Ik heb vorige week nog een doos gaan halen. Ik krijg ze gewoon op voorschrift. Lexotan,/bromszepam. Mijn oma nam ze vroeger ook al. Dokter wou 6 voorschrijven. Ik zei:" Sorry,dat is een foutje moet 12mg zijn. Roze met 2 deellijnen. Tja ik had "geluk". Kom binnen bij dokter vertel dat ik paniekaanvallen heb en ni inslaap. Om niet verslaafd te worden, wissel ik liever af zei ik hem. Ik vroeg een dood xanax/alprazom 2mg (60 stuks). bromazepam/lexotan 12mg(60stuks) , 2 doosjes zolpidem altijd 10mg en 1 doosje flunitrazepam, maar was maaa 1 mg ipv 2mg 🥺. Doe ze anders maar in 2 ze hij dan nog 🙄. ( Altijd 1 strip van 10stuks per doosje, wel goedkoop) . Dan wisselde ik bromazepam af met alprazolam overdag en avond en voor slapen als nodig was ,
1 zolpidem. Die flunitrazepam/Rohypnol wou ik eens testen. Maar da's max 5 dagen int beste geval of 3dagen en ze schijven da nu graag. Ik ben laatst nog eens een serie voorschriften gaan halen voor minstens 2 maanden en heb nog 1 doosje flunitrazepam gevraagd, maar zelf gezegd dat ook als ik het volgende vraag hij ni moet schrijven. Ik denk dat ik te snel verslaafd ga worden en ik zoek extreme op. ( Als je flunitrazepam in contact komt met water en je raakt het aaan. Knalgeel!!; Da's gelukkig gedaan omdat dat als tape/date drug werd.gebruikt. maar destijds 4mg. Die bestaan ni meer. Ms Duitsland,denk het ni. Nu 1 en 2 mg. Ik vond niks speciaals aan 2mg. Maar ik dronk er geen alcohol bij. Ik ben weer ff in een gevaarlijke periode. Ben 5jaar clean geweest. En stilaan uit terug laten doen en me overschat. 1st eens iets, want daar was ik nog ni aan verslaafd geweest. Was in tussenhuis van TG. Die andere waren al ff want experimenteren daar, ik wist niks, want was op afzondering (tirer votre plan, buiten,straat op) nazorg noemen ze dat. (Voor alcohol gebruik int weekend). Toen ik terug kwam hoorde ik van de gasten van de met en 3MMC, ook iemand leren en heel af en toe deed ik eens.een lijntje mee. Het was daar echt omzeep 3 bewoners, alle 3 terug bezig. De Nieuwe van TG kwam en ik was jarig en lag zat opt gras te rollen. Die kerel had blijkbaar ook al gezondigd in alcohol. 2 van de 3 vertelt Alles tegen de nieuwe. Maar ik en de ander wisten als het hem ni afgaat vertelt hij alles. Ik ondertussen naar studio máar van zelfde organisatie. Die nieuwe kerel gaat praten, iedereen direct OP STRAAT!! Ik kreeg 2 weken omdat bij daar toen zat, maar op dat moment niet meer. Omdat ik 2 keer die gasten liet overnachtten, moest ik ook n binnen uur vertrekken. 2 dagen later, laat 1 van die gasten zakje spuiten zien..Eerst keinrazend en 20 min later begon ik me al excuses af te spelen om nog eens 1 keer te doen. 5 jaar geheel inhouden, gepakt n2 weken gestraft voor drinken, 3 maand later op IC blijkbaar ff in kunstmatige coma. Die gasten waren in die 2! dagen al ergens terug opgenomen. Mijn alcoholische broer is mij in Gent komen halen, er was daar niks meer voor mij plots, want ik had shot speed gezet op wc vant museum, op 20m van TG waar ik gans programma heb uitgedaan en periode ervoor en een dik jaar erna xlean, schuldenvrij, gespaard. En op MUM van tijd boenk, precies of die 5 nuchter jaren en wat ik had opgebouwd vooral clean netwerk, spaargeld, bewondering, zelfvertrouwen .
WEG !!!
