?? Nu stop ik. Heel avond verkloot door weet ik hoeveel uur krom op blote voeten op gsm Aant tokkelen geweest.
Degene die dit gelezen heeft ongelooflijk bedankt, en Chapeau. Want dat is echt wel onbaatzuchtig. Ge hebt er zelf Gene zak aan .😄
Greetings Earhlings !!
Pijnlijk dwangmatig verdrongen onwerkte, hindernissen,mijl tandenstokers, die u ook n ook
Nog eens onpasselijk gaan maken of ervoor zorgen dat ik binnen 24 uur niet meer geestelijk gezond genoeg verklaard ga zijn om alleen te wonen en eigen beslissingen te nemen planningen te maken en tijd in te delen.
Nu stop ik er echt mee.
Ik heb kou voeten

Bovenaan