A_Lad_Insane
Newbie
Sorry, het wordt een beetje een wirwar van citaten 😅😅
Ik ken het hoor, het is ook heel lastig. Sowieso stoppen en de comedown accepteren, maar het is wel het meest realistisch. Amfetamines zetten in je hoofd echt het slaapmechanisme uit, en een benzo kan niet zomaar de switch weer omschakelen. Wat het wel kan doen, is alles geforceerd onderdrukken tot je slaapt.
Het feit dat je vriendin slaapt kan met het volgende te maken hebben, ze neemt wat minder stimulanten en ze heeft waarschijnlijk niet zo een hoge benzo tolerantie als jij? Als in, jij hebt het wat vaker gebruikt? In het geval van je vriendin is 3mg pyrazolam wel zwaar genoeg om haar in slaap te krijgen.
Nou, 1-2mg is een normale dosis. 4mg is dus 2-4x een normale dosis en in de tijden dat je er drie nam, 3-6x de normale dosis. Het is wel vrij pittig, en hierdoor bouw je ook onnodig snel tolerantie op tegen benzo's.
2-3mg pyrazolam wordt gezien als normale dosis en alles boven de 5mg als 'topzwaar'.
Het is natuurlijk een gradiënt, dus twee drankjes is anders dan een half krat bier. Je moet het zo zien, zowel alcohol als benzodiazepinen onderdrukken de ademhaling, maar in combinatie wordt het effect op de ademhaling vermenigvuldigd. Je lichaam heeft 1.5 uur nodig om een glas alcohol af te breken, het maakt dus ook uit of je het neemt aan het begin van de avond, of vlak voordat je gaat slapen.
Yes, helaas.
Ja, dat is het idd. Pyrazolam heeft eigenlijk weinig slaapverwekkende werking, pas op hogere dosis. Terwijl bromazolam wel een slaapverwekkende werking heeft.
Succes! Ik weet hoe kut het is maar zelf ga ik altijd maar gewoon iets vermakelijks doen. Er zijn ook altijd wel mensen hier op DF die gezellig willen kletsen als je pep hebt gebruiktDie paar uurtjes moeten wel te overbruggen zijn toch met de pep energie
![]()
Thanks voor je reactie. Ik ga eens nadenken. Overigens valt het met mijn benzotolerantie an sich nog wel mee. Etizolam is echt een tijd geleden, laat staan de 2 keer of zo dat ik die echt hoge dosis nam.
Pyrazolam heb ik 2 keer op en zonder succes (nu ja, zonder slaap tot gevolg). Denk dat ik dat nog chiller vind om eens na een extreem drukke week op zaterdagmiddag te nemen om te ontspannen. Haha.
Dat zij wel slaapt heeft denk ik vooral te maken met de doses stimulanten. Die van mij zijn niet meer zo extreem hoog als vroeger, maar hoger dan die van haar (ben stuk groter en ondanks dat m’n ‘hoogtijdagen’ lang achter me liggen (of eigenlijk m’n trieste fase, to be honest), ben ik ook meer gewend en heb ik nog altijd meer nodig dan veel anderen om enigszins hetzelfde effect te bereiken.
. Kan niet wachten de rest van de avond lekker te chillen, muziekje luisteren, me volvreten en daarna lekker lang slapen! Wel ff in bed gaan liggen alvast dat 'k geen gekke dingen ga doen lol. Zit lekker naar reggae te luisteren, voel me helemaal relaxed