Daar zat ik dan terug in de Kempen ff door oog van de naald gekropen. Ook alleen, buiten m'n broer. Totaal ander type. Stoerder, harder, agressief, gemeen. Hij bedoelde het wel goed,n want hij kreeg het nieuws dat ik waarschijnlijk ni zou redden. En is direct van Kempen znsssr Gent gereden. Maar alcoholgebruik. Zuip wat je wil zei hij , maar geen harddrugs. Ik had in m'n zak nog een strip of mss 15 St. Valium van toen ik moest stoppen van de begeleiding op de studio, voor alles uitgekomen was. Ik ben bij een meisje waar ik mee aan chat geraakt was en elkaar kenden van vroeger heel vaag, uitgenodigd omdat ze niks dronk of gebruikte en dat was ook terug mijn doel.
Na een week kwam m'n moeder vanuit Spanje,waar ze woonde, op bezoek in België. Dus ik nam de trein waarop Ze zat richting Gent. Terug van drank, gezellig weekend, tot het nieuws kwam dat ik eruit moest. Die gasten stonden al op straat en dus veel bij mij. Ze zaten terug aan de speed, 1.van mijn hoofdproducten. Ik dus al snel ook en vervolg had ik al gezegd. Dus dat meisje haalt mij weg bij m'n broer, die 1st 2 en daarna al mijn valiums opeiste en Máar zuipen, met de bijkomende. Problemen uiteraard. Het werd erger met de dagen, hij zoop, pakte dozen benzo's, begon verhalen te creëren dat hij voor mij naar Gent kwam en schaar op auto. Ik moest betalen , betalen, altijd már Geld. Bij da meisje en HAAR 3,5 JARIG zoontje, kwam ook plots de waarheid die ik wel Halvelings doorhad maar toch dacht , ma.da.kan wel goed komen.
Dat ze zware vorm van Borderline , Obsessief-Compulsief en ADHD had, manisch depressief en geen pillen wilde pakken. Ik dierf niks meer doen.
Het was te traag, het stond ni juist, da was prioriteit. Met de gekste dingen al roepend afkomen, waarvan ik dacht als ge u die vraag nog maar stelt over iemand die ondankbaar is en u wel graag ziet, dat kwetst. Ze begon haar verleden en zichzelf te spiegelen op mij. Ik moest sowieso zo snel mogelijk een adres hebben. Een vierkant ongezellige kamer ergens waar ik niks en niemand kende. Mocht geen extra meubels of dubbel bed in. Toch begon ik stelselmatig wat spullen naar daar te brengen, om een rust, toevluchtsoord te hebben. Tot de eerste keer dat ze voorstelde dat ik 1 nacht daar ging slapen. Ik voelde mij zo BEWUST. T huisloos. Geel kende ik niks of niemand, Turnhout 15 jaar gewoond, veel mensen gekend. In fases 13-14( blow-tijd af en toe) 15,16,17( xtc-,speed dance cafés, discotheek weekends) toen hard dr. Stop 18-22( jeugdhuizen,bruine kroegen, bij mij mensen uitnodigen, thuis feestjes, festivals) ni mijn genre muziek en qwa kleding viel ik helemaal uit de boot. Maar Vriendschap, samenhorigheid. Pintjesen jointjes. Als er genen harddrugs was periode ervoor was er van vriendschap en gezelligheid weinig te merken.
Dat was daar anders. DuS ik ging met mijn nieuwe"vrienden" nAar hun habitat. Meestal ook super chill. Maar af en toe wou ik toch mijn ding nog eens. Ach ja pech. Alleen gaan zat er TOEN nog niet in. Op mijn 23st ongeveer vraagt 2 van m'n maten of ik hem ni eens wou bijstaan bij. Nen XTC, omdat ik ervaring had. Ppffff ook kdacht 1st, wat maakt dat nu uit. Maar zeg uiteindelijk ja. Kort opeenvolgend zijn deze anti hard drugs vrienden, waarvoor en waardoor ik gestopt was om de vriendschap op 1 te zetten en niet de drugs. Zei begonnen meer en meer , elke weekend te gebruiken. Ik kocht wat aan verdeelde het, op hun vraag. Ik vond maar niks,. werd er ambetant van. Dus jawel als ik dronken was dan was aangenaam. Kon ik nog mee eennklaar. 0,5g tot max 1g of beter 0,4g of 0,8g per weekend. Tot de verkeerde langskwam en ging basen.
FOUTENBBOEL. Tegenovergestelde van alle andere producten, hoe meer je nam hoe meer je moest hebben. Maar duurde niet lang. Was ik te gierig voor.
Tot het draaipuntn.waar de bergheling een ravijn werd, naar benden. GHB werd geïntegteerd bijbmoin
ook nu weed